Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Voishan tuo ollakki ihan mahollista. Kannattaa ekana kattoa se kiristäjä, että se toimii kunnolla.
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
h0nda
- Pyörä:
- Honda monkey z50j -95, Honda cbr 125r 04, Yamaha Raptor 700R
- Liittynyt:
- 26.9.2010 17:27
Pistetään nyt tännekki.
Eli mikäs voi olla mankissa vikana jos kulkee sen 40-41 km/h näil vireil?
-kuriton putki
-4 heidenau
-15-40
-unifilter
ja jos laittaa ohittimen ni joku 48 km/h?pitäis mennä sen 55.
Toi ilman ohitinta on sillee et alkaa jo rajotta siin 40 eli vika sähköissä.vai?
t0mppaa
- Pyörä:
- Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
- Liittynyt:
- 11.10.2007 19:54
joo juve kannattaa laittaa vaan ne alatiivarit takas tohonki kanteen jos se siitä ketjun löysyydestä kuulu se rohina, laahaava ketju kuluttaa sylinterin puhki aika nopsaa.niinkö mulla meinas käyä, ankarat lovet jäi pyttyyn ku oli ketju löysällä.
Norkin
- Pyörä:
- KTM EXC 125 -2012
- Paikkakunta:
- Lempäälä
- Liittynyt:
- 19.5.2010 15:43
Moro!
Onko skyteam monkeyn ja hondan etuvalolla mitään eroa? umpiossa tai kopassa? ja jos jollain olisi myytävänä umpioo ja koppaa, niin voisin olla kiinnostunut
Bartholomew
- Pyörä:
- Suzuki PV60 [EX], SYM Jet Euro X [EX], Honda Monkey -93
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 25.10.2008 21:03
Noniin nyt tuli kummastus.. Kytkin säädetty iha oikein ja pitää hyvin ja kaikkea mutta kytkin pohjassa kun kaasuttelee nii tahtoo pikkusen liikkua etiäppäin..
Pitäiskö vaan vielä kiristää vaijeria vai voisko jotain ollu jääny löysälle..??
pommipoika
- Liittynyt:
- 18.4.2011 20:14
Bartholomew kirjoitti:Noniin nyt tuli kummastus.. Kytkin säädetty iha oikein ja pitää hyvin ja kaikkea mutta kytkin pohjassa kun kaasuttelee nii tahtoo pikkusen liikkua etiäppäin..
Pitäiskö vaan vielä kiristää vaijeria vai voisko jotain ollu jääny löysälle..??
itellä autto kummasti kun sitä vaijeri siirti menemään eri kohasta (siis pujotat uudestaan kiinnikkeisiin)
vauhti korjaa virheet ja kuolema kuittaa univelan.
well there's your problem -adam savage
t0mppaa
- Pyörä:
- Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
- Liittynyt:
- 11.10.2007 19:54
Bartholomew kirjoitti:Noniin nyt tuli kummastus.. Kytkin säädetty iha oikein ja pitää hyvin ja kaikkea mutta kytkin pohjassa kun kaasuttelee nii tahtoo pikkusen liikkua etiäppäin..
Pitäiskö vaan vielä kiristää vaijeria vai voisko jotain ollu jääny löysälle..??
eiku kiristit liikaa nyt se ei irrota
Bartholomew
- Pyörä:
- Suzuki PV60 [EX], SYM Jet Euro X [EX], Honda Monkey -93
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 25.10.2008 21:03
t0mppaa kirjoitti:Bartholomew kirjoitti:Noniin nyt tuli kummastus.. Kytkin säädetty iha oikein ja pitää hyvin ja kaikkea mutta kytkin pohjassa kun kaasuttelee nii tahtoo pikkusen liikkua etiäppäin..
Pitäiskö vaan vielä kiristää vaijeria vai voisko jotain ollu jääny löysälle..??
eiku kiristit liikaa nyt se ei irrota
Siis pitäis löysätä vai sitä vaijeria siitä säätökohasta..??
t0mppaa
- Pyörä:
- Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
- Liittynyt:
- 11.10.2007 19:54
näin juuri ,silläki on merkitystä mitä ölyjä käyttää,ja kytkinlevyn kunto.
AapoV
- Pyörä:
- Honda Monkey -94
- Paikkakunta:
- Savitaipale
- Liittynyt:
- 27.3.2008 14:43
Bartholomew kirjoitti:Noniin nyt tuli kummastus.. Kytkin säädetty iha oikein ja pitää hyvin ja kaikkea mutta kytkin pohjassa kun kaasuttelee nii tahtoo pikkusen liikkua etiäppäin..
Pitäiskö vaan vielä kiristää vaijeria vai voisko jotain ollu jääny löysälle..??
Jos kytkin pohjassa pyrkii eteenpäin niin kytkin luistaa, eli sitä pitää kiristää..
Ensin kytkinkopasta ja sitten hienosäätö vaijerista
Norkin
- Pyörä:
- KTM EXC 125 -2012
- Paikkakunta:
- Lempäälä
- Liittynyt:
- 19.5.2010 15:43
Moro!
Millasta viriä pitäis/kannattais että aidon hondan sais kulkeen sen 60-65?
-Pakoputki?
-mikä kaasari on järkevin?
-onko ohitin viisas?
-millaiset välit? kuitenkin sillein että jaksaa keuliakkin, tosin kyllä tuollainen jaksaa hyvin ilmankin
-imukaula? ilmanputsariks laitan minicrossiin putsarin, sillä niissä on hylkiv' kuori
ja onko kaasarin säädöt vaikee saada kohilleen? ja mitä kannattaa ottaa huomioon?
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
Norkin kirjoitti:Moro!
Millasta viriä pitäis/kannattais että aidon hondan sais kulkeen sen 60-65?
-Pakoputki?
-mikä kaasari on järkevin?
-onko ohitin viisas?
-millaiset välit? kuitenkin sillein että jaksaa keuliakkin, tosin kyllä tuollainen jaksaa hyvin ilmankin
-imukaula? ilmanputsariks laitan minicrossiin putsarin, sillä niissä on hylkiv' kuori
ja onko kaasarin säädöt vaikee saada kohilleen? ja mitä kannattaa ottaa huomioon?
Putkelle ei tarvii tehhä mitää, tai no siitä alkukäyrästä voi sen ahistuksen vetää poikkee remelillä. Kannesta ainakin imuaukko avartaa ja ostat 19mm JingKen, ohittimena toimii 22kilo-ohmin vastus ja välit hmm oisko 15/39? Imukaulana iha hyvä skyteam mankin kaula kunhan siitä ottaa ne holkit poies
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.1.2010 20:10
Juve, niitä Skaitiimin imukauloja saa holkittominakin. Tosin törkeän hintaisia ne tuolla Motorpowerilla. Wandalta saa kanssa jotain imukauloja.
Norkin
- Pyörä:
- KTM EXC 125 -2012
- Paikkakunta:
- Lempäälä
- Liittynyt:
- 19.5.2010 15:43
miten tuo imuaukon avartaminen tapahtuu? ja kuinka paljon? mutta mistä saisi uutena noita jinkejä? eikös se ole samurain orkkis? ja noillako kulkisi sen 60-65? tuon imuaukko jutun jätän varmaan väliin
t0mppaa
- Pyörä:
- Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
- Liittynyt:
- 11.10.2007 19:54
AapoV kirjoitti:Bartholomew kirjoitti:Noniin nyt tuli kummastus.. Kytkin säädetty iha oikein ja pitää hyvin ja kaikkea mutta kytkin pohjassa kun kaasuttelee nii tahtoo pikkusen liikkua etiäppäin..
Pitäiskö vaan vielä kiristää vaijeria vai voisko jotain ollu jääny löysälle..??
Jos kytkin pohjassa pyrkii eteenpäin niin kytkin luistaa, eli sitä pitää kiristää..
Ensin kytkinkopasta ja sitten hienosäätö vaijerista
perkeleen aapov puhut paskaa minkä ennätät
kytkin ei irrota kun se pyrkii eteenpäin,ja luistaa jos kone huutaa ja mopo ei veä mihkää.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista