Beta RR-50

Catas
Pyörä:
Beta RR50 Motard
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
8.11.2011 19:22
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Catas » 3.7.2012 14:30

Mun pitäs toi beta muutoskatsastaa takasi mopoks täs nytten. pieni ongelma vaa, mul on vaihettu taakse 56 piikkinen ratas ni pitääkö se vaihtaa takasi siihen alkuperäseen rattaaseen et menis läpi katsastuksesta? Ei tekis mieli kokeilla montaa kertaa ku se kumminki maksaa aika paljon.
jonitzi
Pyörä:
Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
Liittynyt:
28.3.2010 13:20
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut jonitzi » 3.7.2012 17:35

Mitä sanoit poliiseille kun kysyvät et miten viritetty? Jos et puhunu takarattaasta mitään tuskin kattoo, riippuu katsastajasta, jotku syynää koko mopon läpi ja toiuset käyvät vaan koittamas että kulke 45km/h.
Mulla tosin meni 55km/h naviin katsastukses :D tuumas vaa katsastaja että kyllä uskon että se vakio on :D
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
kossusukka Moderaattori
Pyörä:
Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.10.2007 23:34
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut kossusukka » 3.7.2012 17:52

Kkimi_ kirjoitti:Ite oon ihan crc:llä puhdistanu noi karstat, lähtee muuten ihan törkeen hyvin. Jos haluu sen metalliosan ihan kiiltäväks nii hinkkaa vähä teräsvillalla nii kyllä kiiltää!

Itse suosin Teboilia. Silläkin saa aika hyvin kurat pois änkän päädystä ja kromit taas blingaamaan.
Kuvia tallielämästä | Suzuki PV Service Manual | Kokoelma moottoritekniikkaa | Mopoikä kokoikä, väliin mahtuu vain Alfa Romeoita
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 3.7.2012 17:54

Catas, eine yleensä kato kun ne jutut läpi, mittenkä takia on kilvet viety (mitä paperissa lukee).
FallOutBoy kirjoitti:Kannattaa porata nii et siin ois 25-28mm reikä, itel on 10-50 välit ja 24mm reikä nii menee 58 poliisi alla
Itellä oli 25mm reikä, puoli paisaria rutussa, samat välit ja pikkusen vajaa 65km/h gps. Nykyisin paisari edelleen rutussa, 10-56 ja about 30mm kuri ja joku 65km/h gps.
EDIT: Kossukka oliko toi sarkasmia, vai mitä teboilia? Jotain öljyä? Huoltsikan seinään hinkkaat?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut putsipa » 4.7.2012 13:07

Gogge kirjoitti:Se savuttaminen ei kyllä oo sen tuoreöljyvoitelun vika..



Kyllä se vaan on, mulla oli betassa sama ongelma. Ihan sama mitä öljyä sinne pisti tai oli kaasarin säädöt kuinka hyvät tahansa kyllä silti aina rupes tupruttaa helvetisti sinistä savua ku veti vähäki ees 3/4 tai täyskaasulla. Oli sitten kuriton tai ei niin savutti silti. Ja kokeilin myös silloin säätää pienemälle sitä öljypumppuakin, mutta ei sitä voinu ku pistää isomalle, koska se oli jo pienimillä mulla. Sillon ku laittelin tänne ekoja kertoja viestejä nii sillon oli muillakin sama ongelma, nyt tuntuu ettei muka kenelläkään savuta tai kukaan ei huomaa sitä. :roll:
Aap-
Pyörä:
Pyörätön
Liittynyt:
25.8.2009 14:57
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Aap- » 4.7.2012 13:46

Ei mulla tuo ainakaan pahemmin savuta, mutta vakiolla änkän reikäputkella kyllä valuu öljyä ketjusuojalle ja takahaarukalle aika mukavasti. Tuoreöljyvoitelun säätöihin ei oo siis koskettu.
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut putsipa » 4.7.2012 14:42

Jep näin mullakin teki, villat kun vaihto niin kohta oli taas ihan märät öljystä ja valuttaminen jatkui. :s
jonitzi
Pyörä:
Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
Liittynyt:
28.3.2010 13:20
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut jonitzi » 4.7.2012 17:16

Ite vaidoin seosvoiteluun niin änkänpäästä ei oo tullu enää yhtään öljyä.
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
gonu13
Pyörä:
GAS GAS 125 SM '04
Paikkakunta:
kirkkonummi
Liittynyt:
5.4.2012 22:06
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut gonu13 » 4.7.2012 20:58

Millä saan pummpujen pölysuoja ja stefat pois mielellään ehjänä? :)
putsipa
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut putsipa » 4.7.2012 23:14

Stefat ainaki menee uusiks, ei niitä oikee taida ehjänä pois saada sieltä. En tiiä sit pölysuojista.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 5.7.2012 0:07

Ne lähtee vaikka jos pienel ruuvaril varovasti kaivasee ne pois, ja liu'uttaa liukuputkea pitkin pois. Varoo vaan ettei liukuputkia naarmuta! Oikeestaan kaikki stefat mitkä ottaa pois pitää vaihtaa.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Virheilmoitus
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
19.3.2008 21:16
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Virheilmoitus » 5.7.2012 13:51

jonitzi kirjoitti:Ite vaidoin seosvoiteluun niin änkänpäästä ei oo tullu enää yhtään öljyä.

Itsellä sama, ajelin reilut 3kk seosbensalla niin sillon säädöt oli kohillaan ja öljyä ei tiputellut. Nyt taas tuorevoitelu käytössä niin öljyä tulloo.
420
BetApi
Pyörä:
(EX) Beta RR50 Motard Track Aprilia sr 50 Factory
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
29.4.2012 23:43
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut BetApi » 6.7.2012 18:14

Betassa hiljeni äänet kertaheitolla ku vaihto villat änkästä, mutta vuotaa vielä hieman kurin kohdalta niin onko tossa Kuva tuo päälimmäisenä näkyvä siihen tarkoitettu?
Aap-
Pyörä:
Pyörätön
Liittynyt:
25.8.2009 14:57
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Aap- » 6.7.2012 22:53

Tuo on pytyn alatiiviste tuo päällimmäinen.
BetApi
Pyörä:
(EX) Beta RR50 Motard Track Aprilia sr 50 Factory
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
29.4.2012 23:43
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut BetApi » 7.7.2012 20:05

no prkl.. mistähä sais siihe kurin toiselle puolelle hyvän tiivisteen??

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista