tictac0
- Pyörä:
- Skyteam monkey
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.6.2009 12:58
Mikä mahtas olla vikana masaissa ku pätkii/sammuu sateella ja ei tunnu puristuksii poljettaes käyntiin paitsi välil, alakierroksil ei löydy vääntöö juurikaan?
Ja minkälaine ketjurulla on sopiva?
Taikasieni69
- Pyörä:
- Yamaha DT
- Paikkakunta:
- Lohja
- Liittynyt:
- 14.3.2011 21:08
jannnee` kirjoitti:Onks kellää muulla katkennu ketjunkiristäjän pultti swingin sisälle xDD mite ootte sit hoitannu homman kotia? uus reikä ja kierteet mut onks siel swingin sisäl jotai muttereita vai täh?
porasin sinne samaan reikään uudet kierteet ja laitoin sinne uuden pultin.
Migzu
- Pyörä:
- Kymco Super 9
- Paikkakunta:
- Raisio
- Liittynyt:
- 30.1.2009 20:22
tictac0 kirjoitti::x Mikä mahtas olla vikana masaissa ku pätkii/sammuu sateella ja ei tunnu puristuksii poljettaes käyntiin paitsi välil, alakierroksil ei löydy vääntöö juurikaan?
Ja minkälaine ketjurulla on sopiva?
Tuossa poljinstartin ongelmassa voi olla kyse siitä, että kytkinvaijerin päässä oleva vipu ei ole palautunut täysin alas, jolloin startti polkee tyhjää. Ensi kerralla kun kyseinen ongelma esiintyy, paina kytkinkopan kyljestä kytkinvipua alaspäin. Jos tämä korjaa ongelman, tarvitset uudet jousen kytkinkopan kylkeen sekä ehkä uuden kytkinvaijerin pysyväksi korjaukseksi.
timone3
- Pyörä:
- Honda CRF450X
- Paikkakunta:
- Imatra
- Liittynyt:
- 22.3.2009 16:12
Mites poijjiilla on tuo ilmaruuvin asento? ja millä suuttimilla ajelette? Tänää käynnistin ekan kerra kasauksen jälkee ja vähä heikosti käy, 84 suutin ja ilmaruuvii pyörittelin joka suuntaa
Migzu
- Pyörä:
- Kymco Super 9
- Paikkakunta:
- Raisio
- Liittynyt:
- 30.1.2009 20:22
Itellä ainaki o ilmaruuvi hyvin monta kierrosta auki, tuntuu ettei sitä liia laihalle saakkaan. Suutin o vakio 81. 88 ja 96 oon koittanu, mutta tuntuu vaa käyvä huonommin. Taitaa toi vakiokokone pääsuutin oleva paras, mutta tuntuu että tota tyhjäkäyntisuutinta vois kyllä vähä isontaa.
sand3ri
- Pyörä:
- Kawasaki KX250F & Derbi X-Race
- Paikkakunta:
- Jämsä
- Liittynyt:
- 4.9.2011 19:48
Mikäs vois olla maisassa vikana ku painaa kytkimen päälle nii kuuluu sellane viheltävä ääni kytkimestä ?
tuossa vielä video millasta ääntä pitää (ei oma video)
http://www.youtube.com/watch?v=6DslZsbTN2g
timone3
- Pyörä:
- Honda CRF450X
- Paikkakunta:
- Imatra
- Liittynyt:
- 22.3.2009 16:12
Migzu kirjoitti:Itellä ainaki o ilmaruuvi hyvin monta kierrosta auki, tuntuu ettei sitä liia laihalle saakkaan. Suutin o vakio 81. 88 ja 96 oon koittanu, mutta tuntuu vaa käyvä huonommin. Taitaa toi vakiokokone pääsuutin oleva paras, mutta tuntuu että tota tyhjäkäyntisuutinta vois kyllä vähä isontaa.
no miul on imu ja pakoaukkoja suurennettu et miteköhä ne sit vaikuttaa asiaa? pitäiskö laittaa se vakiosuutin kuiteki kiinni ?
tictac0
- Pyörä:
- Skyteam monkey
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.6.2009 12:58
No mul on viilattu kanavii ja vakiosuutin ja käy iha hyvin
Mut mitenkäs jarruihin ei meinaa millään kertyy painetta? On yritetty ilmaa.. :/
aarcgii
- Pyörä:
- Ktm 400 exc 09
- Paikkakunta:
- Hyvinkää
- Liittynyt:
- 12.11.2010 19:35
sand3ri kirjoitti:Migzu kirjoitti:Tuo Maisani tykkää booata jos kaasun vetää liian nopeasti tyhjäkäynniltä pohjaan. Kuitenkin pienellä kaasulla ajaessa kone röpöttää, eli liian rikkaasta vihjaisi. Muut kierroslueet taas toimivat hyvin. Olen koittanut kaikkia mahdollisia neulasäätöjä sekä isompaa pääsuutinta. Isompi suutin vain pahensi ongelmaa. Ajattelin sitten että tyhjäkäyntisuutin on varmaan väärän kokoinen, mutta pitäisikö sitä kasvattaa vai pienentää. Vakiokokoinenhan tuo on, että en uskoisi liian iso olevan, mutta kuitenkin toi röpötys siitä vihjaa. Kellään kokemusta kyseisestä ongelmasta?
Tuon röpötysksen saat luultavasti pois sillä että säädät seosruuvia ja sit toi että maisa booaa kun laittaa kaasun nopeesti pohjaan nii on vaan tyyppivika
En sanois tyyppiviaksi ku kaikissa kaasareissa missä ei oo kiihdytyspumppuu nii booaa ku avaa kaasun liian äkkii.. Itelki röpeltää pienel kaasul ja kaasua höllättäessä --> keskialue rikkaal, ja ongelma korjaantuu ku säätää neulaa laihemmalle mutta tällöin tyhjäkäynti menee niin laihalle että ei käy ollenkaan tyhjäkäyntii. Luulen että korjaantuisi isommalla tyhjärillä, mutta kertokaas mullekki jos löyätte niit jostain
ite säädin sillee et 84 pääsuutin, neula toisiks alimmas loves ja sit vaa seosruuvist auki nii paljo ku pysyy tyhjäkäynnil käynnis. Itel unifilter putsari.
konzu
- Pyörä:
- Sachs Devil Bullet, suzuki pv, Husqvarna sms4 125
- Liittynyt:
- 11.12.2011 19:10
löytyyks jostain bullettiin teharia tai jotain yks änkkäst putkee
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.1.2010 20:10
Siis meneekö näissä tuo putki tuolta koneen alta? Harvinaisen typerästi suunniteltu. En yhtään tiedä sopiiko, mutta ainakin tuo rungon muoto on sellainen että siitä vois saada jonkun Masaihin/Poliniin suunnitellun putken menemään.
anaalishamaani
- Liittynyt:
- 16.4.2012 18:01
qwerty95
- Pyörä:
- Masai DB, ex Peugeot XPS
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 30.1.2011 17:01
Menee reikien puolesta MUTTA masaissa on 428 ketjut vakiona
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.1.2010 20:10
Vaihtaa eturattaan ja ketjut kanssa 420-jaolliseen?
tictac0
- Pyörä:
- Skyteam monkey
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.6.2009 12:58
Minkä kokoseks kannattaa porauttaa sylinteri ja entäs millane mäntä siihen?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista