ProRaCc70
- Pyörä:
- orion rx70, Nykynen Derbi Extreme -10
ja tälle lexxolle vielä et mul on nyt gps kokeiltu tasan 57pääsi suoralla.
eli sillo mulle vaikuttais vaa 3km/h se 70cc? justjust... ku asiahan on niin, et niitä on paremmin koottuja/valmistettuja ja huonommin valmistettuja orioneja, jotkut niistä vitun laiskoja paskoja ja jotku iha ok mut ei mtn 2tahtei kumminkaa, itellä meni 46gps sillon kun oli vielä vakio. kun vietiin se 1000km hultoon niin vilkasin samalla muita räxiä mitä siellä oli, ja voin vannoa että olivat niin paskasti löysästi koottuja että huhhuh! tyylii irtos tanko ku siihen koski, ja jotku sanoo että vakiona menee 40km/h ja sen mä uskonkin, mut itellä ei oo niin paskaa versioo ollu ja en sano et oon mikkää supermies et näen mitä äijä ajaa, mut se on kokeillu gps että menee 60! eikä sillä ole mitään 70cc! uskokaa tai älkää muttaku näkisitte, ni on se pirtee orioniks!
ProRaCc70
- Pyörä:
nonin! tota massimon kommettia olenkin odottanut! juuri tuon kaipasinkin kuulla =) kiitos ja lopetan nyt
ProRaCc70
- Pyörä:
tota kommenttia juuri odotinkin! kiitos masssimo
Masssim0
Joo ihan kiva että on kiva kuulla kommentti, mutta ei tarvitse kuitenkaan jatkuvasti postata uusia viestejä
Shape
Moderaattori
Eiköhän tämä 70cc sylinterin vauhtikysymys nyt tullut selväksi, kun yksi on vain sitä mieltä, että se kulkee yli 65. Tosiaan vaikka kuinka olisikin asiaa, niin ei postata uutta viestiä minuutin välein, vaan painetaan sitä "Muokkaa"-nappia ja lisätään se asia siihen. Niitä hymiöitäkään ei kannata viljellä joka lauseen perään, sillä se ärsyttää vanhempia ja kokeneimpia käyttäjiä.
Säännöt kirjoitti:Käytä hymiöitä maltillisesti. Ei peräkkäisiä hymiöitä, eikä hymiötä jokaisen lauseen perään.
Lisäksi ihan perusasiat kannattaa pitää mielessä, sillä joidenkin henkilöiden viestit ovat aivan järkyttävän näköisiä. En kuitenkaan ala tässä ketään sormella osoittamaan, ne joita asia koskee, kyllä tajuavat sen.
Säännöt kirjoitti:Pyri kirjoittamaan mahdollisimman luettavaa tekstiä. Tällä tarkoitetaan mm. isojen alkukirjaimien ja välimerkkien käyttöä, sekä vähänkään pidemmissä viesteissä myös kappalejakoa. Kiinnitä huomiota myös yhdyssanoihin ja oikeinkirjoitukseen.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
jappe.1995
- Pyörä:
- aprilia RX 50 -09
njooo sori massalainaus
...mut joo itellä kulkee 70cc ja 14p eturattaalla 63km/h GPS! kiihtyy ja vääntää hyvin
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 31.10.2011 23:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: JA VARMAAN LAINATAAN SITÄ EDELLISTÄ VIESTIÄ?!
ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
voihan olla et mulla puristukset laskenu...
ProRaCc70
- Pyörä:
hei, viittisikkö tehä piene video pätkä ku keulit sun orionil?
EDIT: joo ja hei, on tainnu sunki orion päästä videoo
----->
http://www.youtube.com/watch?v=xGRQmiJC8oI
ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
Joo niinpä näkyy
mut saattaapi olla et video jää ens vuoteen...
ProRaCc70
- Pyörä:
siin ois ollu derpi pojille vaa vähä näyettä et kyllä orionillaki PYSTYY!
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 1.11.2011 18:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei lainata edellistä viestiä.
Clutch
Joonaaa| kirjoitti:MITTARIIN, eriasia mitä se oikeesti menee kakkosella. En mä ainakaa pysty ajaa kaupungissa autojen mukana 40km/h kakkosella.
Jep mittariin ni tee ite matikka mitä se on oikeeta nopeutta.
Ihansama : iha hyvi si jos 70cc:l pääset kekeen. Itte pääsin tolla 11p:llä ja ku oli jalat tapeil ja paino ihan helveti takaan ja karsees tappokulmas ni kans jotai 20m iha parhaimmillaan. jos jalat oli ilmas tai siis roikku siin sivuil et sai säädelty painoo paremmi ni pääsin kyl nii pitkä pätkä ku jaksoin mut vauhtii ollu kyl mitää huimii määrii.
Tuosta videosta viel.. hyi harri mitä biltema motonet värkkäyksiiedit1. Jaanii tukeakseni villzii tai mikä olikaa ni omani meni 13p:llä 62gps uskokee tai älkää iha 50cc
ProRaCc70
- Pyörä:
edit1. Jaanii tukeakseni villzii tai mikä olikaa ni omani meni 13p:llä 62gps uskokee tai älkää iha 50cc[/quote]
Nooni, tulihan se sieltä
kyl mä tiedän et niittä on tälläsiäki yksilöitä jotka kulkee
ja hei, täs oma orsku iha pien ajopätkä ---->
http://www.youtube.com/watch?v=PQOJ5caL ... re=related kertokaa et kiihtyyks toi hyvi orioniks? nykyää kiihtyy pikkase ehkä paremmi ku sisää ajettu mut tossa oli vaan rajottamaton cdi ja holkki pois?
haulikkopappa
- Pyörä:
- Apollo Orion RX 50
kyl se iha hyvi kiihtyy mitä tosta nyt selvää sai paremmin ku mun kait
TH3R1PP3R
- Pyörä:
- Orion RX50
Onko sillä muuten mitää eroa et onko rajottamaton cdi vaiko vakio cdi joka on säädetty korkeille kierroksille?
mä näin kerran poliisin, sit ajoin kotiin syömään ranskalaisia
ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
Hei VillZz, aika pilvistä näytti olevan tolla ajelulla
ja puunlatvatkin komei
Ja mul on tos 14p ku keulin...
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista