JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
Eipä auttanu laitoin imukaulan kunnon klemmareilla kiinni ja sitte koitin tuota startti pilotti juttuu mut eipä nostanu kiekkoja hermot menee ku ei auta neulat ilmaruuvit eikä suuttimen vaihdot eikä ilma vuotoja tunnu löytyvän
-keulii-
- Pyörä:
- derbi 50cc
No oletko katsonut että bensaa tulee hyvin ja bensansuodatin tukossa?
Vai miten se meni
Miinux
- Pyörä:
- Derbi senda xtreme -05
Kaasarin luistin jumittaa? Pakkasilla melko yleistä
derbipoika97
- Pyörä:
- derbi drd racing -03
paljo menee öljyä derbin etupumppuihin?
barbie
Heeei, eikö tuon pitäisi mennä derbi sendaan?
http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=4658 ,varmistukseksi kysyn vaan : )
hassukka
- Pyörä:
- Ei ole
Menee 2006-> ja vanhempiin. Hinnasta päätellen taitaa olla valurautaa, itse ostaisin alumiinisen mutta jos ei ole varaa muihin niin kai tuokin menettelee
mertzii97
Onko jtn haittaa jos dellorto phva 14 kaasarista, on luistimen pohjasta se toinen teräväpäinen reuna poikki?
jaani3
mertzii97 kirjoitti:Onko jtn haittaa jos dellorto phva 14 kaasarista, on luistimen pohjasta se toinen teräväpäinen reuna poikki?
Eihän siinä jos ei kaasu jumita tai ei tuu muita oireita
ei muuta ko kovaa ajoa.
FattyCat
Mistähän mahtaa johtua että n.6000 rpm alkaa helinä joka muistuttaa löysässä pultissa olevan prikkan helinää. Mielestäni olen tarkastanut melkein kaikkien pulttien ja ruuvien olevan jämäkästi kiinni.
Tanzzu
- Pyörä:
- Derbi senda x-race 08
Mitkä uusia renkaita suosittelette ostamaan derbiin. Olen miettiny mahdollisimman halpaa rengasta, onkohan mopoisssa eturenkaalla niin paljon väliä? Tämmöstä olen miettinyt: Deestone D805 100/80-17
Onko kokemuksia tai suosituksia?
mertzii97
Tanzzu kirjoitti:Mitkä uusia renkaita suosittelette ostamaan derbiin. Olen miettiny mahdollisimman halpaa rengasta, onkohan mopoisssa eturenkaalla niin paljon väliä? Tämmöstä olen miettinyt: Deestone D805 100/80-17
Onko kokemuksia tai suosituksia?
Mulla on tää rengas edes ja ajoin sillä viime kesän ja toissa vuonna mökillä ku ei ollu viä korttia. Ihan hyvä rengas on ollu, ei moitittavaa. Talven liukkailla vähä liponen
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Tuota Deestonea näkee aika usein mopoissa. Kannattaa kattoa myös Savan renkaita (mallia en muista MC joku? Rieju MRT:ssä vakiona) tai Duroa. Duro on itelläni Derbissä, 7tkm ajettu, burnattu aivan helvetisti ja silti pintaa vielä monta milliä
On kyllä vähän liukaskin mutta halpa. Kannattaa katella rengas-online.com ja mprenkaat-store, renkaat tulee ulkomailta varastosta kotiovelle halvalla.
E: Sava MC25 toi em. rengas, just tilasin Derbiin sellaisen eturenkaaksi.
jaani3
tunturitigeraqua87
Onko kellään antaa ohjeita että miten ihmeessä se käynnistinjuttu asennetaan kiinni, tein koneremontin enkä saa asennettua sitä enään takaisin
RapeJesse
- Pyörä:
- Derbi DRD Racing
Siinä tuorevoitelu pumpu kyljes on se mihi se vaijjeri menee, niii saaks se jotenki irti? Mulla katkes se pätkä siit millä se vaijeri pitäs kiinnittää. Saisko sen osan jostai liikkeest erillisenä?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista