v1lzu
- Pyörä:
- KTM EXC
- Liittynyt:
- 15.8.2010 13:40
kaislikko kirjoitti:^Teitkö muuta kuin vaihdoit suuttimen? Ja minkä takia vaihdoit isompaan, jos kerta toimi hyvin tuolla 72 jne..?
Voisko olla et sinne on menny roskaa yms.?
jaani3
- Liittynyt:
- 9.6.2011 0:08
v1lzu kirjoitti:kaislikko kirjoitti:^Teitkö muuta kuin vaihdoit suuttimen? Ja minkä takia vaihdoit isompaan, jos kerta toimi hyvin tuolla 72 jne..?
Voisko olla et sinne on menny roskaa yms.?
Ei olisi mikään uus juttu. Kannattaa tsekata.
Sako600
- Liittynyt:
- 30.4.2012 12:02
Sako600 kirjoitti:Eli kyselisin vielä nuista välityksistä sen verran, että jos edessä on 11 ja takana päälle 60. Vakio mopohan ei sillon kulje mihinkään ehkä 40. Mutta jos edessä on 15 ja takana 60 mitä vakiomopo siihen sanoo?
Ja vielä sen verran että kaverilla ei ole hukkaputkea ja välitykset on 15-60 ja mopo kulkee 60km/h. Onko siinä mitään muuta viriä vai riitääkö nuo?
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Vakiomopoon ei yleisesti ottaen rattaita kannata hirveämmin vaihdella elleivät vakiovälit ole selkeästi liian pitkät/lyhyet ja koneessa riittää puhti parempaankin.
Mikzu_
- Pyörä:
- Gilera SMT Racing -11
- Liittynyt:
- 12.7.2012 0:19
Mitäs ootte mieltä kun ajattelin ostaa 90-95 kokoisen suuttimen? Mielestäni se olisi juuri sopiva gilluuni joka tulee olemaan kuriton lähi aikoina, vai onko joku eri mieltä, kertokaa ihmeessä mielipiteenni suuttimen koosta niin saan helpommin pähkäiltyä :--D
Elmoeoeoe
- Pyörä:
- Gilera RCR -06
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 5.9.2011 20:07
Itellä oli joko 75 tai 80 kurittomana mut se riippuu moposta.
Mikzu_
- Pyörä:
- Gilera SMT Racing -11
- Liittynyt:
- 12.7.2012 0:19
Juuh, kun vähän lueskelin näitä aiempia viestejä nii aika monel oli yli 90 kokonen suutin :/
Gil3joon
- Liittynyt:
- 12.5.2012 4:05
mikä saattais olla vikana kun vaihdoin imukaulan niin tyhjäkäynnillä ottaa ilman ilmansuodatinta täydet kierrokset mutta kun lähtee ajamaan nii veto loppuu ja röpöttää ja kun pistää powerin kiinni niin röpöttää tyhjäkäynnilläkin. Tämä tapahtui nytkyn sataa, seokset koitettu ei ole väärä suutin. Tulppa katottu
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Suosittelen vaihtamaan Powerfiltterin johonkin parempaan putsariin, vaikkapa Pipercrossiin jonka hinta ei päätä huimaa. Powerfilter on suodatusteholtaan varsin huono ja sen kiinnitys vuotaa monesti, jolloin oikeiden säätöjen löytäminen mahdotonta.
Gil3joon
- Liittynyt:
- 12.5.2012 4:05
voiko johtua muka pelkästään powerista, koska ei toiminut kunnollakaan ilman poweria, ilman poweria otti täydet kierrokset mutta kun lähti ajamaan niin rupesi röpöttämään/ei ottananut kierroksia
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Ei välttämättä mutta se ei poista Powerin heikkouksia. Voit tietysti putsata kaasarin, mutta suosittelisin putsarin vaihtoa ja kaasuttimen uudelleen säätöä.
takaQmi
- Pyörä:
- Gilera rcr ´04
- Liittynyt:
- 29.4.2011 22:27
Elikkäs, vaihettiin gileraan uudet kytkinlevyt, kytkinkoppa paikoilleen ja kokeiltiin. Kytkinvipu liikkuu, mutta ei palaudu? Mikä vikana?
ismox
- Liittynyt:
- 17.7.2012 22:14
Onko neuvoi kuinka sais helposti gilera smt vm.2011 noin 5km/h lisää nopeutta?
Mikzu_
- Pyörä:
- Gilera SMT Racing -11
- Liittynyt:
- 12.7.2012 0:19
Ota kuri pois, kun siinä on sähköinen rajoitin niin ei pitäs kulkee ainakaan 60 km/h lujempaa.
tps1
- Pyörä:
- Gilera RCR '04
- Paikkakunta:
- Iisalmi
- Liittynyt:
- 3.7.2012 16:06
Elikkäs, vaihettiin gileraan uudet kytkinlevyt, kytkinkoppa paikoilleen ja kokeiltiin. Kytkinvipu liikkuu, mutta ei palaudu? Mikä vikana?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista