olpe_
- Pyörä:
- Honda CBR 125 '10 (Tricolor) Rieju MRT '09 Power Up (E-nox),
- Paikkakunta:
- Nokia
- Liittynyt:
- 5.12.2012 22:01
Vielä samalla asialla, eli kaasarin tulvimisesta. Ei johtunut tyhjennysruuvin löysyydestä.
Eli kun bensahanan käy laittamassa päälle, alkaa hetken päästä ylivuotoletkusta valua bensaa. Painottaisin vielä, että onko tämän vian syyn
pakko olla kohokammiossa, vai voiko johtua jossain muualla kaasarissa olevasta esim. roskasta? Koho kyllä tuntus liikkuvan hyvin, mutta jääkö se sit kumminkin jumiin siellä
Pystyy sillä nyt ajamaan jos haluaa, mutta aika perseestä se tulvivalla kaasarilla on
"Toistaiseksi tuntemattomasta syystä miesten kolarit jopa kaksinkertaistuvat kesäisin."
K3du
- Pyörä:
- Yamaha Dt 125RE Ex: Yamaha wr 125x, Rieju mrt 50 power up
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 8.7.2013 23:45
Kiitoksia vinkeistä vaan neuvojille! Tänään kattelin sähköt läpi ja vika korjaantui crc:llä, kaikki johot oli kunnossa, paitsi etulampun johdossa oli pieni nirhauma se nyt tuskin kipinää on hävittäny
TheTaltsi
- Pyörä:
- Suzuki GSF 600 Bandit Exät: Rieju MRT, Gilera SMT, 2x Monkey, Masai DB, Husqvarna SM 125.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 14.6.2013 22:55
Niin onko kellään muuta imukaulaa mikä passais Riejuun, vai pitääkö ostaa tämä:
https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/6973Ei ihan noin kalliille olisi tarvetta että jos halvempi löytyy nii kelpaa kyllä
vilzu97
- Pyörä:
- Rieju MRT 50 pro motard
- Liittynyt:
- 22.2.2013 18:13
Noniin nyt oisi Riejussa jotain vikaa, mutta mitä?!?! Minusta tuntuisi että mopo lämpöleikkaa, mutta miksi? Nesteet kiertää,öljyt ihan uudet, koneremppa vasta tehty LIIKKEESSÄ, mutta sisäänajo ajettu kyllä vähän huolimattomasti. Voiko syynä olla, että jäähytysnesteet ovat huonot tai säädöt ovat päin persettä. Toimiii muuten ihan normaalisti, mutta heti kun kone lämpenee vääntö katoaa ja hetken päästä lyö takarenkaan lukkoon. Mitä tehdä????
TheTaltsi
- Pyörä:
- Suzuki GSF 600 Bandit Exät: Rieju MRT, Gilera SMT, 2x Monkey, Masai DB, Husqvarna SM 125.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 14.6.2013 22:55
"Öljyt ihan uudet" Puhut nyt vaihteistoöljyistä, eipä niiden koneen kiinnileikkaamiseen pitäis vaikuttaa
Viet liikeeseen kerran siellä oot tehnykki huollon, niiden piikkiin pytyn hoonaus/uus pytty.
Hakalanpoika
- Pyörä:
- Rieju Mrt '10
- Paikkakunta:
- Aura
- Liittynyt:
- 10.11.2013 13:13
Onko muute kettää kokeillu tota plastidippii? Tänään maalailin katteita ja nyt kyllä kuumottaa että miltä näyttää
et jos joku on kokeillu ni olis ihan kiva tietää
Sabulou
- Pyörä:
- Suzuki PV '86
- Paikkakunta:
- Laihia
- Liittynyt:
- 26.1.2014 19:00
Onko kellää ollu hirveesti vaihtokunnos näitä jarrusylintereitä?
TheTaltsi
- Pyörä:
- Suzuki GSF 600 Bandit Exät: Rieju MRT, Gilera SMT, 2x Monkey, Masai DB, Husqvarna SM 125.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 14.6.2013 22:55
Pää- vai työsylinteri? Ittellä työsylinterit viturallaan kummastakin jarruista
2kpl etujarruja kokonaisia ja kummatki huonossa hapessa ja takanaki vähän heikossa kunnossa
Sabulou
- Pyörä:
- Suzuki PV '86
- Paikkakunta:
- Laihia
- Liittynyt:
- 26.1.2014 19:00
No se joka on jarrupolkimes kii.
ja käyköhä mrx tai smx takapyörän laakerit tähä mallii?
TheTaltsi
- Pyörä:
- Suzuki GSF 600 Bandit Exät: Rieju MRT, Gilera SMT, 2x Monkey, Masai DB, Husqvarna SM 125.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 14.6.2013 22:55
Eli työsylinteri, on ollu meikällä tosiaan sitä probleemaa
Sabulou
- Pyörä:
- Suzuki PV '86
- Paikkakunta:
- Laihia
- Liittynyt:
- 26.1.2014 19:00
Selevä. Ostiksä kokonaa uuden vai korjaussarjan siihe?
TheTaltsi
- Pyörä:
- Suzuki GSF 600 Bandit Exät: Rieju MRT, Gilera SMT, 2x Monkey, Masai DB, Husqvarna SM 125.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 14.6.2013 22:55
Edessä oli kerenny levitä koko systeemiin ne työsylinterin tiivisteet ja ruosteet nii eteen kokonaan uuden ostin, ja sekin tarvis korjaussarjan. Sanoisin että aukase satula ja katto onko missä kunnossa pääsylinteri ja sitten mieti ostakko kokonaan uuden vai korjaussarjan. Sanokaa muutki mielipidettä
KepaMummo
- Pyörä:
- Yamahat
- Liittynyt:
- 13.5.2013 16:41
punkkerzz kirjoitti:KepaMummo kirjoitti:Zuppox kirjoitti:Elikkäs Riejusta tais ohjauslaakerit mennä paskaksi. Eli yhtäkkiä kun tankoa yritti kääntää se tuntui pistävän vastaan eli kääntyi tahmeasti ja nyt kun tulin himaan ja käänsin tankoa niin alko rusahtelemaan. Onko laakerit entiset vai saako ne vielä pelastettua? Ja jos joku tietää mistä saisi Riejun ohjauslaakereita tai minkä kokoiset kyseiset laakerit ovat? On se kumma kyllä kun vanhasta riejussa meni ohjauslaakerit 9000km kohdalla ja nykysessä sama km määrä. Ei muilla ole ollu samanlaista ongelmaa?
Ihan samanlainen ongelma on itellä ja riejulla ajettu justiinsa se 9000km
en tiiä mitä pitäis tehä, ei oikeen viitti ajaakkaan koska millon tietää millon se pistää keulan lukkoon.. Pitäis varmaan avata ja kattoo..
Osta ihan suosiolla uudet laakerit. Ei ne paljoo maksa
Moro! Tuli tossa avattua keula ja putsasin sitte laakerit JA laitoin ison kasan laakerivaseliinia mitä löyty tosta lähitavaratalosta tosi halvalla (3,90e) ja nyt toimii keula tosi hyvin!
thaitus
- Liittynyt:
- 25.6.2012 1:39
Sabulou 6202 rs laakerit menee, ja vie se työsylinteri Wasa auto rapidiin kävin ite siel sen kans niin se huoltomies vaihto siihen tiivisteet ja sisukset eikä ottanu ees työstä hintaa. tais maksaa 30-40e, tosin taas takajarru paskana..tyyppivika riejus?
Sabulou
- Pyörä:
- Suzuki PV '86
- Paikkakunta:
- Laihia
- Liittynyt:
- 26.1.2014 19:00
Laakerit hommasin jo, ja laitoon kii. Viel pitäs se jarrusylinteri viiä sinne Wasa auto rapidiin.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista