Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Holkit pitää tehdä uudet. Isompaa sylkkää saa vähän vaikka mistä, kun pistät hakuun esim. Metrakit 75cc Gilera RK50.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Lepuska94
- Liittynyt:
- 24.9.2010 22:44
Mitkä on raskaimmat välit jolla Gassu jaksaa mennä, kun kiinni on turbokitin tehari ja vakiokaasutin 70suuttimella?
JA paljon niillä väleil keräis huippuja?
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
13 tai 14 /52. Ja vauhtia kertyy vähän päälle 80.
Lepuska94
- Liittynyt:
- 24.9.2010 22:44
Pääseekö gassulla ja 50cc pytyllä mitenkään yli 90-100km/h ?
Ja btw, en oo koskaan katellu miten eturatas on kiinnitetty niin onko se sokalla, lukkoprikalla vai millä?
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Kyllähän sillä pääsee kunhan ensin laittaa huuhtelukanavat männänlaen tasolle ja ottaa pytyn yläpinnasta liiat pois. Ja vaihtaa isomman kaasarin, sillon vois olla hyvinkin siinä 95km/h kieppeillä.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Lepuska94
- Liittynyt:
- 24.9.2010 22:44
Ei kukaan muuten osais tehdä gassuun alakauttasta?
kas1
- Pyörä:
- Gas Gas ec 50 Rookie -06
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 1.7.2006 21:00
Lepuska94 kirjoitti:Ei kukaan muuten osais tehdä gassuun alakauttasta?
Itseä kiinnostais myös!
Joku jannuhan täällä niitä putkia tekee, lähinnä minarelliin ja rabasaan. Pitäis varmaan viedä GG sen pajalle niin saisi putken..
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Topsa- kirjoitti:Kyllähän sillä pääsee kunhan ensin laittaa huuhtelukanavat männänlaen tasolle ja ottaa pytyn yläpinnasta liiat pois. Ja vaihtaa isomman kaasarin, sillon vois olla hyvinkin siinä 95km/h kieppeillä.
Pakoaukon ajoitus on myös aika mopoone, joku 175 astetta. Sen kun korottais johonki 195 asteeseen nii rupeais jenkaa löytymään
Lepuska94 kirjoitti:Ei kukaan muuten osais tehdä gassuun alakauttasta?
Gassuihinhan menee melko suoraa am6:sen alakauttaset, että jos annat vaan pytyn tietoja jollekkin joka niitä tehtaille niin uskoisin ettei olisi paha homma!
Lepuska94
- Liittynyt:
- 24.9.2010 22:44
Mitäs Gassun takajarrulle tapahtu.. Vaihoin jarrupalat, ja kun painoin ne 4 mäntää alas niin kaikki nesteet lens ulos siintä jarrusylinteristä vai mikä onkaa sen nimi missä ne jarrupalat yms. on.
Noh, pistin sen kasaan kuiteki.
Nyt ei toimi jarru, kun painaa polkimesta niin ei jarrutta ollenkaan!
Mitä sieltä nyt on rikki? Okean etukatteen alla kun on se joku säiliö, niin siellä on just se minimimäärä nestettä. Jos se on jarrunestesäiliö(?).
Heelp, mitä pitää tehä/ostaa et jarru on taas kunnos!
Jerzi
- Paikkakunta:
- Äänekoski
- Liittynyt:
- 18.8.2009 16:33
Mulla aivan sama juttu, vaihoin jarrupalat ja takajarrusylinteristä valuu nestettä kun poljinta painaa.. Ja vaikka kuinka koittaa ilmata nii ei toimi. Avasin myös sen sylinterin ja kaikki näytti olevan kunnossa.
Miiksuu
- Liittynyt:
- 25.5.2010 19:12
Meneekö mulla väärin tuo syylärin letku, kun tossa se jää tankin alle ja vähän lyttääntyy. Pitäiskö sen mennä tosta alapuolelta?
344343.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
miiksuu kirjoitti:Meneekö mulla väärin tuo syylärin letku, kun tossa se jää tankin alle ja vähän lyttääntyy. Pitäiskö sen mennä tosta alapuolelta?
344343.jpg
Pitäis mennä alapuolelta.
kas1
- Pyörä:
- Gas Gas ec 50 Rookie -06
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 1.7.2006 21:00
Lepuska94 kirjoitti:Mitäs Gassun takajarrulle tapahtu.. Vaihoin jarrupalat, ja kun painoin ne 4 mäntää alas niin kaikki nesteet lens ulos siintä jarrusylinteristä vai mikä onkaa sen nimi missä ne jarrupalat yms. on.
Noh, pistin sen kasaan kuiteki.
Nyt ei toimi jarru, kun painaa polkimesta niin ei jarrutta ollenkaan!
Mitä sieltä nyt on rikki? Okean etukatteen alla kun on se joku säiliö, niin siellä on just se minimimäärä nestettä. Jos se on jarrunestesäiliö(?).
Heelp, mitä pitää tehä/ostaa et jarru on taas kunnos!
Ootko pumpannut sitä poljinta ollenkaan?
Kun painaa männät sisään, niin silloin häviää paineet järjestelmästä. Sen takia pitää pumpata jarrupalojen vaihdon jälkeen hetki poljinta, niin palaa paineet takaisin.
Ja nesteitä tuli sentakia pihalle sieltä, kun painoit mäntiä sisään, ei kaikki jarrunesteet "mahtuneet" säiliöön, joten ne purkautuivat jostain kohti ulos..
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
Tarttis gassuun uutta mäntää vakiopyttyyn, minkä kokonen se on ja mistä kannattais ostaa? Vissiin scatterilta ja kaasalaiselta sais ainakin, molemmat kai italkitin valmistamia eli ihan ok? Neulalaakeri varmaan kannattaa uusia samalla?
Jos muuten joku tarvitsee uudet männänrenkaat alkuperäiseen mäntään pienestä hinnasta niin YV:tä mulle.
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Eipä niitä suomesta taida saada kuin yhtä kokoa. Jossei maahantuojalla oo erikokoosia. Itte oon tilannu kaasalaiselta männät ja ihan laadukkaita on ollu. Joo neulalaakeri kannattaa samalla uusia.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista