Beta RR-50

alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 10.7.2012 22:42

Beta Arzka kirjoitti:Onks muuten betas normaalii se että pistää pa-hanan yöksi kiinni ja menee aamul laittaa käyntiin nii joutu polkee monta kertaa, et moottori hyrähtää käyntiin. Mut jos hanan jättää auki, nii lähtee aina ykösel käyntiin.

Enpä oo tuommosta miettiny :lol: ite melkein aina pistin kiinni yöks, kun muuten kusi bensaa yli ( tiiviste oli paskana kohokammion pohjasta ) ja aina se kyllä ykösellä käyntiin lähti :roll: Että ei oo mitään välii, mut pidä vaan sit auki jos kerta paremmin käyntiinkin lähtee :lol:

e: vakio tulppa on br9es
Beta Arzka
Pyörä:
Beta RR 50 Motard -12, Honda Cr 125 -98 & EX Suzuki Pv -92
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2012 15:16
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Beta Arzka » 10.7.2012 22:59

Kiitti pikasist vastauksist! :D
JiiiKoo
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
31.10.2010 15:58
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut JiiiKoo » 11.7.2012 19:30

Mietin tuossa vaan, et ku parilla tutulla kurittomista betoista on yht äkkiä ruvennu huiput laskemaan, ku ensin kulkeneet 90, nyt toisella enää 65 ja toisellaki rupes laskee jonnehi 80 päivän aikana?
Kiertävät ja kiihtyvät ihan normaalisti ja kuulostavat siltä niinkuin ennenkin. MIkä lie kellään muulla tull usamanlaista vastaan?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 11.7.2012 21:34

Niin 90 mittariin.. Ja eihän ne kule, jos ei pidä huolta. Väljä kone, löysät ketjut, huoltamaton ilmanputsari, huono tulppa, kankailla oleva kumi, renkaiden ilmanpaineet, laahaavat jarrut, huonot säädöt jne, kaikki vaikuttaa.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
JiiiKoo
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
31.10.2010 15:58
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut JiiiKoo » 12.7.2012 11:47

Niihän nuo sanoovat että gps mitanneet 90. Muuta ei siis ole tehty, ku kuri poistettu putkesta ja isompi suutin.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 12.7.2012 21:48

Nii saaha sitä aina puhua. 13 eturissal ehkä meneekin päälle 90, mutta tasasella ja vakio väleillä ei toivookaan.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Trokaaja
Liittynyt:
30.10.2011 15:27
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Trokaaja » 13.7.2012 9:52

Onko se hankala homma laittaa kytkee jarruvalo kiinni? Näin aivan aloittelijan näkökulmasta.

Olis niin hyvä tarjous netissä, mutta se jarruvalo puuttuu :)
FrankeeD
Pyörä:
Ex Ktm exc 125, Ex Husqvarna Cr 125, Ex Beta Track 50, Mbk Booster, Tunturi sport
Liittynyt:
17.1.2012 10:06
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut FrankeeD » 13.7.2012 10:19

Gogge kirjoitti:Nii saaha sitä aina puhua. 13 eturissal ehkä meneekin päälle 90, mutta tasasella ja vakio väleillä ei toivookaan.

No mulla ja kaverilla on molemmil -11 vuoden tracki ja kaverilla meni 13p eturissal 97 mittarii (89 gps) :) ja mulla sen 98 mittariin (89 gps), en sitte tiedä meniskö 14p:llä viel pikkusen lujempaa ku kiers jo ihan tapissaa tos vauhis. Mutta ei se kyllä millän mene vakiovälityksillä 90, ite sain vakioväleil loivaan alamäkeen 88 mittariin
Husqvarna stunttia https://www.youtube.com/watch?v=sBXpV50Fg0A
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 13.7.2012 13:24

EI jaksa vetää oikeen enää 14p.. Ainakin näin kuullut, ite en oo kokeillut. Ja kyllähän 13-50 välit on jo aika perkuleen pitkät, ja pelkästään kurittomalla putkella helkutin hyvin että vetää edes niillä. Mutta 12p ratas eessä oikeestaan paras, omaan mieleen.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Pixs
Liittynyt:
25.3.2011 23:33
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Pixs » 14.7.2012 1:09

Onkos tämä http://www.janikaasalainen.fi/neulalaak ... -9698.html oikea neulalaakerit vakio kampuralle? :) jos ei mene niin voitteko linkata oikean tuolta Tmijanikaasalaisen sivuilta kun itse en löytänyt :S
ja entäs mites tämän http://www.janikaasalainen.fi/kierroste ... -3353.html asentaminen onnistuu akuttomaan beettaniin? :P
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 14.7.2012 1:55

12X15X14,3mm, jotkut sanovat 12X15X15 ota vanha irti ja katso oikea koko, laakerin kyljessä pitäs lukea. Käy ostamassa vaikka skf laakeri jostain paikallisesta liikeestä, vähintäänkin yhtä hyvä. Sitä paitsi noi on loppu kaasalaiselta.

Yksi runkoon, yksi johto johonkin mihin menee aina käynnissä ollessa 12V jännite, yleismittari kätevä. Virtalukko ja takavalo hyviä tärppejä. Sitten yksi johto menee impulsikäämin johtoon. Tai sitten saattaa olla että tosta hökötyksestä lähtee vaan 2 johtoa, toinen impulsikäämille ja toinen runkoon, en oo varma mutta kyllä sen toimimaan saa.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
L.S.T
Liittynyt:
13.12.2011 21:26
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut L.S.T » 14.7.2012 14:05

Tuota perus 16-asentoista rajoitinta ei valitettavasti kyllä saa toimimaan betassa. Sitä on kyllä kohtuullisen moni kokeillut.
Pixs
Liittynyt:
25.3.2011 23:33
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Pixs » 14.7.2012 15:06

Aijjaa, miksei saa?:( Minkälaisen rajoittimen sitte saa toimimaan?
Kfin5
Pyörä:
Beta RR 08
Liittynyt:
13.4.2012 16:34
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Kfin5 » 14.7.2012 15:19

Ostetaan smotovanteet!
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 14.7.2012 18:14

Itekkin muistan kuulleeni ettei toimi betassa, mutta nyt haluaisin kuulla vähän faktaa miksei toimisi? Toimiihan tuo muissakin akuttomissa. Phot-econ oli ainakin joku saanut pelittäämään, niin miksei tommosta perus konkkarajotintakin? Kait tuonkin luulis vaihtovirralla pelaavan? Ja onhan noita tasasuuntaus siltoja yms..

Ja kaikki smotot saa näihin käymään, hommaa vaikka jonkun derbin tmv vanteet niin saat vähän halvempia ja monipuolisemman kokoisia takarattaita käymään suoraan.. Jarrulevyt varmaan käy suoraan.. Muutenkin laakereiden ja holkkien vaihdolla minkä vaan vehkeen vanteet käy.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista