kas1 kirjoitti:Jaaha, käynnistyspolkimen akselin stefa vuotaa.
Onko kenelläkään tietoa onkohan joku yleiskoko, että saako ihan laakeriliikkeestä?
Jos ei, niin mistäs sitten? =D
Ja mitenkäs kytkinkopan avaus tapahtuu tässä, kun nestekytkin?
Vaijeri kytkimellä olevia koneita ja kytkin koppia on tullut useampikin avattua, mutta pitääkö tässä tehdä jotain erilailla?
Mullakin taitaa pikkasen tiputtaa tuo käynnistyspolkimen "stefa", tiivisteenähän siinä on ainoastaan se akselissa oleva o-rengas? Eli niitä pitäis saada ihan laakeriliikkeestä ym.
Kytkinkoppaa avatessa oon ite aina jättänyt siihen nesteletkun varaan syrjään roikkumaan, eise oo mitenkään siinä tiellä. Mun mielestä ei kannata avata sitä banjopulttia turhaan, ellet sitten itse niin tahdo tehdä, koska sitten on taas ilmaus edessä. Itsellä kyllä on ilmaantunut erittäin helposti, pikemminkin vaan kahvasta pumppaamalla, että en ymmärrä miten jotkut ovat saaneet naaman punaseksi kun on ollut vaikea ilmata
Ja tohon mäntähommaan, että taidan tilata tollasen 39.00mm männän, ja jos se ei sovi(niinkuin topsa kertoi), niin sitten pitänee hommata jostain muualta
Miten nuissa männissä voi muuten sitten edes olla tollasia kokoeroja, kun eihän ton kovakromipytyn pitäisi mitenkään kulua että sais isompaa mäntää, ainakin itsellä näkyy hoonausjäljet hyvin vaikka ajettu varmaan runsas 10tkm ja sopivan rankasti.