DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

Allubooyz
Liittynyt:
28.6.2014 20:35
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Allubooyz » 28.6.2014 20:40

Mikä vois olla omgelmana, kun jäähdytysnestevalo ja moottorivalo syttyi samaa aikaa ja eivät lähde pois vaikka oon jäähdytinnesteet vaihtanu ?
toikka500
Liittynyt:
27.6.2014 17:38
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut toikka500 » 28.6.2014 20:50

Mikä voisi olla vikana kun kipinä hukkui kokonaan ja sytytys puola ,tulppa ja tulpanjohto on vaihdettu eikä tule kipinää?
tuhhnu
Pyörä:
Yamaha Aerox, Yamaha DT
Paikkakunta:
Kotka/Kouvola
Liittynyt:
7.5.2013 8:57
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut tuhhnu » 1.7.2014 14:04

Missä vois olla vika kun lähtee esim liikennevaloista niin ei ota kierroksia alimmilla vaihtella :o alkaa ottamaan vasta kolmannen vaihteen lopulla :/ + mikä on kun syö gasoo niin maan perkeleesti kokoajan pitää olla tankilla :Ddd suuttimen ei pitäisi niin paljon vaikuttaa xd
jonetzu
Liittynyt:
10.2.2014 20:22
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut jonetzu » 2.7.2014 22:24

tuhhnu kirjoitti:Missä vois olla vika kun lähtee esim liikennevaloista niin ei ota kierroksia alimmilla vaihtella :o alkaa ottamaan vasta kolmannen vaihteen lopulla :/ + mikä on kun syö gasoo niin maan perkeleesti kokoajan pitää olla tankilla :Ddd suuttimen ei pitäisi niin paljon vaikuttaa xd


Kyllä se saa liikaa keittoa. Itellä tekee samaa ja sen takia kiertää vasta kolmosella kunnolla ku on polttanu ylimääräset sielrä kampikammiosta :D mie epäilen että mulla on liian iso tyhjäkäynti suutin nii sen takia valoissa tekee tuota. Itellä ratkeaa sillä et pumppailee kaasuu valoissa ettei käy tyhjäkäyntiä!
jonetzu
Liittynyt:
10.2.2014 20:22
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut jonetzu » 2.7.2014 22:29

Moro! Nyt syksyksi pitäs saaha valot detsiin kuntoon ja kysynkin että miksi ihmeessä ajovalojen ollessa päällä vilkut ei pelaa.. ja ajovalotkin himmenee vähän ajon jälkeen. Akku on uusi jten siellä ei pitäisi olla vikaa.onko näissä sitten laturi samassa paketissa staattorin kanssa eli olisko se staattorin vaihto seuraavaks? Johdois ei oo vikaa koska led hehkulla on pelannu ongelmitta koko kesän. Xenonit on tulossa joten pitäs saaha laturi kuntoon :)! Jännitteensäätimen ei pitäs vaikuttaa asiaan?
op97
Liittynyt:
29.1.2012 20:38
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut op97 » 2.7.2014 23:50

http://youtu.be/zt0lhfrdRrQ

Tosiaan mikä vikana..? Videossa vähän kylmä kone ja siksi savuttaa, mut pätkii vaikka ois kuinka lämmin. Tulppa vaihdettu, suutinta säädetty pienemmäks ja neulan säädetty suuntaa ja toisee.

E: ilmanputsari myös pesty
Kermamies
Liittynyt:
26.5.2014 22:31
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Kermamies » 13.7.2014 15:01

Mikä detsissä kun ostin led takavalo kilventeline jutun ja toimi hyvin 2kk sen jälkeen enää palaa vain toinen puoli valosta eikä jarruvalo toimi sekä silloin kun pyörä sammuksissa ja vain virrat päällä ja laittaa vilkun päälle niin takavalo sekä vilkku vilkkuvat..? :o :nolo:
Alluzz99
Pyörä:
Yamaha DT 50, Rieju MRX 50, Solifer SM50 2T EX = Zongshen hummer 250cc, Solifer SFR, Fude Sport, Tyscon XL50
Liittynyt:
7.4.2013 15:07
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Alluzz99 » 14.7.2014 2:44

Detsissä semmone ongelma ku bensanpinta on niin korkee et tulvii joka paikasta ni millähän tätä pintaa säädetään kun koho on muovia ni ei voi vääntää kulmalle ja uusi neulaventtiilikin on jo ostettu... Myydäänkö siihen säädettävää kohoa missä olisi metallinen se osa mihin neulaventtili menee, että sitä sais taivutettua?
emeliz
Pyörä:
KTM EXC125, Husqvarna SM125, Yamaha Dt50
Liittynyt:
15.5.2013 19:59
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut emeliz » 15.7.2014 15:10

Mitä 6tkm huollossa pitäs vaihtaa tai tarkistaa ? :D
Wissy
Liittynyt:
15.1.2014 20:36
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Wissy » 16.7.2014 16:28

Hei, mitäs dt vikakoodi 22 (kaks hidasta ja kaks nopeeta) tarkottaa selkosuomeks? Vm -11
NIKO_SAL
Pyörä:
Aprilia sx 50
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
26.3.2014 21:58
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut NIKO_SAL » 21.7.2014 1:16

Onko detsis liian iso vai liian pieni suutin...? Ku aluks oli 94 ja booas aina kutosella täyskaasulla ku kierrokset nous yli 8500. Sit vaihoin 98 suuttimen ni toimi hetken ja rupes tekee samaa. Nyt nostin neulaa ja säädin seosruuvia ni toimii täyskaasu mut tyhjäkäynti ei toimi :roll: Tyhjäkäynti ruuvia kääntämäl ei tapahdu mitään. Ryypyllä sammuu tai booaa. Ni ostanko nyt isomman vai pienemmän ku 98? Detsi on kuriton ja rajottamaton.
Detukki
Pyörä:
Ex 09 Yamaha DT, Skyteam Monkey 2014
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
21.6.2014 23:09
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Detukki » 21.7.2014 13:29

Nyt kertokaas missä on vika Dt tärisee kierrosten laskiessa, 18k ajettu kone johon tehty yläkertaremppa 4tonnia sitten silloin oli ainakin alakerta kunnossa. Koneen kiinnitys pultit tarkistettu eli oisko se tasapainoakselin/kampuran laakerit sitten..?
Make43
Liittynyt:
7.9.2010 21:05
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Make43 » 21.7.2014 20:47

Missäköhän voisi olla vika -08 yamaha dt:ssä, kun kaasun vääntää maksimiin niin kierrokset tippuu ja mopo meinaa sammua. Ongelma ilmeni heti, kun käynnisteli ensimmäistä kertaa talven jälkeen.
bear98
Pyörä:
Kinroad Prince, Factory Bike 50
Liittynyt:
9.5.2012 17:43
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut bear98 » 23.7.2014 23:09

Eli mopon vaihteet rusahtavat ilkeästi kun puottaa pienemmälle isommasta vauhdista?Öljyt vaihdettu.
Detukki
Pyörä:
Ex 09 Yamaha DT, Skyteam Monkey 2014
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
21.6.2014 23:09
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Detukki » 24.7.2014 13:08

Make43 kirjoitti:Missäköhän voisi olla vika -08 yamaha dt:ssä, kun kaasun vääntää maksimiin niin kierrokset tippuu ja mopo meinaa sammua. Ongelma ilmeni heti, kun käynnisteli ensimmäistä kertaa talven jälkeen.


Kannattaa varmaa iha alkuu kahtoo/putsata kaasari ja vaihtaa tulppa... Bensat kannattaa myös vaihtaa ja jos seosvoitelu käytössä niin voi olla että kaasarissa on haihtunu bensat pois ja öljyt jääny itellä oli juuri tuo ongelma...

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista