DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

V4P3
Pyörä:
Yamaha DT50X 2009
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
13.6.2012 20:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut V4P3 » 18.11.2012 21:27

ngk br9es tulppia käytän :)
*Jeke*
Liittynyt:
2.3.2007 14:58
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut *Jeke* » 18.11.2012 23:12

Voisko joku kertoo mikä helvetti on kun 70cc limitti ei käynnisty vakio kaasuttimella kun ennen pelas ja nyt yhtäkkiä kun käynnistää ja hyytyy samantien ja ryyppy päällä käy vähän aikaa ja kun laitat kaasua niin sammuu? suuttimia kokeiltu 80.-110 väliltä ja kurkun pinta alaa sormin tukittu ja kokeiltu neulaa säättä vaikka miten ja stefat ei vuoda ja kipinä tulee ja männässä ei mitään jälkiä eikä imuvuotoja oo! alkaa ymmärys oikeesti loppua vaikaa on tuommonenki kone helvetin monesti aukastu ja kasattu ja aina toiminu ja kaikkee muuta tullu räplättyä mutta tämä on jo oikeesti hermoja vievä juttu! :x
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miiggael » 18.11.2012 23:24

Meinaakko et 70cc vakiokaasarilla pelaa noin pienel suuttimel? :eek: Luulis et jotain 120-> pitäs olla vähintää...
Tepa_
Liittynyt:
31.5.2012 15:34
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Tepa_ » 19.11.2012 17:45

NIiin mikäköhän on ku otettu dt:stä(09) kuri pois ja nyt kun ajaa 4-6 vaihteella niin yht äkkiä vaan alkaa booaamaan ja hetken päästä taas toimii ja muutaman sekunnin päästä uudesta booaa? Suutin on 102 toimi vakionakin sillä ja nyt ei, ilmaruuvia koetettu säätää mutta ei juuri mikään muutu... Ottaa rinkiä myös pirun äkkiä niin ku kävis laihalla? En oikeen osaa sanoo äänistä mitään kun alkukäyrän ja paisarin välissä oleva tiiviste hajosi kuria pois ottaessa ja äänet on mitä sattuu, voiko se muuten vaikuttaa asiaan?
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miiggael » 19.11.2012 18:19

Eikai toi tiiviste mitään asiaan vaikuta. Isompaa suutinta vaan
Tepa_
Liittynyt:
31.5.2012 15:34
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Tepa_ » 19.11.2012 18:39

Jooo, putki ei vuoda enää väliaikaanen tiiviste on. Ja Meinaakko että ainavaan isompaa? Kaveri ajelee 80 suuttimella? Ja ongelmat ilmestyy 7000-7500 kierroksilla.
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miiggael » 19.11.2012 18:51

80 on vakiosuutin, eli kaverillas käy reilusti laihalla jos siis on kuriton. Hyvin voi käydä viel tol 102:sel laihalla, kokeile auttaako ryyppy tohon booaamiseen.
Tepa_
Liittynyt:
31.5.2012 15:34
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Tepa_ » 19.11.2012 19:09

Joo niin on 80 vakio mutta on se jo 2 tkm päästelly... Ja toiseksi tupruttaa kivasti savua pakoputkesta joka ei viittaa laihalla käymiseen... Ja äänekki on normaalit nyt kun ei enää vuoda... Ja 102 suuttimen pitääs riiittää iha hyvin ku yleensä laitetaan joku 95... Veikkaan ite että ois sytytyksessä vikaa?? Ja aika helvetin laihalla sais käydä että yhtäkkiä alkaa käymästä kokonaan..

E: Ja ryyppy ei auta.
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 19.11.2012 19:24

no vittu varmaa lämpänny nii monesti nyt jos se sillä 80 suuttimella ajellu että ei enää ees käy......
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miiggael » 19.11.2012 19:25

Yleensä laitetaan 90-115 väliltä, ite jouduin käyttää 115. Miltä tulppa näyttää?
Tepa_
Liittynyt:
31.5.2012 15:34
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Tepa_ » 19.11.2012 19:29

br9es haen huamenna uuden ja kokeelen sillä.. Mutta ihan kurittomallako jouduut käyttämään 115?.. Mutta tuskin silti kokonaan pätkääsöö käymistä vaikka käviski laihalla mutta mun mielestä käy iha hyvin! tulppanki vilkaasin niin sekin on melkeen musta johtuu kyllä siitä että välillä ajeltu ryyppypäällä ja ei ooo oikee yläringeelle päästykkään...
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miiggael » 19.11.2012 20:14

Joo ihan kurittomal, enkä oo edes ainoa täältä joka sitä 115:ta käyttää.
Missä tilanteissa oot ajanu ryyppy päällä? Jos suuttimes ois tarpeeks iso, tuskin pystyisit edes ajamaan ryyppy päällä :roll:
Tepa_
Liittynyt:
31.5.2012 15:34
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Tepa_ » 19.11.2012 20:57

Dellortto kaasari ei laita ilmaaukkoa tukkoon kun ryyppy laitetaan päälle. On toiminut kurittomanakin ryyppy päällä 102 suuttimella... Kuhan sitä ei pitkiä aikoja auki pidä!
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut kallaves » 19.11.2012 21:06

onko enduromallin ja supermotomallien kytkinvaijereissa pituuseroja ?
Tepa_
Liittynyt:
31.5.2012 15:34
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Tepa_ » 19.11.2012 21:34

Ei niis oo

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista