Gilera RCR/SMT

Sako600
Liittynyt:
30.4.2012 12:02
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Sako600 » 29.7.2012 13:57

jare&villegalle kirjoitti:hei! kyselisin tässä kaverin puolesta että missä kohtaa putkea sijaitsee kuri gilera rcr vuosimallissa 2010? ja mikä katesarja käy tähä vuosimalliin? että käykö esim tämä http://www.mc-scatter.com/product_info. ... BFSJ4lhjTo ? vuosimalli on siis 2010



Mulla on gillu rcr 2009 ja kuri on heti putken alussa ja hukkaputki löytyy siittä läheltä. Tuskin on muuttunut vuodessa tuo kurin paikka eli samasta se pitäisi löytyä ;) Ja kyllä tuo katesarja pitäisi mennä ku vähän modaa...
jare&villegalle
Liittynyt:
19.9.2011 16:19
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut jare&villegalle » 30.7.2012 3:11

okei, kiitoksia :) katteet meni tilaukseen... saas nähä mite saahaa ne kaverin kans siihe kiinni ku molemmilla vähä peukalo keskellä kämmentä.. :roll:
m-tuninki
Liittynyt:
28.7.2011 22:37
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut m-tuninki » 30.7.2012 13:12

kyllä noitten katteitten pitäs mennä kii iha heittämällä. paitsi jos sattuu saamaan huonosti valetut katteet. itellä takalippa ei oo kunnolla kii, ku takavalon kohalla olevat kiinnityspalikat on sentin liian kaukana :D eli se on vähä tuurista kii meneekö kii :D itellä kaikki muut katteet meni kii ilman ongelmia
VW Jetta 88'
Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
Derbi1996
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -12 Ford Focus -06
Liittynyt:
13.8.2011 22:53
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Derbi1996 » 30.7.2012 13:14

Mitä öljyä ootte laittanu lootaa? Jos vaikka ootte laittanu Castrollii nii moni wattista?
Bärräxä
Pyörä:
Aprilia RX -07
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
8.9.2010 22:20
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Bärräxä » 30.7.2012 15:46

Ensinnäkää se w ei oo woltti vaa viskositeetti. Ja 10w-40w on ihan hyvää. Castrolin mtx tai belray gearsaverii.
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 31.7.2012 1:25

Nyt kun aletaan tarkemmin tutkimaan niin voltti on jännitteen yksikkö jonka tunnus SI-järjestelmässä on V, watti taas tehon (ja säteilyn) yksikkö jonka tunnus on W. Kummallakaan ei ole mitään tekemistä öljymerkinnöissä esiintyvän SAE-viskositeettiluokituksen kylmäkäynnistyssimulaation tunnusmerkinnän kanssa. Öljyistä puhuttaessa kirjain w tulee yksinkertaisesti sanasta winter.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
m-tuninki
Liittynyt:
28.7.2011 22:37
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut m-tuninki » 2.8.2012 0:11

Mistä johtuu että smt:ssä yks nopeusmittarin valoista sammuu, ku kierrokset nousee yli 5tonnin? Kaikki muut mittariston valot ja kaikki mopon muut sähköt toimii.
VW Jetta 88'
Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'
hökö
Liittynyt:
2.8.2012 23:50
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut hökö » 3.8.2012 0:10

Miksi gilerassa tehot hävinny? Keväällä ei enää kunnolla kulkenu ja olin muutaman viikoin ajanut ilman jäähdytysnestettä. Sen jälkeen vaihdettiin mäntä ja hiottiin sylinteri. Uudella männällä ajanu kohta 500km. Muuten sama mopo pitäs olla kun ennenkin mutta uus mäntä ja silti ei toimi niinkun ennen. vääntöä varsinki oli ennen paljon enemmän ja kulki gps 63. Mikä siinä voi vielä olla vikana?

Otin kaasarin kurin ja vääntöä tuli lisää mutta ei pysyny tyhjäkäynnillä 74 suuttimella. 78 suuttimella pysy käynnissä mutta kulkee vähemmän kun kurillisena eikä väännä?? laitoin sitten takaisin sen kurin kun parhaiten niin toimii.

Syksyllä toimi hyvin ja kiihty kun oli alkukäyrän holkki pois ja 74 suutin ja kaasarin kuri paikallaan. Nyt muuten sama mutta uus mäntä ja vääntöä paljon vähemmän eikä kule yhtä paljon???

Ilmanputsarin puhistus ei auttanu. putkessa ei näkyny karstaa. Mopo on gilera rcr 08
emppi9618
Liittynyt:
16.6.2012 17:45
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut emppi9618 » 3.8.2012 22:47

Nyt tartteesin apua mulla on gilera rcr 2007 ja pistin enoxin kiinni ja vaihoin 100 koon suuttimen onko tuo suutin liia iso kun alakierroksilla röpöttää hirveästi ja ei meinaa ottaa piikkiä kunnolla melkein mitenkää muutenku luistattamalla kytkintä?
Sako600
Liittynyt:
30.4.2012 12:02
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Sako600 » 3.8.2012 23:13

Täältä on turha kysyä mitään. Koska seuraava laittaa oman kysymyksen perään ja jättää vastaamatta edellisiin kysymyksiin. Koittakaa joistain muusta topicista.
pevupoika
Paikkakunta:
Juva
Liittynyt:
28.5.2012 12:54
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut pevupoika » 4.8.2012 21:33

[quote="emppi9618"]Nyt tartteesin apua mulla on gilera rcr 2007 ja pistin enoxin kiinni ja vaihoin 100 koon suuttimen onko tuo suutin liia iso kun alakierroksilla röpöttää hirveästi ja ei meinaa ottaa piikkiä kunnolla melkein mitenkää muutenku luistattamalla kytkintä?[/quo

kokeile 90, siitä sitte isompää/pienempää.
lelle69
Pyörä:
Gilera rcr 2010
Liittynyt:
27.6.2010 23:53
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut lelle69 » 6.8.2012 12:09

mulla menee gilera 68km/h hukkaputki tukittu ja holkki otettu pois ja välit 14/62 pitääkö tuo nopeus paikkaansa, puhelimen jollain nopeus sovelluksella katottu:DDD. Miten sais menee sopivasti sen 60km/h vai oisko hyvä tässä tilanteessa nappirajotin? Eipä oo vara saaha mitään sakkoja(veroja). Oisko kellään myynnis halvalla rajotinta ja toimivaa tietenki:D Kertokaas!
Kattokaahan http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo7247/
Daisarit
Pyörä:
Husqvarna sm 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2011 13:17
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Daisarit » 6.8.2012 12:53

Osta yks pienempi eturatas ni aika lähelle menee sen 60 sitte :)
lelle69
Pyörä:
Gilera rcr 2010
Liittynyt:
27.6.2010 23:53
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut lelle69 » 6.8.2012 13:19

Pitääpä kokeila 13ratasta ku mahtaapa löytyä tallista!:)
Kattokaahan http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo7247/
lelle69
Pyörä:
Gilera rcr 2010
Liittynyt:
27.6.2010 23:53
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut lelle69 » 6.8.2012 20:07

Nyt kulkee sopivasti, vaihtoin sen eturattaan. Ostais sen kierrostenrajottimen nii sit vaihtas ne välit takas mitkä oli ennen:)
Kattokaahan http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo7247/

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista