sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 9.2.2011 18:21
No ainaskin suutin on aivan liian pieni. Mut ei se siitä välttämättä johdu, koska ainakaan teoriassa pääsuuttimen koko ei vaikuta käynnistymiseen.
Onko sulla alkuperänen läppis vai joku tarvike ? Imuvuotoja ? Läpät onko ehjät ?
Sytkän oon aina laittanu siten että se aluslevyssä oleva merkki siihen keskelle sitä kiinnityskohtaa.
Tosta bensapinnansäätämisestä oon joskus ottanu kuvan:
http://aijaa.com/E4B7JkSe siis säädetään siten et kaasari käännetään ylösalasin, sit laitetaan se työntömitan tikku siihen tiivistepinnan päälle, ilman tiivistettä. Sit asennoks toi 22,4mm ja koitetaan saada koho samalle kohtaa. Tossa on toi +- milli, mutta mulla oli 23,5mm ja ei toiminu kunnolla. Nyt joku tosi lähelle 22,5.
jarzko
- Pyörä:
- Suziki Pv
- Paikkakunta:
- Jkl
- Liittynyt:
- 18.4.2013 22:19
Pytty on tarvike läpiskä. Läpät oon kattonu moneen kertaan. Suutin on luultavasti lähellä vakio kokoa. Sytkääkin oon yrittä säädellä mutta ei ole tolkkua löytyny. Imuvuotoja ei ole ainakaan omasta mielestä havaittavissa. Täytyy kokeilla jotain 70 kokosta suutinta ja säätää toi bensanpinta
jarzko
- Pyörä:
- Suziki Pv
- Paikkakunta:
- Jkl
- Liittynyt:
- 18.4.2013 22:19
Juu elikkä kävin tänään laittelee mopoa. Säädin bensanpinnan kohdalleen ja vaihdoin isomman suuttimen ja säädin sytkääkin. Mopolla pystyy ajamaan vain kaasu pohjassa ja moottori kuumenee aikalailla pienenkin lenkin jälkeen. Missähän olis vika? Muistinkin väärin pytyn koon. Se onkin 60 läpiskä.
Putkoz
- Liittynyt:
- 12.10.2013 14:11
Terve! Onko pv:n jännitteensäädin kytketty oikein, kun kaasua antaessa valot kirkastuu, entä saisko noita sähköjä kytkettyä sillei et ku jarrua painaa ni ei etuvalo himmenis?
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
- Paikkakunta:
- Sipoo
- Liittynyt:
- 20.5.2012 0:15
Sen valotehon kuuluu kirkastuu ku antaa kaasuu
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
Putkoz
- Liittynyt:
- 12.10.2013 14:11
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
- Paikkakunta:
- Sipoo
- Liittynyt:
- 20.5.2012 0:15
Siis haluat sillei et ku painaa jarruu nii etuvalo himmenee? Miks ihmees ku sehä himmenee heti ku ei anna kaasuu
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
Putkoz
- Liittynyt:
- 12.10.2013 14:11
Ei, vaan mikä on vikana kun valo himmenee ku jarrua painaa?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Ei mikää. Virta vaan ei riitä ja siks himmenee. Tietäähän sen siitäkin kun kaasua antaessa valot kirkastuu. Ku virtaa tulee lisää ni ne kirkastuu, mut sit kun tulee kuormitusta (=jarruvalo) ni muut valot himmenee.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
jarzko
- Pyörä:
- Suziki Pv
- Paikkakunta:
- Jkl
- Liittynyt:
- 18.4.2013 22:19
Mielstäni tossa sun valo jutussa on että jännitteensäädin ei toimi oikeen tai ollenkaan. Koska jännitteensäädin antaa tasaista virtaa kaikille polttimoille.
Sain ton omani pv:n käyntiin. Vikana oli kaasuttimen säädöt. Ilmaruuvia piti kääntää kaks kierrosta auki ja neulaa säätää sekä vaihtaa tyhjäkäyntiruuvi. Nyt rokkaa ja toimii niin kuin pitääkin.
Suzuki PV J.N
- Liittynyt:
- 25.10.2012 17:31
Apua! Ostin vastikään pvn suht halvalla. Isä kävi sen sitten hakemassa ja kovin oli kehunut isä kuinka hyvin se sitten oli käynyt tyhjäkäyntiä ostopaikalla. No ite meinasin että pitää sitte sitä testata ja yllätys yllätys ei lähtenytkään käymään monta kertaa työntelin eikä mitään. Katoin tulpan joku BR9ES no vaihdoin sen normiin (BP6ES) hyvä kipinä mutta ei käyntiin. Kaasari oli 16mm dellu jonka putsasin huolella 3 kertaa, eikä vieläkään käyntiin. No vaihdoin kaasarinki 16mm aito mikuni jossa kopion kohokammio sama kuitenki. Koitin työntää 4 kertaa eikä mitään. Mikä ihme on???!!!
. Tiivistemassalla tiivistetty hyvin yläkerta eli imu vuoto lähes mahdoton. Tekniikka on 50cc poweri 16mm mikuni ja tehari. Ja siinä on joku ihme sammutusnappi niin voisko siitä johtua??
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
- Paikkakunta:
- Sipoo
- Liittynyt:
- 20.5.2012 0:15
bensahana kiinni?
Ootkos heittäny tulpanreiäst bensaa?
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
Suzuki PV J.N
- Liittynyt:
- 25.10.2012 17:31
"Vika" löyty piti imua laittaa meleko paljo niin lähti käymään.
Mutta sitte löyty uus pulma tyhjä käynnillä ei käy kovin hyvin ja sammuu jos ei laita kaasua ja ku lähtee ajamaan niin laittaa yli puolen kaasun niin booaa joka vaihteella. Oisko liian pieni suutin tai säädöt perseestä?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Säädöt vituillaan. Joskus on jos on melkeen varma viasta niin oma-alotteisuus ei ole kiellettyä, melkeempä jopa suositeltavaa. Koska jos sillä pelillä on kiire niin ei oo iso vaiva koittaa auttaako isompi suutin. Sitäkin nopeempi tapa on ajaa ryypyn kanssa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 9.2.2011 18:21
Jos vien mun 50cc p+ pytyn poraukseen ja aattelin ostaa siihen ite laadukkaamman männän. Niin otan männän mukaan ja käsken porata sille sopivaks. Mutta jottei tuu mitään väärinkäsityksiä, niin mikä se välys pitää näissä ilmajäähy 2 tahdeissa olla ?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista