Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

Hitu
Liittynyt:
19.8.2010 22:19

ViestiKirjoittanut Hitu » 14.1.2011 21:00

Maazza kirjoitti:Laitan tänne kysymyksiä Sachs Bulletista... Mitkä huiput vakiona ? Jos kulkee 50-55 niin virittää en aio sillä se riittää minulle ja sit kun on 16v ni kevarin aion hankkia.. Jos kulkee tasa 45 niin miten saisi nostettua tuohon 50-55 nopeuteen ? Ei mitään 70km/h... Välit paremmiksi. Vaikuttaako vain kiihtyvyyteen vai nouseeko huiputkin ? Mitäs te ulkonäöstä pidätte ? Omasta mielestä on ihan hieno mutta takalipasta se "häkki" irti ja rekisterikilve pidiket lyhemmäks :lol: Ja meneeko E10 bensalla vai laitanko 98:a ??

Kiitos!


Itellä kuri irti ja menee 65-70. Ulkonäkö on jees, otin ite ne rumat tarrat helvettiin ja jäi valkoset katteet ja valkosen päälle menee oikeestaa mikä vaan tarra tai jos laittaa maalaukseen, en ole päättänyt vielä. Tietääkö joku meneekö bullettiin yamaha KLX tai Honda CRF katteet meni kuulemma pienellä säädöllä masaihin mutta tässähän on eri runko ?
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 14.1.2011 22:25

Hitu kirjoitti:
Maazza kirjoitti:Laitan tänne kysymyksiä Sachs Bulletista... Mitkä huiput vakiona ? Jos kulkee 50-55 niin virittää en aio sillä se riittää minulle ja sit kun on 16v ni kevarin aion hankkia.. Jos kulkee tasa 45 niin miten saisi nostettua tuohon 50-55 nopeuteen ? Ei mitään 70km/h... Välit paremmiksi. Vaikuttaako vain kiihtyvyyteen vai nouseeko huiputkin ? Mitäs te ulkonäöstä pidätte ? Omasta mielestä on ihan hieno mutta takalipasta se "häkki" irti ja rekisterikilve pidiket lyhemmäks :lol: Ja meneeko E10 bensalla vai laitanko 98:a ??

Kiitos!


Itellä kuri irti ja menee 65-70. Ulkonäkö on jees, otin ite ne rumat tarrat helvettiin ja jäi valkoset katteet ja valkosen päälle menee oikeestaa mikä vaan tarra tai jos laittaa maalaukseen, en ole päättänyt vielä. Tietääkö joku meneekö bullettiin yamaha KLX tai Honda CRF katteet meni kuulemma pienellä säädöllä masaihin mutta tässähän on eri runko ?

Sulla pelkästään kaasarista kuri irti vai kaikki ? Sillä en haluaisi siitä edelleen mitään poliisimagneettia :lol: Mitäs sulla kulki vakiona ? Ja kauan ajoit sisäänajoa ? 250 vai 500km ?
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 15.1.2011 14:28

Tuohon otsikkoon voisi varmaan laittaa Masai DB50/Sachs Dirty Devil / Bullet.
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
aarcgii
Pyörä:
Ktm 400 exc 09
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
12.11.2010 19:35

ViestiKirjoittanut aarcgii » 16.1.2011 13:03

Laitetaan nyt tohon kulkupuoli hommaan viel, et mul on masai jossa 13/39 hampainen eturatas ja kuria porattu 2mm isommaksi kuin oli orkkiksena (8mm reikä nyt). Kulkee sen 55 km/h :)
j0lle
Liittynyt:
19.1.2011 14:29

ViestiKirjoittanut j0lle » 19.1.2011 14:33

Muovinen rinkula joka estää kaasuvaijeria, irti ja powerfilter niin kyllä se sen yli 70 vetää, ihan poliisin mittariin oon jääny kiini.
j0lle
Liittynyt:
19.1.2011 14:29

ViestiKirjoittanut j0lle » 19.1.2011 14:39

Hitu kirjoitti:
Maazza kirjoitti:Laitan tänne kysymyksiä Sachs Bulletista... Mitkä huiput vakiona ? Jos kulkee 50-55 niin virittää en aio sillä se riittää minulle ja sit kun on 16v ni kevarin aion hankkia.. Jos kulkee tasa 45 niin miten saisi nostettua tuohon 50-55 nopeuteen ? Ei mitään 70km/h... Välit paremmiksi. Vaikuttaako vain kiihtyvyyteen vai nouseeko huiputkin ? Mitäs te ulkonäöstä pidätte ? Omasta mielestä on ihan hieno mutta takalipasta se "häkki" irti ja rekisterikilve pidiket lyhemmäks :lol: Ja meneeko E10 bensalla vai laitanko 98:a ??

Kiitos!


Itellä kuri irti ja menee 65-70. Ulkonäkö on jees, otin ite ne rumat tarrat helvettiin ja jäi valkoset katteet ja valkosen päälle menee oikeestaa mikä vaan tarra tai jos laittaa maalaukseen, en ole päättänyt vielä. Tietääkö joku meneekö bullettiin yamaha KLX tai Honda CRF katteet meni kuulemma pienellä säädöllä masaihin mutta tässähän on eri runko ?


Hitu, millaiset katteet saa bullettiin kiinni ? meneekö CRF50 :o
mit1
Liittynyt:
13.6.2010 23:17

ViestiKirjoittanut mit1 » 23.1.2011 16:01

millaset pitäs olla kaasarin säädöt masaissa, niinku paljo pitäs pyörittää sitä seos ruuvia ulospäin?
Andhu
Pyörä:
Dt 125
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
28.2.2007 15:37

ViestiKirjoittanut Andhu » 23.1.2011 21:42

Sitä ruuvia on turha ruuvata jos et tiedä miten se vaikuttaa
blockhead Moderaattori
Pyörä:
piikkimanki
Liittynyt:
25.3.2008 23:16

ViestiKirjoittanut blockhead » 24.1.2011 1:41

Kaasarin säätöihin EI KANNATA MISSÄÄN NIMESSÄ KOSKEA jos mopo toimii hyvin. Seosruuviin pätevä perussääntö on 1,5kierrosta auki ja siitä hienosäätö.
j0lle
Liittynyt:
19.1.2011 14:29

ViestiKirjoittanut j0lle » 25.1.2011 15:48

Jos laitat pwr filtteriä, tai vastaavaa ilmanputsarii, niin kaasarista piikki toiseks alimmalle ja tyhjäkäynti säätöä puol kierrosta, kyl vitus
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 31.1.2011 23:20

Onkohan tuossa Sachs Bulletissa sama vika kuin Masai DB:ssä ? Eli pinnat löystyvät nopeasti ? Kuinka usein tarvisi kiristää ? Kerran viikossa tai kuukaudessa ?
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
veikkaappa
Pyörä:
Beta RR 125 LC, ex Masai DB 50
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
22.8.2009 22:04

ViestiKirjoittanut veikkaappa » 1.2.2011 13:03

Sillon kiristetään ku pinnat löystyy :D ei oo mulla ainakaan masaissa kauheen usein tarvinnu, kerran ku kiristää kunnolla nii pärjää pari kuukautta helposti. Luulis olevan vähintää saman laatuset ne bulletinki vanteet. Eikä se pinnojen kiristely oo vaikeeta ja menee ihan pari minuuttia.

Mite ihmeessä mul voi olla kaasarin säädöt kunnossa kun ilmaruuvvi kokonaan kiinni ja neula alimmassa lovessa? Siis nää on ainoot säädöt millä oon saanu kunnol toimimaa eli ei booaa alhaal eikä röpötä ylhääl???
Maazza
Pyörä:
Masai DB
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
3.9.2009 16:41

ViestiKirjoittanut Maazza » 3.2.2011 18:46

veikkaappa kirjoitti:Sillon kiristetään ku pinnat löystyy :D ei oo mulla ainakaan masaissa kauheen usein tarvinnu, kerran ku kiristää kunnolla nii pärjää pari kuukautta helposti. Luulis olevan vähintää saman laatuset ne bulletinki vanteet. Eikä se pinnojen kiristely oo vaikeeta ja menee ihan pari minuuttia.

No hyvä että ei joka päivä tarvisi kiristää... :lol:
MYYDÄÄN!
Katso kuvat!
aarcgii
Pyörä:
Ktm 400 exc 09
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
12.11.2010 19:35

ViestiKirjoittanut aarcgii » 7.2.2011 17:26

Safer kirjoitti:
aarcgii kirjoitti:
Safer kirjoitti:
aarcgii kirjoitti:Mahtaisikohan joku tietää mistä löytyisi masain kytkimen ja koko mopon räjäytyskuvat?
Ittellä ei ole käyttöohjekirjaa, että jos semmonen löytyisi jostain olin tosi tyytyväinen. Jos joku voisi ottaa vaikka digikameralla kuvia ja laittaa johonkin nettiin mistä voisin kopsata. :D


Ite ainaki sain Finnmotolta, lähetä vaikka sähköpostii.

Kiitos toi auttokin jo paljon :)
Saitko finnmotolta räjäytyskuvat vai ohjekirjan?


Mää ainakin sain ihan räjäytyskuvat, saikko sää ne jo?


Juu sain räjäytyskuvat ja ohjekirjan Finnmotolta. Kiitokset Saferille! Sain kytkimenkin säädetyy :lol:
TemetiaS
Liittynyt:
3.7.2010 16:32
massai

ViestiKirjoittanut TemetiaS » 18.3.2011 9:10

Jos tuon imukaulan kurin poraa yhtä isoks kun imukaula nii kulkee mukamas jo 75km/h? Jos menis noin kovaa nii mitkä välit kannattas olla että menis alle 65? kiihtys kyllä nopeemmin :roll:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista