Juulmuri
- Pyörä:
- KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 10.3.2012 17:15
Joo mulla on otettu siitä vakio kurista pois se katalysaattori ja sit hitsattu kiinni siihe sellane toinen metallin palanen jossa on pienempi reikä. Ja en tuhonnut mun omaa vakio kuria, mulla oli 2 niitä.
Sksksk
- Pyörä:
- KTM 200 EXC (EX), DT 125X (EX), YCF 150(EX), Honda Monkey (EX), Beta RR (EX)
- Paikkakunta:
- Lehtimäki
- Liittynyt:
- 23.6.2010 13:09
Kkimi_ kirjoitti:NaxHax kirjoitti:crazy lens kirjoitti:Mitenkäs saa helposti laskettua Betan huippunopeutta niinkin suuresti kuin 5km/h:lla? Mopo on (tai siis oli) kuristamaton, ja kulki poliisin tutkaan 70km/h, tahtoisin saada kulkemaan vain 65. Riittääkö, jos ostan 10 piikkisen eturattaan? Vakiona siinä taitaa olla 12 piikkinen, saattaa olla 11.
Et ollu tainnu vaihtaa suutinta kun noin vähän vain kulki kurittomana? Vakiona on 11piikkinen eturatas, kannattaa tehdä vain sillai et valmistat oman peltikurin ja siihen joku 25mm reikä siihen keskelle ja 10piikkinen eturatas + 95 suutin sillai saat sen kulkemaan just sen 65.
Änkekää ne peltikurit nyt jo helvettiin, ihan turha paska. Paskan vitut se peltikuri kuristanu mitään, mulla oli siinä peltikurissa 23mm reikä ja ihan lyhyelläkin matkalla kiihty siihe 70km/h ja ne äänetki oli huomiota herättävät. Kurista avaat sellasta 1€ kolikon kokosta palaa vähän niin jaksaa vääntää ja kulkee sen +60km/h riippuen mikä eturatas. Itelläni on sitä palaa taitettu vähän ja 10p edessä ja gps:ssään päästy 58km/h.
Ootko tyhmä
tottakai se kuristaa kun teet vaan tarpeeksi pienen reiän siihen, perustele miksei toimisi jos putkea on tukkimassa tommonen levy?
Mullaki on peltikuri ja kyllä se pelittää, ihan terve maalaisjärkikin sanoo että pienemmästä reiästä pääsee vähemmän ilmaa läpi
killekurkku
- Liittynyt:
- 27.6.2012 19:02
mitkä välit kannattais olla, kun haluaisin kurittoman betan menemään 60km/h?
Jeba_96
- Pyörä:
- Peugeot Vivacity Silversport, Beta RR 50 Motard 70cc
- Paikkakunta:
- Paimio
- Liittynyt:
- 9.9.2010 19:05
Unohda koko juttu. Et saa kuritonta betaa kulkemaan alle 60km/h. Peltikuria kehiin.
Rakkaudessa, kartingissa ja mopon virittämisessä ovat kaikki keinot sallittuja.
anttipojka
- Liittynyt:
- 28.4.2012 22:28
Oisko ohjeita miten göörää 07 Betaa häkkikoro ?
Peltisorsa
- Pyörä:
- Beta RR 50 Motard Track, Beta RR 125 4T LC
- Liittynyt:
- 28.6.2012 5:02
Moro!
Vääntö tuntuu loppuvan täysin ylämäkiin. Miten sitä lisää ja mikä parhain tapa saada vakio beta -12 track kulkemaan max 55km/h? Ajettu reilu tonni.
Kkimi_
- Pyörä:
- Husqvarna SM125 '10, Ex Beta RR 50 Motard track '12
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 22.4.2012 19:43
HEI PLIIIS! opetelkaa selaamaa vähä taaksepäi. Joko teet oman peltikurin (tosin ihan turha paska kun helpomallaki pääsee) tai sitten vaan taitat vakiokurista pientä 1€ kokosta palaa auki
Pixs
- Liittynyt:
- 25.3.2011 23:33
Onko kellään vinkkejä miten saisi tuon betan valoisen underin taas valkoiseksi
vaikka pesee ja vahaa sen se on silti erittäin likainen.
sitten vielä sellainen, että onko kellään kokemusta noista halvemmista männistä (dice,tnt,naraku sun muut kiina/taiwan) minkä laisia ne on, pystyykö ajaa 10tkm? Onko puristuksia? Ekai ime tehoja pois
?
Jeba_96
- Pyörä:
- Peugeot Vivacity Silversport, Beta RR 50 Motard 70cc
- Paikkakunta:
- Paimio
- Liittynyt:
- 9.9.2010 19:05
hiomatahna on pop! Ja järjen ääni sanoo osta nyt ihmeessä prox tai italkit ja panosta se 30e! Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa!
Rakkaudessa, kartingissa ja mopon virittämisessä ovat kaikki keinot sallittuja.
Pixs
- Liittynyt:
- 25.3.2011 23:33
Miksiköhän töötti ei toimi 2010 vuoden betassa, niitä 2 johtoa äänitorveen olen koittanut laittaa mitenpäin tahansa, mutta ei ole auttanut, mikäköhän vikana?
Gimitzy
- Pyörä:
- Beta RR 2010 Enduro
- Liittynyt:
- 20.10.2009 20:31
Tuli sama ongelma joku vuosi sitten ja vikaa ei löytyny ja testasin kaverin tööttiä niin toimi. Että uusi töötti vain.
drifter4samp
- Paikkakunta:
- Loviisa
- Liittynyt:
- 31.1.2011 21:02
Nyt pitää kysästä kaverin puolesta ku on sen verran laiska ettei uskalla tehä motot käyttäjää
Eli siis sillä alkaa petas pärisemää välillä vitun kovaa kytkin pohjassa tai vapaalla... Välillä se taas pelittää ihan normisti... Yleensä se probleema on menny ohi yön aikana..
joskus taas se pärisee jo heti aamulla käynnistäessä ekan kerran...
Eli käynnistäessä kierrokset alkavat nousta hiljaa vauhtia ylöspäin ja sit sen jälkee ne jää sinne vitun korkeelle... Ei oo viittiny testaa et kui kauan kestää et jos ne alkais laskemaan..
Tai sitten se toimii hyvin tyhjäkäynnillä mutta ku kaasuun vähä koskee ni taas alkaa nousemaa kierrokset sinne helvetin korkeelle..
Jos joku vois neuvoo että miten tän ongleman sais ratkottua ni hyvä olis :p
jonitzi
- Pyörä:
- Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
- Liittynyt:
- 28.3.2010 13:20
Imuvuoto luultavasti. Kattokaa onko kaasari kunnolla kiinni imukaulassa ja imukaula ehjä.
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
Beta Arzka
- Pyörä:
- Beta RR 50 Motard -12, Honda Cr 125 -98 & EX Suzuki Pv -92
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 8.6.2012 15:16
itelki on tämmönen beta, lysti kampe
just tullu ensihuollost ja pitäs laittaa isompi suutin, vakio kuri vielä toistaiseksi. Pitää ajaa imu pääl että jaksaa vääntää. Menee asfaltilla 63 gps:ssään :p onko tämä muuten epänormaalia vakiolta?
DaVuZ
- Pyörä:
- Aprilia MX
- Liittynyt:
- 4.7.2009 22:13
DaVuZ kirjoitti:Betan mittari näyttää vain välillä nopeutta, muutoin 0:aa ja joskus näyttää satunaisia lukuja ja sitten oikeaa nopeutta vähän aikaa jonka jälkeen saattaa näyttää oikeaa nopeutta vähän aikaa mutta sitten taas 0:aa Vaihdoin etuvilkut ja samalla katoin kaikki johdot läpi niin virtalukon pohjassa olevista johdoista 1 poikki, mikä johto mahtaa olla? vihreän valkoinen tai vihreän vaaleanvihreä. Mittarilla myös vaikeuksia "asettua" kun käynnistetään, vilkkuu vähän aikaa kaikki valot kunnes mittarin valot "asettuvat"
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista