DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

TunturiDT
Liittynyt:
25.8.2012 10:14
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut TunturiDT » 11.11.2012 12:15

Reetuhai2 kirjoitti:Ainiin, vanhassa DT:ssä se vissiin olikin... Empä oo muistanu.

Ja minkäs takia sitten vakiona on 9 tulppa, jos toimis 8:lla paremmin? :roll:

en tiiä mutta käytän 8 koska 9 ei mulla toimi. the end!
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 11.11.2012 13:53

Joo. Sanoisin kyllä vaan ettei kaikki oo kunnossa sillon. Ootkos testannu useemmalla 9:sillä? Jos sulle on vaan sattunu paska tulppa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
TunturiDT
Liittynyt:
25.8.2012 10:14
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut TunturiDT » 11.11.2012 16:26

Reetuhai2 kirjoitti:Joo. Sanoisin kyllä vaan ettei kaikki oo kunnossa sillon. Ootkos testannu useemmalla 9:sillä? Jos sulle on vaan sattunu paska tulppa.

joo 2 kpl 9 + 2kpl denson ysiä vastaavaa on menny rikki. itekki vähä ihmettelen kyllä joo mutta kasilla pelaa ni sillon sillä mennään
detsi0808
Liittynyt:
8.3.2012 22:39
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut detsi0808 » 11.11.2012 17:51

Yammu booailee aijossa kun pitää yli 2/4 kaasust, ja vapaalla sekä vaihteella kun kierrättä nii kuluu sellane ääni et ottais rajotin vastaa? rajotin ohitettu.
Moottorin vikavalo palaa? :lol:
Tulppa vaihdettu, kaasari puhdistettu, katottu puolan johot et on kunnos yms..

Viriä: technigas enoxi, powerfiltteri, 96 suutin ja välejä vaihdettu ei mitää erikost.
Viimeksi muokannut detsi0808 päivämäärä 11.11.2012 18:06, muokattu yhteensä 2 kertaa
Lpr
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2010
Paikkakunta:
Lpr
Liittynyt:
29.8.2011 9:05
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Lpr » 11.11.2012 18:02

mistä löytys dt:see jarrupalat? tai mitkä ne koot on?:-)
Saatetaan ostaa mikä tahansa tehari am6! mieluiten mk thrower vai vince;) tarjoilkaas
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 11.11.2012 19:48

Detsi0808, miten on rajotin ohitettu?

TunturiDT, koitappa kunnon NGK:n tulpalla.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
detsi0808
Liittynyt:
8.3.2012 22:39
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut detsi0808 » 11.11.2012 19:51

kierrostenrajottimella sillai et ku se on päällä mopo kiertää miten paljo vaa ja ku on off ni mopo kiertää moricin mukaisesti :d
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Juunish » 11.11.2012 19:52

Juunish kirjoitti:Kiitokset Reetulle. Meniskö tällanen takaratas tohon DTseen? http://www.24mx.fi/motocross/p/twenty-t ... ketjut/k6/


varpaat_suussa kirjoitti:Ei, koska pultit eri kohdissa.


Eikös toi keskireiän koko ole jotakuinkin samanlainen kaikissa takarattaissa. Ei tuota mitään ongelmaa porata reikiä oikeisiin paikkoihin, jos vain levyn keskireikä on oikean kokoinen...
Midrace Aerox projekti
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 11.11.2012 20:12

detsi0808 kirjoitti:kierrostenrajottimella sillai et ku se on päällä mopo kiertää miten paljo vaa ja ku on off ni mopo kiertää moricin mukaisesti :d

Kerroppa samantien, miten tää onnistuu. Kukaan muu ei siinä ole tainnut onnistua.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
DT-50-X
Liittynyt:
11.8.2009 12:59
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut DT-50-X » 11.11.2012 20:26

detsi0808 kirjoitti:Yammu booailee aijossa kun pitää yli 2/4 kaasust, ja vapaalla sekä vaihteella kun kierrättä nii kuluu sellane ääni et ottais rajotin vastaa? rajotin ohitettu.
Moottorin vikavalo palaa? :lol:
Tulppa vaihdettu, kaasari puhdistettu, katottu puolan johot et on kunnos yms..

Viriä: technigas enoxi, powerfiltteri, 96 suutin ja välejä vaihdettu ei mitää erikost.

Vaikuttas liian pieneltä tuo suutin.
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miiggael » 11.11.2012 20:27

Joo detsi0808, ei kyllä noin taida onnistua ohittaminen :lol:
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut korker0 » 11.11.2012 21:48

periaatteessahan onnistuis sillai, ku jos ne johot ei oo yhes siel moricis nii se silti rajottaa. eli esim. sokeripala + ledi ja lediin yhistettynä kytkin ja kytkin kiinni toisessa päässä johtoa ?
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miiggael » 11.11.2012 22:11

Nii mut millään normi cgc-rajottimella ei ainakaan onnistu kun siellä ei oo sitä lediä.
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 12.11.2012 8:10

Siis sillain saa toimiin, etä laittaa sen ledin/diodin katkasian eteen ja katkasin pitää olla mallia on/off/on
Mutta, nuohan ledi/diodi paskaräpellykset ei monellakaan ole toiminu...
TunturiDT
Liittynyt:
25.8.2012 10:14
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut TunturiDT » 12.11.2012 8:15

Reetuhai2 kirjoitti:Detsi0808, miten on rajotin ohitettu?

TunturiDT, koitappa kunnon NGK:n tulpalla.

sanoin jo että 2 ngk br9es on menny tällä hetellä paikollaan ngk br8es ja se kestää

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista