aguztan
- Pyörä:
- Polini XP4 Street 50
oon ottanu putken alkukäyrän holkin pois nii onko suuttimen vaihto pakollinen ? toiminu iha hyvi tol vakio suuttimel
medekki96
ota tulppa irti ja kato, jos on musta ni ei todellakaa isompaa suutint, jos on ruskee, ni se on hyvä, jos on valkonen ni sit isompaa suutinta
P0lini
linkakkaa joku hetivalmis akku ja sitte tiiättekö jotai hyvää keulaa joka sopis polinii?
Hamsu
- Pyörä:
- Polini XP4 STREET 50
Polinilla ajettu 1500km ja se oli viimeksi huollossa 500km kohalla. Vien sen kohta huoltoon. Koska viuen seuraavaksi polinin huollossa kun se on mennyt 1500km kohalla huoltoon.
[url=http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo13475/]
Respected
- Pyörä:
- palasina
aguztan kirjoitti:oon ottanu putken alkukäyrän holkin pois nii onko suuttimen vaihto pakollinen ? toiminu iha hyvi tol vakio suuttimel
Ei tarvi vaihtaa.
P0lini kirjoitti:linkakkaa joku hetivalmis akku ja sitte tiiättekö jotai hyvää keulaa joka sopis polinii?
Eiköhän joku minikrossin usd-keula mee kiinni pienel sovituksel. Kalle^kj tais laittaa sen kevari poliniin BSE:n usd-keulan, tais mennä ihan suoraan. (?)
Hamsu kirjoitti:Polinilla ajettu 1500km ja se oli viimeksi huollossa 500km kohalla. Vien sen kohta huoltoon. Koska viuen seuraavaksi polinin huollossa kun se on mennyt 1500km kohalla huoltoon.
Ihan hyvin voit itte säätää venttiilit ja vaihtaa öljyt, säästät rahaa siin sivus.
"- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded."
Hamsu
- Pyörä:
- Polini XP4 STREET 50
Raha ei ole nyt ongelma
Tuli mieleen vain voiko vakio polinilla keulia jos voi millä vaihteella ja millä TYYLILLÄ / TEKNIIKALLA ? haluisin harjotella, Vinkkejä kiitos tähän voi pistää jotai tai sitten yksityis viesteihin
aguztan
- Pyörä:
- Polini XP4 Street 50
Respected kirjoitti:aguztan kirjoitti:oon ottanu putken alkukäyrän holkin pois nii onko suuttimen vaihto pakollinen ? toiminu iha hyvi tol vakio suuttimel
Ei tarvi vaihtaa.
oke tänks
P0lini
Osaako joku auttaa kun ei tahdo käynnistyä ja sitten jos kaasuttaa vähän kovempaa niin sammuu. Ja mistähän vois löytyä kuristettu Polinin imukaula?
aguztan
- Pyörä:
- Polini XP4 Street 50
P0lini kirjoitti:Osaako joku auttaa kun ei tahdo käynnistyä ja sitten jos kaasuttaa vähän kovempaa niin sammuu. Ja mistähän vois löytyä kuristettu Polinin imukaula?
mulla kyl käynnistyy mut pitää vähä aikaa konetta lämmittää ennenku voi kunnol kaasuttaa. oon säätäny tyhjänkäntii et se vois auttaa toho sammumisee tai sit säätää jotai muut en oo iha varma
Respected
- Pyörä:
- palasina
Hamsu kirjoitti:Raha ei ole nyt ongelma
Tuli mieleen vain voiko vakio polinilla keulia jos voi millä vaihteella ja millä TYYLILLÄ / TEKNIIKALLA ? haluisin harjotella, Vinkkejä kiitos tähän voi pistää jotai tai sitten yksityis viesteihin
no vakiosta en tiedä, mutta kannattaa alottaa harjottelee vaikka ykkösellä aluksi ja sitte kakkosella taidon salliessa. Vähän joudut jo kakkosella nykäsemään, mutta kyllä se sitten luonnistuu ajan kanssa.
P0lini kirjoitti:Osaako joku auttaa kun ei tahdo käynnistyä ja sitten jos kaasuttaa vähän kovempaa niin sammuu. Ja mistähän vois löytyä kuristettu Polinin imukaula?
Ihan perus toimintaa 4-tahdilta, anna lämmetä.
Mulla on kuristettu polinin imukaula, mutta mihin sä sitä tarviit ?aguztan kirjoitti: mulla kyl käynnistyy mut pitää vähä aikaa konetta lämmittää ennenku voi kunnol kaasuttaa. oon säätäny tyhjänkäntii et se vois auttaa toho sammumisee tai sit säätää jotai muut en oo iha varma
ei tyhjäkäynti vaikuta siihen, koska se vaan nostaa tyhjäkäynnin kierroksia eikä
pitäs vaikuttaa booaamiseen.
"- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded."
P0lini
Respected kirjoitti:Ihan perus toimintaa 4-tahdilta, anna lämmetä. Mulla on kuristettu polinin imukaula, mutta mihin sä sitä tarviit ?
Pitäs myydä mopo ja se menis jollekkin tytölle ja sen isä toivo että olis vakio.
Respected
- Pyörä:
- palasina
Mitäs sulla on polinissa kiinni ?
P0lini
Respected
- Pyörä:
- palasina
noni, turhaa sä sitte siihe vakio imukaulaa laitat.
Hamsu
- Pyörä:
- Polini XP4 STREET 50
Pal teillä kulkee / kulki vakio polinit? Mulla vakio polini ja menee suoralla mittariin joku 60-61 ja oikeeta vauhtia 54-56.
Ja btw kureista mikä suutin täytyy olla jos on vain imukaula vaihdettu racing kitin imukaulaan?
Mikä suuttimen koko jos vain holkki olisi poissa alkukäyrästä? Ja viimenen kysymys XD
mitä kokoa suutin jos imukaula vaihettu ja kuri pois alkukäyrästä?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista