Mulla nakuttaa masaissa kone aika kivasti ja syö moottoriöljyjä paljon Aattelin vaihtaa sihen 72cc sylinterin. Tarvis vähän neuvoja ku kokemusta on lähinnä 2- tahtisten puolelta. Nopeutta ei tarvitsisi tulla paljoa lisää. Käykö esim. tuo http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=3391 Sitten vielä että pitäiskö uusi kansi hankkia ja aiheuttaako toi nakuttaminen jotai osien hajoamista ym. on jo ehtiny aikaa pitkään nakuttamaan tuo kone
kyllähän tuon pitäis sopia.. toishan se suurempi kansi lisää tehoo, mutta eihän se mikään pakollinen hankinta ole.. ja eiköhän se nakutus osia yleensä kuluta, riippuu mikä osa nakuttaa..
En saanu ite ainakaa vaihdettua mph:ks. Onko joku muute laitellu masaihin rajottimia, tarvis saada tietää mihin johtoihin ja käykö ihan normi konkka rajotin??
osaaks joku sano mikä tos maisas on ongelmana ku ei lähe kylmänä käyntii ilma ryyppyä ja ottaa samantien tappikierrokset kaasari on ihan vakio suuttimet on säädetty ja on powerfiltteri
_TUMPPI_ kirjoitti:osaaks joku sano mikä tos maisas on ongelmana ku ei lähe kylmänä käyntii ilma ryyppyä ja ottaa samantien tappikierrokset kaasari on ihan vakio suuttimet on säädetty ja on powerfiltteri
Onko kaasuvaijeri liian lyhyt? Mulla ainakin on, kun laittaa tangon toiseen ääriasentoon niin ottaa kierroksia.
ei se ainkaan vaijerista johdu koska se on saman mittainen kuin vakio mutta jostain muusta kiinanleusta tosiaan se voi olla imukaula koska iskä käski laittaa kurin takasin ja sen jälkeen se on tehnyt sitä
qwerty95 kirjoitti:Mulla nakuttaa masaissa kone aika kivasti ja syö moottoriöljyjä paljon Aattelin vaihtaa sihen 72cc sylinterin. Tarvis vähän neuvoja ku kokemusta on lähinnä 2- tahtisten puolelta. Nopeutta ei tarvitsisi tulla paljoa lisää. Käykö esim. tuo http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=3391 Sitten vielä että pitäiskö uusi kansi hankkia ja aiheuttaako toi nakuttaminen jotai osien hajoamista ym. on jo ehtiny aikaa pitkään nakuttamaan tuo kone
Ootkos mäntää kattonu itel kilisi kone ja sit loppupuristukset ni männänsokka oli lähteny ja sit rupes kyrsii ku meni sylkkäki ihan jormuille ni 72cc wandalt tilauksee ja nyt kii hyvin pystyy keulimaa