AapoV
- Pyörä:
- Honda Monkey -94
- Paikkakunta:
- Savitaipale
- Liittynyt:
- 27.3.2008 14:43
t0mppaa kirjoitti:AapoV kirjoitti:Ensin kytkinkopasta ja sitten hienosäätö vaijerista
perkeleen aapov puhut paskaa minkä ennätät
kytkin ei irrota kun se pyrkii eteenpäin,ja luistaa jos kone huutaa ja mopo ei veä mihkää.
joo niinhän se onkin, mun moka
Mutta jos mopo pyrkii eteenpäin kytkin pohjassa niin silloin pitää kiristää, eikä löysätä sitä kytkintä, koska kytkin ei mene pohjaan.. kokemusta löytyy vaikka käsitteet välillä hukassa
Bartholomew
- Pyörä:
- Suzuki PV60 [EX], SYM Jet Euro X [EX], Honda Monkey -93
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 25.10.2008 21:03
t0mppaa kirjoitti:näin juuri ,silläki on merkitystä mitä ölyjä käyttää,ja kytkinlevyn kunto.
Hyvät öljyt on ja kytkinlevyt ja jouset just vaihettu.. Mutta ite ainaki ajattelisin et kun ei ns. ota tarpeeks nii pitäis kiristää pikkuse viel.. Korjatkaa jos oon vääräs..
Kun tässä nyt tullu vastausta puoleen ja toiseen..
t0mppaa
- Pyörä:
- Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
- Liittynyt:
- 11.10.2007 19:54
no lähe vaikka siitä että kytkinvivun vapaa liike on 10-20mm
petu;
- Pyörä:
- Derbi X-Race -08
- Liittynyt:
- 14.4.2010 21:12
Tuli viime vuonna loppukesästä teetätettyy mankiin koneremontti paikallisessa pienkonekorjaamossa. Sen jälkeen ei oo toiminu valot ja tää korjaamon pitäjä onki vähä hankala tapaus nii attelin että itte laittais ne sähköt kuntoon. Oliskoha konetta aukastessa voinu irrota joku johto nii ei siks toimi? Mitä muuta kannattas tarkistaa? Ennen koneremppaa toiminu siis täydellisesti kaikki sähköt paitsi äänimerkki.
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
petu; kirjoitti:Tuli viime vuonna loppukesästä teetätettyy mankiin koneremontti paikallisessa pienkonekorjaamossa. Sen jälkeen ei oo toiminu valot ja tää korjaamon pitäjä onki vähä hankala tapaus nii attelin että itte laittais ne sähköt kuntoon. Oliskoha konetta aukastessa voinu irrota joku johto nii ei siks toimi? Mitä muuta kannattas tarkistaa? Ennen koneremppaa toiminu siis täydellisesti kaikki sähköt paitsi äänimerkki.
Valopuola?
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
sanderi14
- Liittynyt:
- 28.5.2009 12:19
5tr1pe
- Liittynyt:
- 21.10.2009 14:52
Safer
- Pyörä:
- Masai DB 50, Yamaha DT 125R
- Liittynyt:
- 15.7.2009 18:15
_keijomies_
- Pyörä:
- ei enää mitään
- Paikkakunta:
- lahti
- Liittynyt:
- 24.11.2008 21:01
Tuskin menee ellei sulla oo jotain kumista välipalaa tohon.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
Safer
- Pyörä:
- Masai DB 50, Yamaha DT 125R
- Liittynyt:
- 15.7.2009 18:15
mitäs sää tolla meinaat? kyä sen kiinni saa, aattelin vaa että onko sopivan kokonen/mallinen yms.
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.1.2010 20:10
Kyllähän se on ihan jees, ite en noita Dellortoja kyllä suosittele, ja tuolla kakskymppisellä saa aika hyvin jo kaikki kaakit pihalle siitä 72cc:stä, JOS sulla on myös parempi kansi.
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
Hjelppii
tänään oli aikaa ja kiinnostusta kattoo tarkemmin mikä siinä mankissa nyt rohisee.. No nokkaketju ei ollu laahannu mutta imuventtiili oli tehnyt epätoivottua tuttavuutta männän kanssa, ei pahasti imuventtiilissä ei mitää jälkee ja on suora mutta männässä pieni kolo kerinnyt jo tulla.. scheisse. Noh ajotushan siinä pakosti kusee, muttakun olen jo sitäkin muuttanut. Se lovi ei osu tarkasti yhdelle hampaalle joten kokeilin myös sitä toista mikä oli toiseksi lähin siinä alempana mutta silloin nakutti ihan kunnolla, pitäskö mun siirtää nyt ajotusta toiseen suuntaan eli pyörittää nokkaratasta vastapäivään että ei imuventtiili pääse nussii mäntään?? menin jo iha sekasin ku aattelin ite ajatella tota
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
Zapsky kirjoitti:juvee_ kirjoitti:Hjelppii
tänään oli aikaa ja kiinnostusta kattoo tarkemmin mikä siinä mankissa nyt rohisee.. No nokkaketju ei ollu laahannu m...attelin ite ajatella tota
Perus sääntö näissä on se, että jossei saa osumaan hampaalleen ajotusmerkin kohdalle, niin laittaa yhden ylemmäs. On sitte eri asia miten toimii, kun näitä koneita on niin paljon erilaisia jo markkinoilla...
Nyt kokeilin silläki, ja sama homma jatkuu, alkaa rohisemaan ja tökkimää ikävästi yläkierroksilla
mikä helvetti tuossa nyt on kun ei saa toimimaa vaikka kokeiltu kolmella eri asennolla, se mikä käy lähimmäks, siitä alemmaks yks ja nakutti kunnolla, sitte siitä lähimmästä ylempi niin rohisee samalla tavalla. pitäskö vielä yks ylemmäks?
En laittanu lisä alatiivareita ku on se nyt pakko toimia kun on ihan pienellä kuvulla oleva uudenmallin mäntä ja 110cc laskematon kansi...
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
Zapsky kirjoitti:juvee_ kirjoitti:En laittanu lisä alatiivareita ku on se nyt pakko toimia kun on ihan pienellä kuvulla oleva uudenmallin mäntä ja 110cc laskematon kansi...
Kuseekohan ihmiset hei tossa kohtaa joku?
Entä käytätkö oikeeta merkkiä vauhtipyörässä? Siellä on se T merkki, ja joissain löytyy vierestä joku toinenkin merkki, jota ei kuulu käyttää...
Sis uudenmallin 72cc sylkkä tossa
on on T merkki eikä F.. Loppuu multa ideat mikä tossa ooikei on..
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Venttiilien jouset niin kulahtaneet, ettei kerkiä palauttaa venttiileita ajoissa ja tekee tuttavuutta männän kanssa?
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista