MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
No niinpä niin, puusilmä on puusilmä. Totta kai sieltä puuttu se /h. My bad...
Respected
- Pyörä:
- palasina
Valtsu_W kirjoitti: Tarkoitin kyllä että pääsen 80 kilometriä tankillisella, kirjoitin ehkä vähän epäselvästi
Mutta nopeutta kertyy sen 14-48 väleillä ~62 km/h
Mittariin, vai gps ?
E: iha hyvin
Viimeksi muokannut Respected päivämäärä 5.5.2012 14:56, muokattu yhteensä 1 kerran
"- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded."
Valtsu_W
- Pyörä:
- Polini XP4 Street 50
Jertsy
- Pyörä:
- Polini xp4 -12, Honlei 110cc
Respected kirjoitti:Jaksaako kolmosella ?
En kyllä oon kokeillu mutta en usko, ite oon 2 vahteella ja hirveellä kytkin pommilla
Hamsu
- Pyörä:
- Polini XP4 STREET 50
Mikä öljy / neste minulla on loppu kun mittarissa öljykannu vilkkuu ja se ei ole ainakaan moottoriöljy?
[url=http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo13475/]
Respected
- Pyörä:
- palasina
Jertsy kirjoitti:Respected kirjoitti:Jaksaako kolmosella ?
En kyllä oon kokeillu mutta en usko, ite oon 2 vahteella ja hirveellä kytkin pommilla
mul nousee kakkosel ilman kytkintä kuhan rykäsee kunnolla.
Viimeksi muokannut Respected päivämäärä 9.5.2012 14:16, muokattu yhteensä 1 kerran
"- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded."
medekki96
Hamsu kirjoitti:Mikä öljy / neste minulla on loppu kun mittarissa öljykannu vilkkuu ja se ei ole ainakaan moottoriöljy?
Ne on niitä italialaisten olevinaan päteviä mittareja.. eihän koko mopossa oo muuta nestettä ku bensat, koneöljyt, ja keulaöljyt. eikä missään niistä oo mun tietääkseen edes mitään anturia joka viittaisi siihen että jotaan on loppu. se kannuvalo on varmaan tehty sinne sen takia että osaamattomat ja ymmärtämättömät vie huoltoon, jossa vaan nollataan mittarin "vikailmotukset" ja riistetään rahaa.. turhaa kuraa veikkaisin. mittari vaan kokonaan pois ni ei häiritte turhat valot:)
Ja tohon keulan nostoon, mullaki nousee kakkosel viel kytkinpommilla ihan hyvin, välit 14/48, ja kaikki kurit pois
prestonpig
- Pyörä:
- polini xp4
Ja jos se valo häiritsee niin sen saa pois käynnistämällä virrat mittariston nappi pohjassa ja siitä sitten näppäilemällä joku kiva kilometrimäärä, jolloin se seuraavaksi ilmestyy
Respected
- Pyörä:
- palasina
medekki96 kirjoitti:Ja tohon keulan nostoon, mullaki nousee kakkosel viel kytkinpommilla ihan hyvin, välit 14/48, ja kaikki kurit pois
sama juttu mut loppuu kakkonen keske eikä viitti/uskalla vaihtaa kolmoselle. :/
15/48 väleillä.
tidii
oonko kuullu vaan huhuja mut hajooko polinista renkaitten laakerit 5 tkm kohalla ?
kiinnostais ku tällasta oon hommaamssa
medekki96
tuskin ne yhtää sen nopeemmin hajoaa ku muissakaan mopoissa. ja ne on helppo ja halpa vaihtaa sitte ku hajoaa
ei kannata tollasen takia jättää ostamatta
tidii
Juu juu kyselin vaa ku siit monet niin puhunut mut eeeise mitää haaiittaa
Respected
- Pyörä:
- palasina
tidii kirjoitti:oonko kuullu vaan huhuja mut hajooko polinista renkaitten laakerit 5 tkm kohalla ?
No mun omal on ajettu sen 6300km ja ihan hyväs kunnos ainaki takarenkaan laakeri on, en oo oikee edest katellu (Y)
Tiedä sitte et onks noi laakerit simplemäänin aikana reistaillu.
P0lini
mulla kulkee polinin mittariin joku päälle 72 eikä oo kuulemma kun kuriton imukaula
E: ja alamäkee 77
P0lini
tidii kirjoitti:oonko kuullu vaan huhuja mut hajooko polinista renkaitten laakerit 5 tkm kohalla ?
Ajoin tossa yks päivä ja sitte kuulu kauheeta kolinaa tai jotai ja sit katoin nii oli ketjut lähteny. Siin vieres oli joku autokorjaamo tai joku nii yks mies tuli kysyy että hajosko mopo ja sit sanoin että ketjut lähti nii si vein sen sinne ja se laitto ne takas ja sitten siellä huomattiin että takarengas oli melkei irti ku oli takalaakeri hajonnu
mut ei siinä mitää
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista