notreal911 kirjoitti:Junior hölmöili, keuli DRD Pro:n takalipan poikki. Se on nyt "korjattu", mutta etsitään tilalle toista koska korjaus ei todennäköisesti kestä...
Eli jos nurkissa pyörii muovillisesti ehjä, ostan pois. Maalipinnalla ei väliä koska maalataan kuitenkin uuteen väriin.
Mulla ei oo DRD Proon takalippaa myydä, mutta voin sanoa että oikein tehtynä korjaus kyllä kestää maailman tappiin asti.
Pienet halkeamat (0-5 cm) voi korjata muovihitsaamalla. Siihen tarvitaan
halpa, tehoton kolvi. Liika lämpö polttaa muovin ja "korjaus" hapertuu käsiin. Jos nykyinen kolvi on säädettävä niin laita pienelle teholle tai jos se on tehokas, eikä säädettävä, osta tilalle vaikka Motonetistä halvin mikä löytyy. Muovihitsauksessa teippaa kappaleet yhteen, tee kolvilla halkeaman nurjalle puolelle kunnon ura ja sulata uran reunoilta tavaraa keskelle.
Isommat halkeamat kannattaa korjata lasikuitumatolla ja hartsilla. Eli muovihitsaus, pintojen karhennus ja sitten vain ohjeen mukaan kuidut niskaan. Tämmöinen korjaus kesti niin hyvin, että kaatuessa kate meni kolmeen osaan ja kuidutettu kohta oli ainoa joka kesti.
Jege24 kirjoitti:Mites saaks ton öljypumpun jättää vaan pyöriin sinne jos ottaa säiliöstä öljyt pois ja käyttää seos bensaa.
Ja jos ei niin mikä ois helpoin tapa poistattaa se?
KIIRE!
Älä jätä pyörimään kuivana. Pumppu lähtee irti ihan ruuvaamalla ne kaksi ruuvia pois. Poistamisen jälkeen päälle pitää kehitellä peitelevy, ite väsäsin muutaman millin vahvuisesta alumiinista ja laitoin tiivistemassalla kiinni.
Ei sole koneremppa eikä mikään jos ei mitään jää yli._______________________________________________________
UUSIN VIDEO >> https://youtu.be/A2El0C-lrJg | Ohjeita ym. >> http://mopoilija.weebly.com/