Virheilmoitus
Spörde kirjoitti:ei mikää mopo vie 2t kevaria, paitsi jos on kuristettu. ehkä jollain parmakitin 110cc voi viedä laiskimmat.
voin pistää vaikka kivekset pantiks että yks 70cc pannu millä jää katulaiskat
420
Yrskä_
- Pyörä:
- Derbi GPR 125 Racing, Tunturi City, Tunturi Start
Virheilmoitus kirjoitti:Spörde kirjoitti:ei mikää mopo vie 2t kevaria, paitsi jos on kuristettu. ehkä jollain parmakitin 110cc voi viedä laiskimmat.
Tälläki kylälä oli aikoinaan yks joka jätätti TT-hussen tosin tais moposa olla parempi kuski ja kyllähän se husse lopuksi ohi pyyhkäs.
Peraa_
- Pyörä:
- Yamaha TZR 125
Virheilmoitus kirjoitti:Spörde kirjoitti:ei mikää mopo vie 2t kevaria, paitsi jos on kuristettu. ehkä jollain parmakitin 110cc voi viedä laiskimmat.
voin laittaa vaikka näiden lisäksi vielä vasemman kannikkani pantiksi, että ei jää ainakaan tt 2-tahti ei-kisaenskat. myös niitä sanotaan katulaiskoiksi, vaikkeivat katulaillisia olisikaan.
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
Nohnoh, eiköhän nyt riitä että mikä mopo jättää minkäkin kevarin.
Jos jollakulla on näyttää videotodiste miten mopo jättää kevarin viivoissa niin, muuten asia on vain kinastelua joka ei lopu. Eikä se kyllä siihenkään lopu jos jollain se video on, aina löytyy joku epäilyttävä seikka johon puututaan
Nagg1
- Pyörä:
- Suzuki Pv 1985
Moro. Itellä tulisi toi mopon osto tässä noin kuukauden päästä olennaiseksi ja pitäis mopo löytää
. Olisiko teillä mitään suosituksia missä ei olisi aivan älyttömästi vikoja tai ongelmia. Itse olen DRD proita katellu että olisko niistä minkäälaista tietoa että kestääkö esim sähköt. Ehdotellakkin voi kaikenlaisia mopoja , ylähintaraja on vähän yli kolmetonnia ja poljinkäynnistys on oltava. Mielelläni ostaisin käytetyn ettei tarvisi sisäänajoa suorittaa.
ja aina kun uuden vehkeen taluttaa liikkeestä ulos niin hinta putoaa välittömästi
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
Kannattaa aloitusviesti katsoa, se vastaa aika hyvin kysymykseen. Niistä vaan tutkimaan omaan silmään sopivaa. Joskus on kuullut että Derbeissä sähköt menevät rikki, mutta suurin osa johtuu käyttäjästä ja käyttäjän tekemistä patenteista
tommia
Nagg1 kirjoitti:Moro. Itellä tulisi toi mopon osto tässä noin kuukauden päästä olennaiseksi ja pitäis mopo löytää
. Olisiko teillä mitään suosituksia missä ei olisi aivan älyttömästi vikoja tai ongelmia. Itse olen DRD proita katellu että olisko niistä minkäälaista tietoa että kestääkö esim sähköt. Ehdotellakkin voi kaikenlaisia mopoja , ylähintaraja on vähän yli kolmetonnia ja poljinkäynnistys on oltava. Mielelläni ostaisin käytetyn ettei tarvisi sisäänajoa suorittaa.
ja aina kun uuden vehkeen taluttaa liikkeestä ulos niin hinta putoaa välittömästi
Uudessa on takuu kuitenkin joten ei tarvitse pelätä vikoja tai niiden korjauksen hintaa.
Toki kannattaa osta vaikka vuoden vanha jossa vielä takuuta mopoiän ajan jotta sitten ostaa kevarin kun mopoikä loppu. Itse tein näin.
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
Ei kannata olettaa että kaikilla olisi varaa/halua hankkia sitä kevaria.
Hyvin pidetty käytetty mopo kestää hyvin, kannattaa varoa huoltamattomia yksilöitä
Motoross
DRD on varmasti hyvä valinta! Hyväkuntoisen -05 X-Racen omistaneena voin sanoa, että Derbit on ihan hyviä mopoja, omassa yksilössäni oli vähemmän vikoja (oikeestaan ei ollenkaa) kuin monien muiden uusissa mopoissa!
TerpiTrT
- Pyörä:
- Husqvarna wr 2k9
tommia kirjoitti:Nagg1 kirjoitti:Moro. Itellä tulisi toi mopon osto tässä noin kuukauden päästä olennaiseksi ja pitäis mopo löytää
. Olisiko teillä mitään suosituksia missä ei olisi aivan älyttömästi vikoja tai ongelmia. Itse olen
DRD proita katellu että olisko niistä minkäälaista tietoa että
kestääkö esim sähköt. Ehdotellakkin voi kaikenlaisia mopoja , ylähintaraja on vähän yli kolmetonnia ja poljinkäynnistys on oltava. Mielelläni ostaisin käytetyn ettei tarvisi sisäänajoa suorittaa.
Uudessa on takuu kuitenkin joten ei tarvitse pelätä vikoja tai niiden korjauksen hintaa.
Toki kannattaa osta vaikka vuoden vanha jossa vielä takuuta mopoiän ajan jotta sitten ostaa kevarin kun mopoikä loppu. Itse tein näin.
No voin vittuuntuneena drd pro:n omistajana suoraan sanoa, että muutamasataa menny sähkökorjauksii ja kohta menee taas huoltoo nii menee sama määrä kai.. Vilkut ku vaihto nii hävis takuut, nykyää vakio vilkut nii ei varmaa muista ja ehk menee takuusee.
Mutjoo jännitteensäädin menny, johtoi rikki vähä välii, öljy anturi ei toimi,eikä bensa anturi,pitkien valojen merkki ei toimi ja ne apico liittimet mitälie pari kertaa murskaantunu... Kilometrei 4001 vasta.
Viimeeksi huollosta ku korjas sähköi ja ajoin kotii nii ekan 500m aikana hajos jo pitkien valojen merkkivalo..
Muuten iha paras mopo!
Peraa_
- Pyörä:
- Yamaha TZR 125
todennäköisesti sinulle on sattunut joku maanantaiaamun krapulayksilö. kenelläkään tutulla ei nimittäin ole ollut derbien sähköjen kanssa mitään sen isompia ongelmia kuin missään muissakaan mopoissa
TerpiTrT
- Pyörä:
- Husqvarna wr 2k9
Onha niitä muitaki ominaisuuksia, mittari ei näytä numeroita tai mitään muutaku valon. Tais kyl johtuu -30 pakkasist..
Nii ja sitte ku penkki on jollaa siipimutteril kii nii tippuu itestää ja koittan ties mitä mutterii tunkee nii aina lentää irti.
Tarratkin ovat erittäin hyvät, puutarhaletkulla pesasin kesäl mopoo nii alko tarrat repsottaa..
Motoross
TerpiTrT kirjoitti:Onha niitä muitaki ominaisuuksia, mittari ei näytä numeroita tai mitään muutaku valon. Tais kyl johtuu -30 pakkasist..
Nii ja sitte ku penkki on jollaa siipimutteril kii nii tippuu itestää ja koittan ties mitä mutterii tunkee nii aina lentää irti.
Tarratkin ovat erittäin hyvät, puutarhaletkulla pesasin kesäl mopoo nii alko tarrat repsottaa..
]
Hmm.. Itelläni oli -05 X-Race. Penkki (vissii samanlaine kiinnitys DRD:ssä myös) pysyi hyvin kiinni, ei mitään ongelmia.. Tarrat myös oli 5vuotta pysyny tosi hyvin kiinni, ei mitään ongelmii niidenkää suhteen...
Ihasproblem
No voin vittuuntuneena drd pro:n omistajana suoraan sanoa, että muutamasataa menny sähkökorjauksii ja kohta menee taas huoltoo nii menee sama määrä kai.. Vilkut ku vaihto nii hävis takuut, nykyää vakio vilkut nii ei varmaa muista ja ehk menee takuusee.
Mutjoo jännitteensäädin menny, johtoi rikki vähä välii, öljy anturi ei toimi,eikä bensa anturi,pitkien valojen merkki ei toimi ja ne apico liittimet mitälie pari kertaa murskaantunu... Kilometrei 4001 vasta.
Viimeeksi huollosta ku korjas sähköi ja ajoin kotii nii ekan 500m aikana hajos jo pitkien valojen merkkivalo..
Muuten iha paras mopo!
Siis meni takuu vilkkujen vaihdosta?
No johan pomppas. Nyt minä ainakin penäisin hieman perusteluja tuolle. Siis eihän takuu voi vain noin mennä. Jos sinulla on tiedossa takuuehdot niin tutustu niihin, täällä haisee nimittäin linssiin viilaus.
Mutta jos takuut todella ovat menneet niin ei niitä vilkkuja takaisinvaihtamalla takaisin saada.
Ompahan stereotypian mukainen Italialainen moottoriajoneuvo, sähköt reistaa ja vähän muutenkin repsottaa
Mopo oli ja mopo meni :(
TerpiTrT
- Pyörä:
- Husqvarna wr 2k9
Mitäää takuuehtoja ei mulle oo kerrottu, eikä oo missää lapuis mitä tuli mopon yhteydessä.
Ja takuut lähti, ku vaihoin minivilkut eteen, ei muuta. Liikkeessä kysyin minivilkkuja ja esitteli niitä kaikkia malleja sekä kauppas mulle kaks parii niitä iha hymy persees mut ei vaa viittin kertoo et takuut lähtee sit samal ku asennan ne.
Ja siis joku jännitteen säädin, mitäv*ttua 150euroo?
*
Niin ja nyt tuli taas uus vika, täl kertaa ehkä pahin.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista