DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 5.11.2012 14:02

On se silti aika todennäköistä. Itelle käyny monesti sillee ettei muutu yhtään, aina ekalla käyntiin jne. ja just samallalailla liikkuu.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
hessuhopotin
Pyörä:
Terbi Senda 125
Liittynyt:
19.5.2012 9:00
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut hessuhopotin » 5.11.2012 18:30

Kuin myös. Kyllä se vaan tais leipoa. :roll:
¿
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 5.11.2012 19:36

Vanha DT lämppäs kolme kertaa, ja toimi melkeen yhtä hyvin kun ennenkin. Toki vähä oli vedot kadonnu, mutta ei pahasti.

Taas ne jälket pytyssä ja männässä, erityisesti männässä.... 3/4 osaa männästä pelkkää leipomisjälkee täynnä.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
KTo
Pyörä:
Yamaha DT50x -08
Liittynyt:
15.10.2012 9:03
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut KTo » 5.11.2012 20:49

Laitoin tossa fättiksen kiinni ja huomasin että kaikki kaasuvaijerit yms menee vitun tiukalle, että kysyisisin että saako jostain löysää lisää niille? Kun nyt kun kääntää esim tankoa niin kierrokset nousee -.-
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 5.11.2012 23:27

Irroittamalla vaijerit ja vetämällä parempaa ja suorempaa reittiä.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 6.11.2012 22:38

Eli siis vaihoin kaasuvaijerin ja nyt ilmeisesti kaasariin pääs jotain paskaa. Ei käy tyhjistä ja kun antaa kaasua niin kuulostaa että tukehtuisi. Vaijerissa ei vika ole. Puhistan kaasarin nyt huomenna ja sinne kun menee ne jäähäriletkut niin miten ne sais tukittuu kun ei löydy lukkopihtejä kotonta?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 6.11.2012 22:43

Toinen letku kannen kumpaankin nippaan. Voi hyvin jättääkkin sen sillee.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 6.11.2012 22:58

Meinaatko että jätän sen pysyvästi sellain vai pelkästään kaasarin irti ottamisen ajaks?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 6.11.2012 23:19

Ihan sama. Jos haluut sen laittaa niin en kiellä, mutta en sano että tarttee poiskaan jättää. Ite en sitä ymmärrä, eikä se ole mulla käytössä kun joku sen on jo ottanut pois. Omien kokemuksien perusteella toimii ilmankin jos on toimiakseen.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
_Samurai_
Liittynyt:
27.8.2010 21:49
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut _Samurai_ » 9.11.2012 18:50

mites ois ku ajoin dt:llä ja sit se vaa sammu, polin siin hetken ni lopulta lähti käyntii ryypyn kanssa (lämmin kone). no ajoin vähän matkaa ni se taas sammu eikä lähteny enää käyntii :o missäs on vika?
TunturiDT
Liittynyt:
25.8.2012 10:14
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut TunturiDT » 10.11.2012 12:55

nytten siis tarviisin apua vähä. mikä jarrukahva tai jarru- ja kytkinkahvasarja ois paras hinta/laatu suhteeltaan. ku meni poikki jarrukahva. oisko tnt tuning hyvä?
TunturiDT
Liittynyt:
25.8.2012 10:14
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut TunturiDT » 10.11.2012 12:57

_Samurai_ kirjoitti:mites ois ku ajoin dt:llä ja sit se vaa sammu, polin siin hetken ni lopulta lähti käyntii ryypyn kanssa (lämmin kone). no ajoin vähän matkaa ni se taas sammu eikä lähteny enää käyntii :o missäs on vika?

oisko tulpassa vika. itellä kävi noin ja tulpan vaihdolla rupes toimii mutta samoin kävi ja sitte vaihdoin br8es mallin tulpan ja hyvin pelaa vieläki
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 10.11.2012 13:30

No huhhuh. BR8ES on aivan liian kuuma tulppa. 9 on vakiona.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
TunturiDT
Liittynyt:
25.8.2012 10:14
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut TunturiDT » 10.11.2012 13:54

Reetuhai2 kirjoitti:No huhhuh. BR8ES on aivan liian kuuma tulppa. 9 on vakiona.

nii mutta kuulemma jos on viriä ni kannattaa olla se. ja br9es ei toimi joten pakko olla 8 mulla
Cr3ator
Pyörä:
ex:HM CRM 125 2011, ex:KTM Duke 125 2011
Paikkakunta:
Janakkala
Liittynyt:
10.11.2012 15:06
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Cr3ator » 10.11.2012 15:13

2008-vuoden DT:n mittaristo ei toimi. On kokeiltu uudella akulla mutta ei siltikään toimi. Uudella akulla (joka on varmasti täysi) ehkä alle puoli sekuntia ja merkkivalot välähtää ja sitten sammuu. Nyt kysynkin, että voisiko joku kiltti laittaa/linkittää valokuvan josta saisin selville että mikä on tämä varaparisto?
Myydään purettuna 2kpl Rotax 122 moottoreita! Kysy lisää yksityisviestillä!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista