Fantic Motor Caballero 50

Zande
Pyörä:
Beta RR4T 450, Tunturi Maxi -78
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
13.1.2008 18:50
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut Zande » 14.3.2019 16:39

them kirjoitti:Hei, tuli hommattua pojalle uusi Caballero Casa 2018. Kokeilin pikaisesti ja huiput vakiona noin 50. Pientä piristystä täytyy tehdä, mielenkiinnosta otin pakoputken irti mutta sitä kuuluisaa kuristusprikkaa tässä vuosimallissa EI OLE, sormella kun kokeilee niin ainoastaan parin millin hitsisauman reuna tuntui olevan putkessa. Äänenvaimentimesta kysymys, kuuluuko siinä päässä olla vain noin 5mm reikä?

Pakoputken alkukäyrä on uusissa Fanticin malleissa itsessään kuristavaa sorttia, joten kulkupuolta piristääkseen kannattaa koko putki vaihtaa. Vaimentimen prikka on siellä vaimentamassa ääniä, ei niinkään kuristuksena. Toki sen voi poistaa, mutta kulkupuoli ei siitä parane, meteli vain kasvaa. Tuo prikka on aivan valmistajan tekemä ratkaisu, eikä Suomen maahantuojan patentti mopon kuristamiseksi.
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc
motorbikemaniac
Liittynyt:
27.6.2018 17:36
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut motorbikemaniac » 19.3.2019 20:32

Zande kirjoitti:
them kirjoitti:Hei, tuli hommattua pojalle uusi Caballero Casa 2018. Kokeilin pikaisesti ja huiput vakiona noin 50. Pientä piristystä täytyy tehdä, mielenkiinnosta otin pakoputken irti mutta sitä kuuluisaa kuristusprikkaa tässä vuosimallissa EI OLE, sormella kun kokeilee niin ainoastaan parin millin hitsisauman reuna tuntui olevan putkessa. Äänenvaimentimesta kysymys, kuuluuko siinä päässä olla vain noin 5mm reikä?

Pakoputken alkukäyrä on uusissa Fanticin malleissa itsessään kuristavaa sorttia, joten kulkupuolta piristääkseen kannattaa koko putki vaihtaa. Vaimentimen prikka on siellä vaimentamassa ääniä, ei niinkään kuristuksena. Toki sen voi poistaa, mutta kulkupuoli ei siitä parane, meteli vain kasvaa. Tuo prikka on aivan valmistajan tekemä ratkaisu, eikä Suomen maahantuojan patentti mopon kuristamiseksi.[/quote

Mietinkin tossa yks päivä että miten toi 18 vm fana kuulostaa niin paljon hiljasemmalta kuin tuo mun 17 vm koska tosiaan tuntuu että koko kylä kuulee mun fanan äänet :lol:
motorbikemaniac
Liittynyt:
27.6.2018 17:36
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut motorbikemaniac » 19.3.2019 20:38

Huomasin tänään että mun paisari on jostain syystä lähes 5cm alempana kuin valmistajan julkaisemissa kuvista. Pyöränä siis 17v Fantic kurittomalla vakio putkella. Olen omasta mielestäni laittanut putken kiinni kuten pitää mutta jostain syystä silti istuu hyvin alhaalla enkä tiedä miten saisin sitä korotettua koska polttaa vaijereita. Mikä voisi olla vikana?
Fanaukko
Liittynyt:
27.10.2018 17:34
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut Fanaukko » 21.3.2019 23:24

Mikä pääsuutin teillä on kurittomalla vakioputkella 2017?
vantic
Liittynyt:
5.7.2017 11:22
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut vantic » 22.3.2019 16:08

Mul oli 105 suutin.
motorbikemaniac
Liittynyt:
27.6.2018 17:36
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut motorbikemaniac » 23.3.2019 11:24

Mul 85
Pappamaksaa
Liittynyt:
26.3.2019 1:44
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut Pappamaksaa » 26.3.2019 17:18

Kaleruski kirjoitti:Onko fantic 2018 cdi boxi EFI pwr 420?
fantic casa 2018 on efi mc430 boxi. Kun otat liittimestä sinisen b5johdon irti niin ohittaa koko rajoittimen.
motorbikemaniac
Liittynyt:
27.6.2018 17:36
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut motorbikemaniac » 31.3.2019 23:07

Saako fanaan mistään uusia katteita kun custom tarra sarja kiinnostais mutta en haluis vakio grafiikoita ottaa pois.
Mopo on siis vm. 2017 casa
Fanaukko
Liittynyt:
27.10.2018 17:34
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut Fanaukko » 31.3.2019 23:10

no maahantuojalta tietenkin uutena jos meinaat
LETKUJEESUS
Liittynyt:
3.4.2019 22:10
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut LETKUJEESUS » 3.4.2019 22:19

Itellä on tollanen vm: 2018 fantic gianellin putkella ni mikä suutin siihen ois hyvä kun ilmanputsarista ei oo niitä reikiä porattu isommaksi
Fanakuski
Liittynyt:
17.4.2019 22:06
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut Fanakuski » 17.4.2019 22:28

Viimeksi muokannut Fanakuski päivämäärä 12.8.2019 22:15, muokattu yhteensä 1 kerran
osmo21
Liittynyt:
24.4.2019 21:37
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut osmo21 » 24.4.2019 21:45

Kuinka iso kuri pitäisi hitsata putkeen alkukäyrään ku pitäs saada menee hiljempaa et sais kilvet takas? Fantic caballero 50 2016 siis..
JKJS
Pyörä:
KTM 125 EXC, Ex: Fantic Casa 125m, Fantic Casa 50m
Liittynyt:
1.4.2018 2:06
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut JKJS » 24.4.2019 23:48

osmo21 kirjoitti:Kuinka iso kuri pitäisi hitsata putkeen alkukäyrään ku pitäs saada menee hiljempaa et sais kilvet takas? Fantic caballero 50 2016 siis..

8 mm kuri ainakin vakiona -17 vuotisessa. Sillä uskois et saa kilvet takasin. Reikälevyä voi myös yrittää ahistaa jesarilla.
Mestari123
Liittynyt:
28.4.2019 12:18
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut Mestari123 » 28.4.2019 13:20

Mikähän avuksi kun nopeusmittari näyttää ihan omia lukemia esim 200kmh kun kierrokset vähän nousee kyse siis 2018 vm fantic
motorbikemaniac
Liittynyt:
27.6.2018 17:36
Re: Fantic Motor Caballero 50

ViestiKirjoittanut motorbikemaniac » 2.5.2019 16:04

Minkä kokoista luistin neulaa suosittelisitte fantic casa 50 2017 mallille jossa kuriton vakioputki ja powerfilter kaikki kurit on poistettu mutta seos laihalla suuttimen vaihdosta huolimatta.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista