Rieju viritys

M-65
Pyörä:
Kick Ten Minutes
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
4.4.2009 21:08
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut M-65 » 15.9.2011 20:34

Tottakai sillä saa enemmän tehoa kuin 70cc airsalilla :lol:
Metrakitti on paljon kireemmäksi tehty kuin airsal...tosin maksaakin puolet enemmän.
Kaasu08
Pyörä:
Gas Gas EC 125cc, Yamaha YZ 125cc
Liittynyt:
21.5.2011 20:29
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Kaasu08 » 20.9.2011 19:41

Mikä ois paras vahvistettu kampiakseli?
&
Mikä ois paras kisakytkin? :D
_juzz_
Pyörä:
Gas Gas Sm 125
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
21.12.2009 16:33
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut _juzz_ » 24.9.2011 20:06

Mihin on/off Rajoitin pitää kytkeä Rieju smx 06. Toinen maihin ja toinen minkä värisee johtoon? :s
EI OLE POWER UP.
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut eQ123 » 8.10.2011 16:10

sane17 kirjoitti:Mikä ois paras vahvistettu kampiakseli?
&
Mikä ois paras kisakytkin? :D

En tiedä parhaasta mutta metrakitin kisakytkin on ainakin semmonen että ei pitäs kyllä kovin herkästi luistaa. Varmaan kampurakin on laadukasta tavaraa.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
J00nz_
Pyörä:
Rieju MRT SM -10
Paikkakunta:
Juankoski
Liittynyt:
28.6.2010 22:38
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut J00nz_ » 15.10.2011 12:01

Kertokaas kokeneemmat perusteelliset ohjeet kuinka otan riejusta tuoreöljyvoitelun pois käytöstä?
Jyri94
Pyörä:
Kawasaki zx-9r, Suzuki RG125F -96, BSE 110cc, Rieju MRT-10(ex)
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
30.4.2010 16:52
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Jyri94 » 15.10.2011 12:20

Ei kai siinä muuta ku poistat tuorevoitelun sisus kalut ja poistat öljyt ja siirrät tankkiin
You might buy a new bike that will remain intact, but I drive an old Suzuki's technology and the fix if it breaks. And I love it. I prefer to bike up with a sense of value.
mp_mies125
Pyörä:
rieju mrt -11
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
23.7.2011 6:31
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut mp_mies125 » 22.10.2011 1:13

Mul on rieju mrt power up -11 ja kulkee 60-64 huutaa rajotin mutta viikonloppuna vois porata.
välit 13/62 100 suutin ja kuri pois. kaveri sano et tuos on eri boxi kuin muissa riejuissa?
sit toinen kaveri sano et ihan sama se on kuin rieju rrx -07 power upissa.
sit kun on porattu kulkee sen 70? mitäs sitte vois laittaa viriä, olisko tegnigasin tehari? kulkee nnuolla sitte ? mikä suutin olis soppeli? 85-90 ku sais kulkemaan olisin iloinen sakoista :D
M-65
Pyörä:
Kick Ten Minutes
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
4.4.2009 21:08
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut M-65 » 22.10.2011 2:06

Dellorto boksi on se josta kaikki puhuu...
Tecnigas on joo hyvä tehari. Itse sanoisin parhaaksi vakiopannulle, noilla väleillä ite saanu gps 86. Suutin omassa riejussa oli 105 suutin, sulla varmaan joku 95-110 välillä kans.
Viimeksi muokannut M-65 päivämäärä 22.10.2011 2:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Onkimato » 22.10.2011 2:22

Voi kai sen "EFI" cdi boksinkin porata, mutta siinä on eri porauskohta. Minulla on vuoden 11 MRT power up ja sen cdistä ei ole tietoa. Ohjekirjassa lukee sytytyksen kohdalla "Ducati" ja perässä jotain numeroita ja muuta shittiä.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
agetzy
Pyörä:
CRZ 140cc, Panther 110cc, Rieju RRX 50 -09, HVA SM 125
Paikkakunta:
Ilmajoki
Liittynyt:
14.12.2009 18:29
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut agetzy » 22.10.2011 8:41

"EFI":n pystyy poraamaan myös, muistaakseni jossain aiemmin MRT topicissa oli siihen ohjeetkin...
http://s757.photobucket.com/home/agetzy/index
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Onkimato » 23.10.2011 4:24

Onko tuo EFI boksi sitten kaikissa -11 power up malleissa vai vaan tietyn tuontierän jälkeen?
Kuinka tunnistan EFI boksin?
Saisin meinaan halvalla poratun moric cdin. Sitähän on käytetty yamaha DTssä joten passaisiko se riejuun? Kyseessä siis pelkkä CDI, tarvitseeko muuta vaihtaa?
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
agetzy
Pyörä:
CRZ 140cc, Panther 110cc, Rieju RRX 50 -09, HVA SM 125
Paikkakunta:
Ilmajoki
Liittynyt:
14.12.2009 18:29
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut agetzy » 23.10.2011 9:04

Periaatteessa deeteen moric voisi käydä, koska staattori sama, mutta johdotukset joutuisit tekemään kokonaan itse. MRT-topicissa on kuvakin EFI:n boksista...
http://s757.photobucket.com/home/agetzy/index
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Onkimato » 23.10.2011 14:48

Johdot tulisi mukaan, mutta sopivuudesta ei ole tietoa. Paljonkohan tollasella olisi sitten arvoa? Aika halvalla meinaan saisin.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
_juzz_
Pyörä:
Gas Gas Sm 125
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
21.12.2009 16:33
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut _juzz_ » 27.10.2011 10:52

Mulla on Tk Lacada,13/53tai54 välit mikä suutin on hyvä? nyt on 110 ja röpisee ihan v.... alussa mutta kun sen saaa yläkiekoille toimii moitteetta. Ei power up malli. ;) Kaasutin vakio eli 16mm.
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut eQ123 » 28.10.2011 15:15

Jos kaasu pohjassa lähet kiihyttää niin pitää pienempää suutinta laittaa. Ite käytin gianellilla 105 ja toimi täydellisesti. Kannattaa muuten ottaa ilmanputsarista se jumalaton lätkä pois. Toimii paljon paremmin ja on kierrosherkempi :D
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista