Valtssuu
- Pyörä:
- Rieju MRX -08, Aprilia SX 125
- Liittynyt:
- 13.12.2012 1:37
Sattuisko joku tietää mistä saisi riejuun katteita (MRX) uusia mieluiten.
Olen koittanut etsiä jo vähän aikaa, mutta ei ole löytyny.
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
noshitman1
- Pyörä:
- Honda Monkey -94,Husqvarna SM -08, EX:Samurai 150cc, Rieju Spike X 50 -06
- Paikkakunta:
- savonlinna
- Liittynyt:
- 31.5.2012 20:35
maahantuojalta ei kannata tilata, kaveri tilas mrx takakatteet ja vuoden päästä ne lähetti väärät katteet
Ride to live, live to ride.
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Jaksaiskoha rieju vetää turbokitillä ja 16-60 väleillä
ja mahtuiskohan toi 16 piikkinen edes pyörimään ?
VictorH
- Pyörä:
- Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
- Liittynyt:
- 1.10.2010 14:51
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
tolla 16 sais paremmat huiput jos jaksaa vetää. Ihan normiajoon en oo ostamassa vaan haluun saaha kovat huiput ihan testimielessä
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Paha tolleen lonkalta sanoo onko ne hyvät, kun ei tiiä mitä viriä sulla moperissa? Itellä oli 14/53 välit eli suunnilleen yhtä pitkät kuin 16/60 rieskassa enoxilla ja kyllä se niillä jakso vetää, mutta aina vaihtaessa tippu kiekat alle tehoalueen niin kiihyttely oli aika tuskasta
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Niinku tossa aikasemmin kerroin, turbokitillä elikkä muuten vakio. Soliferian välityslaskuri kerto huipuiksi vajaat 120 tuolla turbokitillä ja 16-60 väleillä
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Eipä se jaksa nuilla väleillä läheskään loppuun asti kiertää
Mutta kokeile ja kato paljos saat sen kulkemaa
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Katalysaattorin poistosta kuvia galleriassa Ekaa kertaa hitsasin ni sauma on sen mukasta. Jos joku muukin on tekemässä, niin suosittelen TODELLA tekemään sen putken katkasun huolellisesti, sillä takaisinhitsaus on paljon helpompaa + saumasta tulee siistimpi ja ei niin näkyvä. Itte vedin rälläkällä ku ei jaksanu sahata, mutta katti suli paisariin kiinni parista kohtaa joka vaikeutti työtä . Rautasahalla siis helpoin katkasta..
E. Sekoilin vähän näitte viestien kaa
nyt on kunnossa
Viimeksi muokannut Juuuso22 päivämäärä 22.12.2012 16:27, muokattu yhteensä 2 kertaa
noshitman1
- Pyörä:
- Honda Monkey -94,Husqvarna SM -08, EX:Samurai 150cc, Rieju Spike X 50 -06
- Paikkakunta:
- savonlinna
- Liittynyt:
- 31.5.2012 20:35
JiiÄll kirjoitti:Katalysaattorin poistosta kuvia galleriassa Ekaa kertaa hitsasin ni sauma on sen mukasta. Jos joku muukin on tekemässä, niin suosittelen TODELLA tekemään sen putken katkasun huolellisesti, sillä takaisinhitsaus on paljon helpompaa + saumasta tulee siistimpi ja ei niin näkyvä. Itte vedin rälläkällä ku ei jaksanu sahata, mutta katti suli paisariin kiinni parista kohtaa joka vaikeutti työtä . Rautasahalla siis helpoin katkasta..
E. Sekoilin vähän näitte viestien kaa
nyt on kunnossa
joo kannattaa leikata millin laikalla tai rautasahalla ja itelläni tuli hieman siistimpää jälkee kun sulla
Ride to live, live to ride.
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
En kyllä ymmärrä miksi olet koko putken katkassu kahtia, kun olisit voinut vaan tehdä "luukun" paisarin rungopuoleisee kylkeen ja repiä sen siitä pois. Ei olis tullu nuita saumoja näkyviin
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Tuo luukkuhomma oli kyllä tiedossa, mutta se oli senverran ongelmallinen että käytin ton putken papalla, se raotti sitä kylkee ja sano et tää on kiinni tässä eikä se heilu. Elikkä ilmeisesti kun putki lämpes nii sit se sai senverra tilaa et heilu. Kotona ei ollu oikee työkaluja, eikä koulussakaa mitää kummempaa, ni toi oli paras vaihtoehto
M-65
- Pyörä:
- Kick Ten Minutes
- Paikkakunta:
- Kokemäki
- Liittynyt:
- 4.4.2009 21:08
Noniin, taas ongelmia riapun kanssa.
Vaihdettiin tossa uudet kytkinlevyt koska kytkin luistaa (kovilla kierroksilla siis vain).
Lyötiin kone takasin kiinni ja ajoin päivän sillä. Seuraavana päivänä kun ajelin niin kävi niin, että mopo ei edes liikkunut kun ajoi yli puolikaasulla. Koitin vielä eilen ja nyt ei meinannut liikkua edes pintakaasulla (kun esim. koittaa polttaa kumia, niin takarengas ei pyöri, kone vain huutaa).
Avattiin tossa äsken kytkin poski, eikä mitään normaalista poikkeavaa näkynyt. Koitettiin myös ettei kytkinvaijeri olisi kireellä tms. muttei vika ollut siinäkään.
Öljyinä käytän castrollin 10W-40
Apuja!
Haageni
- Pyörä:
- Rieju rrx -06
- Liittynyt:
- 5.12.2010 0:47
Vaihdoitko samalla kytkinjouset? Toinen syyllinen vois olla kytkimen painelevyn säätöruuvi, mutta jos siihen et ole koskenut nii tuskin siinä vika on.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista