Nikos^
- Pyörä:
- Aprilia RX50 -01
RX kulkee nyt 12mm kaasarilla, 12-48 väleillä ja vakioputkella (kuri pois) auton mittariin 91km/h (n. 86km/h). Paljonko se kulkisi 15/16-48 väleillä, Turbokitin alakauttasella, 16mm lortolla ja piperillä?
Kokenut minarelli-mies sanoi, että ehkä jopa 110km/h vakio 50cc..
-Mitä SINÄ sanot?
RX ja siihen sopiva Giannelli myynnissä, pistä yv.
numberone
- Pyörä:
- Derbi ja Räxä
enpä oikee usko et pääsis vakiopytytl noi paljo.
Ja sitten... mun räxään on vaihettu takajarrusatula, koska siin lukee crimeca tai crimesa
ja sit taas etujarrusylinteris(mihin jarrukahva tulee) lukee kannes aprilia mut pohjas toi sama crimeca? sinne on taakse tehny joku levy et saa jarrusatulan kii. Ja jos jollain on myynnis vakio jarrusatula taakse, niin voi tarjota
E:nii ja sellasta viel et tuol tietopankis väitetää et räxäs on 8hv kuristamattomana, mutta papereis lukee vaan 1,5kw. meinaa vissiin sitä kuin paljo siit saa tehoja
derbis sit taas näyttää olevan 2,6kw
Aprilia Rx 70cc
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
Nikos^ kirjoitti:RX kulkee nyt 12mm kaasarilla, 12-48 väleillä ja vakioputkella (kuri pois) auton mittariin 91km/h (n. 86km/h). Paljonko se kulkisi 15/16-48 väleillä, Turbokitin alakauttasella, 16mm lortolla ja piperillä?
Kokenut minarelli-mies sanoi, että ehkä jopa 110km/h vakio 50cc..
-Mitä SINÄ sanot?
15-16 48:l et saa ees vitost kiertämää loppuu. Itel oli pösös 12/52 ja ne on täydelliset. Mut toi 12/48 on kans varmaanki hyvä, pitempii en laittas turbokitin kaa, ku se tippuu muute tehoaluellt.
Itel oli pösös sama setti ilma piperii ja ei voi sanoo ku huhhhuh
Tosin tk ol yläkauttane.
Huiput siihe max 100.
viesti
- Pyörä:
- Honda cr 250r 1991
Noniin, pitäis maalailla ja puunailla vanteet, niin voiko mäxän smoto vanteet purkaa ja kasata itse? Oon pyörä vanteita joskus kasaillut ja purkaillut, mutta se varmaan onkin eri asia.
Onks mäxän smotot kromiset, siis vannekehät. Vai alumiiniset? Mulla on ainakin kiilto niin kuollut noissa kehissä, että maalaan ne, mutta eihän niitä sitten kannata maalailla jos on kromiset.
E: Oma ajatus ois, että ne on ihan alumiiniset?
Jartsa\
- Pyörä:
- Kymco Cobra Naked. ;)
Oisko mitää vinkkejä, miten sais menee alle 60, mut sais sen "nuhasen" tunteen pois, siis et sais ton lähtemään vähä ripeemmin ? Nyt on ite tehty kuristus (reikälevy) putkessa, ja 10-60 välit, mutku ei silti lähe mihinkään..
ps. Tämä ei ole myyntipalsta -Tepitin
MiniMies
- Pyörä:
- Honda CBR 600F PC35
Paljos se menee jos otat sen kurin vittuun sieltä?
http://soliferia.parasiitti.org/laskuri ... ssalaskuriTon laskurin mukaan ittellä ainakin menis piirun verran alle 60 noilla väleillä kuristamattomalla vakioputkella..
Fill3r
- Pyörä:
- muutama ruoska
ensiövälitys * toisiovälitys * vetävän renkaan ulkokehä * moottorin kierrokset minuutissa / 60000 = nopeus kilometreinä tunnissa. jos 10/60 väleillä ottaa 11000 kierrosta niin laskukaava on kutakuinkin näin: (25/24)*(10/60)*1966*11000/60000= 62.5 km/h.
jos se ottaa 12000 kierrosta niin kulkee n.68 km/h.
Nopeudet on teoreettisia joten oikeeseen vauhtiin voi tulla (tulee varmasti..) heittoa vrt tulokset.
Mun räxä menee 13/65 väleillä n.70.
Pöndeix
- Pyörä:
- Yamaha FZR 1,0
numberone kirjoitti:Ja sitten... mun räxään on vaihettu takajarrusatula, koska siin lukee crimeca tai crimesa
ja sit taas etujarrusylinteris(mihin jarrukahva tulee) lukee kannes aprilia mut pohjas toi sama crimeca? sinne on taakse tehny joku levy et saa jarrusatulan kii. Ja jos jollain on myynnis vakio jarrusatula taakse, niin voi tarjota
E:nii ja sellasta viel et tuol tietopankis väitetää et räxäs on 8hv kuristamattomana, mutta papereis lukee vaan 1,5kw. meinaa vissiin sitä kuin paljo siit saa tehoja
Mulla ainakin on lukenu kaikissa räxissä Grimeca jarruissa. Mulla olis sulle jarrusatula eteen
En nyt tajunnu tuota viimeistä, 1,5kw on kuristettuna tietenkin. Ja jos olis kuristamattomana 8hp niin olis jtn 5,8kw.
numberone
- Pyörä:
- Derbi ja Räxä
Pöndeix kirjoitti:numberone kirjoitti:Ja sitten... mun räxään on vaihettu takajarrusatula, koska siin lukee crimeca tai crimesa
Mulla ainakin on lukenu kaikissa räxissä Grimeca jarruissa. Mulla olis sulle jarrusatula eteen
En nyt tajunnu tuota viimeistä, 1,5kw on kuristettuna tietenkin. Ja jos olis kuristamattomana 8hp niin olis jtn 5,8kw.
mul lukee edes aprilia takana crimeca
ja onks nois räxis rajottamaton cdi boksi?
Aprilia Rx 70cc
Nikos^
- Pyörä:
- Aprilia RX50 -01
on rajottamaton. ellei oo poxi vaihettu
2 kuristusta löytyy moposta, jumalaton kuri putkessa ja 12mm kaasari. ei muuta
-Korjatkaa jos oon väärässä.
eQ123
Ei ole vaan tehoja teidän räxissä. Itellä kierti 10000 14-51 väleillä 6
DDDDDD Ostakaahan gianelli multa niin kiertää 12 tonniin heittämällä ja siitä yli. Ja siihen lisäks viel metrakitin 50. Kulki 12-51 väleillä n.90
Saari^
- Pyörä:
- Honda VFR '99
12/51 väleillä 90? Onpa huikeeta, mulla meni 11
12?/58 85@gps..
Ei kannata ostaa niit tarvike cdi pokseja ollenkaa, multa palo alkuperäne ja heitin tollase neljänkympin ''rajottamattoman'' ja huiput jäi 75..
numberone
- Pyörä:
- Derbi ja Räxä
Nikos^ kirjoitti:on rajottamaton. ellei oo poxi vaihettu
onhan se 14 mm kaasari mut kuristettu imupuolelta 12 mm
Aprilia Rx 70cc
Nikos^
- Pyörä:
- Aprilia RX50 -01
numberone kirjoitti:Nikos^ kirjoitti:on rajottamaton. ellei oo poxi vaihettu
onhan se 14 mm kaasari mut kuristettu imupuolelta 12 mm
Eli 12mm :]
Saari^
- Pyörä:
- Honda VFR '99
Vaik se kaasari ois 30mm mut se on SHA, eli toisin sanoen aivan perseestä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista