Monkey viritys ja tekniikka

Norkin
Pyörä:
KTM EXC 125 -2012
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
19.5.2010 15:43
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Norkin » 1.5.2011 11:44

Moro!

Onko 89 vuoden mankissa mitään eroa noihin 91-->> mankeihin? kun ainakin ton ohittimen pitäis olla erikokonen, nii onko noissa uudemmissa jotain parempaa? kun tuo on kuitenkin jo uudella koneella ja tankilla ja näillä.
MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut MB93 » 1.5.2011 19:06

No ainoat eroavaisuudet on väritys ja tuo nokka-akselin laakerointi.
alkla159
Liittynyt:
6.7.2009 21:11
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut alkla159 » 2.5.2011 18:20

Onko kelläkään kokemuksia tosta ''bad boy 110cc'' koneesta? Onko kelläkään ehdotuksia mikä 110cc kone kannattaisi ostaa? (hinta ~200e)
malagutiXTM
Liittynyt:
1.6.2010 16:53
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut malagutiXTM » 2.5.2011 19:07

mitä kureja tuolla manan putkessa on? ois ihan kiva ottaa ne pois kun menee nyt huikeat 28-30 mittariin. :nolo:
MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut MB93 » 2.5.2011 19:10

Eipä ne putken kurit paljoa vaikuta, jossain muualla tuo vika. Eikä ne vakiona kulje ku max. 40km/h.
alkla159
Liittynyt:
6.7.2009 21:11
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut alkla159 » 2.5.2011 19:27

Oma manki meni sen 30km/h ja avattii imukurkku, 14mm imukurkussa 7mm imureikä! porattii 14mm ja kulki sen 45km/h. 16mm kaasari ja Ixil tehoputket nii 72km/h
alkla159
Liittynyt:
6.7.2009 21:11
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut alkla159 » 3.5.2011 8:20

Onko kellään minkälaisia kokemuksia Loncin 110cc koneista? :D
5tr1pe
Liittynyt:
21.10.2009 14:52
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut 5tr1pe » 3.5.2011 16:51

Kaverilla oli ja hyvin toimi ennenku leipo. ;) Samojahan nuo Loncinit, Lifanit yms. on.
Välimallin m/v
alkla159
Liittynyt:
6.7.2009 21:11
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut alkla159 » 4.5.2011 15:11

Toimiiko noi jinkun alkuperäiset tasasuunnin, CDI ja sytytyspuola noihin 110cc loncin koneisii?
5tr1pe
Liittynyt:
21.10.2009 14:52
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut 5tr1pe » 4.5.2011 15:55

Kyllä.
Välimallin m/v
alkla159
Liittynyt:
6.7.2009 21:11
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut alkla159 » 4.5.2011 15:59

hyyvä! Sit viel sellane kysymys et toimiiko 110 kone 16mm kaasarin kans? ei olis kaasari kauaa kiinni ku tulis 19mm. mut toimiiko?
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut juvee_ » 4.5.2011 16:35

alkla159 kirjoitti:hyyvä! Sit viel sellane kysymys et toimiiko 110 kone 16mm kaasarin kans? ei olis kaasari kauaa kiinni ku tulis 19mm. mut toimiiko?
hyvin toimii, toimi mulla myös 9mm kaasarin kanssa :D jos meinaat ostaa sitä 19mm jingkee nii samat tehot siitä suunnillee saa kuin 16mm pyöreekurkkusesta.
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
alkla159
Liittynyt:
6.7.2009 21:11
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut alkla159 » 4.5.2011 17:07

Juu no miul on mankis 16mm PHBG
5tr1pe
Liittynyt:
21.10.2009 14:52
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut 5tr1pe » 4.5.2011 17:50

Useimmiten niissä on vakionakin 19mm soikee joka vastaa n. 16mm.
Välimallin m/v
h0nda
Pyörä:
Honda monkey z50j -95, Honda cbr 125r 04, Yamaha Raptor 700R
Liittynyt:
26.9.2010 17:27
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut h0nda » 4.5.2011 19:56

Mistä saa jing keen tyhjäkäyntisuuttimia?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista