Jincheng monkey

sasumeil
Pyörä:
Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.2.2011 18:21
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut sasumeil » 8.11.2013 18:16

Ei se ole. Ja jos sulla o laakerit rikki yms, niin melkeen sanosin et osta joku nelivaihteinen vähänajettu käytetty toimiva kone. Skyteamit on varmaan kiinankoneista parhaita, eiköhän joku lifan ja jincheng kans mee. Jos siis puhutaan 50-70cc koneista. Maksaa se laakereitten yms laitto jo sen verra et en lähtis tekemään kolmivaihteiseen koneeseen :lol:
Tsekkaa pv proju!
Teleman
Liittynyt:
23.9.2013 16:11
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut Teleman » 8.11.2013 18:49

Joo, 50 kuution peli. Nurkista löytyis yks kinroad jolla ajettu vain 400km. Paljon laakerit kustantaa näihin mankeihin?
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut Onkimato » 9.11.2013 3:45

40-50e skf laatua.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
iyg,hj
Liittynyt:
15.4.2013 19:19
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut iyg,hj » 4.12.2013 22:51

vaihdoin sylinterin kannen, eli jouduin ottamaan nokka ketjun kannesta irti. no en ole tätä ennen tehnyt ja unohdin hölmönä katsoa merkit mihin kohtaan nokka tulee. laitoin koneen nippuun miten helpoiten sain, mutta nyt kun pyörittää vauhtipyörää kumpaan suuntaan tahansa kone pyörii vähän ja jumittaa. sama polkeessa. neuvoja miten korjata tämä.
sasumeil
Pyörä:
Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.2.2011 18:21
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut sasumeil » 5.12.2013 10:57

Otat magneetton kopan irti, ja sitten laitat vauhtipyörässä olevan T merkin lohkossa olevan merkin kanssa kohdakkain. Löytynee jostain kello kahdestatoista. Sitten nokkarattaasta se iso reikä kannen merkin kanssa kohilleen, eli noin kello yhdeksään. Sielläki on joku väkänen tms ? Voi vaikuttaa että se ei ihan kohilleen mene niin laita "piikkiä ennen". Eli merkin YLÄ puolelle, koska se ratas pyörii vastapäivään :) ei se hankalaa ole, oon vaan huono selittämään :lol:
Tsekkaa pv proju!
vilsu55
Pyörä:
Derbi DRD Pro
Liittynyt:
3.7.2012 12:41
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut vilsu55 » 11.12.2013 20:02

Minkäs kokone suutin jinkussa on vakiona? Ja minkä kokosta (suunnilleen) pitäs laittaa jos imukaulaa porailee ja laittaa powerfilsun? :D
_hopper_97
Pyörä:
ex Tunturi Hopper -96 nyt Jincheng Monkey
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
21.3.2013 20:50
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut _hopper_97 » 4.1.2014 19:15

Linkitelkääpäs tai sanokaas mistäs sais mankii leveempii vannelautasia edullisesti? Meni vähä nykyset kieroks
tiikerihemuli
Liittynyt:
4.2.2014 22:11
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut tiikerihemuli » 8.3.2014 1:49

Onkos noissa vm.2011 jincheng mankeissa kierrosten rajotinta. Katoin tuolta tietopankista miten se ohitetaan, mutta ei siitä ollu mitään hyötyy. :s
tuuppari
Liittynyt:
5.3.2013 20:48
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut tuuppari » 8.3.2014 14:15

eipä näissä uusissa kiinalaisissa taida elekronista rajotinta olla rajoittamassa huippuja. tai kyllä sieltä rajoitin löytyy, mutta se on nii ylhäällä että ei se menoa hidasta. saapi korjata jos olen väärässä.
-rampe-
Pyörä:
Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
20.5.2012 0:15
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut -rampe- » 8.3.2014 19:27

Mites ku vm jinkussa vaiheloota tuntuu tosi jäykältä? Isommalle kun laittaa nii on tosi jäykkä ja kuuluu ilkeä rusahdus. Kun taas pienemmälle niin menee hellästi. Kytkintä säädelty. Voiko johtua öljyistä, mitkä on 5W-40?
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
tuuppari
Liittynyt:
5.3.2013 20:48
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut tuuppari » 8.3.2014 23:17

Mahtaako siellä olla öljyä tarpeeksi. Nuo kiinan vakio koneet toimii vaikka moniasteella. en epäilis öljyä... voihan ne koittaa vaihtaa uusiin jos ei vähään aikaan vaihdettu. Kyllä jos se rusahtaa niin haiskahtaa siltä, että kytkin ei ota. Kytkin on sillon ihan hyvi säädössä, kun kytkin vivussa on parimilliä löysää. tuohon vaihdon nihkeyteen en oikein osaa sanoa mitään tämä kummemmin. :s
-rampe-
Pyörä:
Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
20.5.2012 0:15
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut -rampe- » 9.3.2014 23:34

tuuppari kirjoitti:Mahtaako siellä olla öljyä tarpeeksi. Nuo kiinan vakio koneet toimii vaikka moniasteella. en epäilis öljyä... voihan ne koittaa vaihtaa uusiin jos ei vähään aikaan vaihdettu. Kyllä jos se rusahtaa niin haiskahtaa siltä, että kytkin ei ota. Kytkin on sillon ihan hyvi säädössä, kun kytkin vivussa on parimilliä löysää. tuohon vaihdon nihkeyteen en oikein osaa sanoa mitään tämä kummemmin. :s

Öljyä on 6dl, just laitettu sisää ja ajettu joku 5km. Vaihda joku päivä toiset öljyt (10W-40).
Kytkintä on säädelty vaijerista, mutta pitää koittaa säätää koneesta vielä.
Hieman kyllä tuntui 'mukavemmalta' vaihtaa vaihdetta ku säätelin tota vaijeria. :D
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
Husaperkele
Liittynyt:
18.1.2014 10:14
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut Husaperkele » 10.3.2014 17:22

Mikä mankissani on vikana. Avasin talvella koneen ja putsasin männästä karstoja ja vaihdoin tiivisteeta ja hioin venttiilin . Makistanu hävisi tehoja kun ennen se kulki jotain 65 ja nyt ehkä 50 ? Osako joku kertoa mukä vittu sitä vaivaaäo?
tuuppari
Liittynyt:
5.3.2013 20:48
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut tuuppari » 10.3.2014 20:38

jako vähän pielessä tai venttili voi vuotaa jos se on jääny kantamaan. siis jos se ei öljyä polta yhtään ylimääräisiä.
bear98
Pyörä:
Kinroad Prince, Factory Bike 50
Liittynyt:
9.5.2012 17:43
Re: Jincheng monkey

ViestiKirjoittanut bear98 » 12.3.2014 21:27

Oisko jollakin niksiä miten nopeusmittarin saa irti mikä on renkaan puolella kiinni?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista