Skytaripoju
- Liittynyt:
- 30.7.2013 23:23
Venttiilit säädetty pariin kertaan ja ajoitukset tarkistettiin tänään, mutta ei siltikään meinaa kulkea
täyskaasulla vetää siihen 55 paikkeille mittariin, mutta siihe loppuu ku seinään.... ennen kiersi niin saatanasti että otti venttiilit vastaa nyt tuntuu ku lahnal ajelis. mutta kiitos kuitenkin tojaa vinkeistä
mertzii97
- Liittynyt:
- 28.5.2012 21:13
Juu, elikkäs. Puola on maadoitettu. Puolalle ei tule virtaa. Liitokset on tarkistettu moneen kertaan. Staattorilta tulee virtaa , se on sorminkin jo todettu
Maadoitus on testattu, eli siis pelaa joka paikkaan. virtalukon johdot otin irti ku aattelin kans, että voi johdot olla väärin.
Yleismittarin piippi toiminnolla testasin että yhdistää joka paikkaan ja jotain lukemiakin on yleismittarilla mittailtu, mutta cdi boksin puolalle menevästä liuskasta ei näytä tulevan mtn. Kyllä siinä boksis täytyy olla se vika
. Viime viikolla olisin saanu 100% toimivan boksin lainaan, mutta p*rkele ku meni se skytari kaupan. Olis täytyny aikasemmin ruveta kokoon manaa
. Ei kai auta ku tilata uus ja koittaa sillä. Kiitos kuitenkin tojaalle vastauksesta.
MR4ndom
- Pyörä:
- Rieju Mrt -11
- Liittynyt:
- 9.5.2013 21:04
Ajattelin kunnostaa tässä mankini. Se on ollut minulla mökkimopona ja siitä on revitty kaikki vilkut ja takavalo irti. Lähtee käyntiin ilman avainta, miten tämän voisi korjata? Virtalukko toimii, koska valo ei pala ilman avainta. Ja minne ne virtalukon kaikki 4 johtoa edes menee?:D Jooh ja oisko jotain sähkökaavioo mistä voisin itekki vähän katsoo?
Tojaa
- Pyörä:
- Ex. Baotian milansportti imuri -07, VARASTETTU : skyteam monkey -06, Ex kiinanimuri baotian -08, Ex imuri nimeltään Sanili -04, toinen ex Sanili imuri -04
- Paikkakunta:
- Pirkanmaalta jostakin.
- Liittynyt:
- 7.5.2010 17:40
http://www.motorpower.fi/dirvaruste/moottorit.php virtalukolta neljä johtoa : maadoitus, akun plusnapa, virtajohto apulaitteille(töötti, vilkut, parkkivalot tms.) ja cdi:lle sammutus johto.
Skyteam on ongelmajätettä.
MR4ndom
- Pyörä:
- Rieju Mrt -11
- Liittynyt:
- 9.5.2013 21:04
Miten noi vilkut oikein toimii?? tuleeko yhdelle vilkulle vain yksi johto? onko se edes mahdollista:o ja tähän ppitää varmaan jotkin erityiset vilkut?
AceFin
Moderaattori
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 20.4.2011 19:45
Vilkkuihin tietysti + ja -, normaalit vilkut käy. Jos ledivilkkuja halajat, niin helpointa on ostaa elektroninen vilkkurele, eli ns. led-vilkkurele.
EXC 525 ||
Youtube-kanava "Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
MR4ndom
- Pyörä:
- Rieju Mrt -11
- Liittynyt:
- 9.5.2013 21:04
No miks siinä johdoissa jotka tulee sinne taakse on vaan 5 johtoo? eikö takavalo kummiskin tarvii 3 johtoo vai miten ne menee?? oon pihalla vähän näistä mankin sähköistä:D
AceFin
Moderaattori
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 20.4.2011 19:45
Joo, taka- ja jarruvaloille menee yleensä 3 johtoa. Sitten siitä jää luultavasti vilkkujen + yli, joten sun täytyy tehdä omat - johdot. Miinusjohto vedetään vaan runkoon, joten se on helppo homma. Toinen vaihtoehto on ettiä niistä takavalon johdoista - ja kytkeä vilkkujen miinukset siihen, mutta ite vetäisin runkoon jonkun pultin alle
tällaisella lenkkiliittimellä.
EXC 525 ||
Youtube-kanava "Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
MR4ndom
- Pyörä:
- Rieju Mrt -11
- Liittynyt:
- 9.5.2013 21:04
Runkoon, eli siis voiko sen - johdon laittaa ihan mihin vaan runkoon kiinni?
ja sitten vielä, mittari ei toimi miä voisi olla vikana? käytin etupyörän irti niin sen jälkeen ei enää toiminut. onko mahdollista että vaijeri on rikki?
_pepe
- Pyörä:
- Skyteam monkey
- Liittynyt:
- 30.3.2011 16:25
Noniin, tuli ostettua viikonloppuna tuollanen skytarimanki ja tässävaiheessa on tekniikka vakio lukuunottamatta hieman avarampaa putkee. eli ongelmana: täyskaasulla tukehtuu. senverran itsellänikin sanoo että kaasarin säädöt saattaa olla ongelman ydin. mutta onko suutin liian iso vai pieni ? oman logiikan mukaan voisi olla liian pieni koska lämpimänä käy paremmin kuin kylmänä ? Ja toinen asia on että mitä öljyä mankissa kannattaa pitää ? en ole mistään noita öljyn arvoja löytänyt.
Jaakkata
- Liittynyt:
- 6.9.2012 17:21
Osaako joku sanoo mistä johtuu että Skyteam Monkey jotenki kunnon kaatosateessa ei oikee pysy kunnol käynnis ja si jos sammuu ni ei lähe hirveen hyvin käyntii? Kyseinen ongelma esiintyy vaan jos sataa kunnolla että ei muuten.
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 9.2.2011 18:21
Jos sulla on joku vaahtomuoviputsari nii ne hörppää aika hyvi vettä ja hankaloittaa käymistä
Tai kuulemma noitte mankien paskoihi vakiotulpanhattuihin voi päästä vettä.
vviltsu
- Pyörä:
- Skyteam Monkey -06
- Liittynyt:
- 5.12.2009 17:01
Ootko ottanu kurit pois imukaulasta? jos et niin se voi olla syy tukehtumiseen
Jaakkata
- Liittynyt:
- 6.9.2012 17:21
Ok kiitti vinkeistä
veikkaan et se on sitte toi vakio tulpanhattu joka on syynä, koska ei oo vaahtomuoviputsarii ja en ny keksiny miten toi imukaulan kuri nii paljoo vaikuttas, mut en kyl tiiä paljoo näistä et voin olla vääräski.
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 9.2.2011 18:21
Se tulpanhattu kannattaa muutenkin vaihtaa johonkin parempaan silikooniseen, esimerkiksi NGK. Ei maksa montaa euroa ja saa melkeen mistä vaan autotarvike tms liikkeestä. Saattaa säästää monelta murheelta
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista