No niinpäs olikin, kiittiJVN_ kirjoitti:Emcllä on muistasin joskus nähneeni..
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
No niinpäs olikin, kiittiJVN_ kirjoitti:Emcllä on muistasin joskus nähneeni..
Monkibomber93 kirjoitti:Hintoja virityksille:
- Ohitin: kaupasta saatava noin 12€, ledi pikkukolikoita.
- Pakoputken kurit: poisto ilmainen, parempi putki 50-100€, itse tehtynä maksaa vain materiaalit.
- Isompi kaasari: käytettynä voi saada jopa täydellisen setin parilla kympillä, Dellorto PHBG:t uutena noin 60€ + imukaula n. 15€.
- 72cc-sylinterisarja: käytettynä myös parilla kympillä, uutena noin 70€ + extra-alatiivisteet.
Eksu21 kirjoitti:kipinää antaa.. ei yhtään oo puristuksia ku polkasin.. testasin että vaihoin männän.. ei vaikuttanu.. testasin toista kantta kokonaan.. ei vaikuttanu. testasin eri tulppaakin ja ajotuksiaki tuli säädeltyä.. aina sama.. voiskohan olla että leiponu kiinni?
Totta kai voi porauttaa, mäntiä löytää monesta kaupasta, esim moposportilta mutta kannattaa ostaa joku kunnon laatumäntä eikä sitä 14€ romua, se ei kestä pitkään. ylikoon mäntiä löytyy 39.25,50,75... itelläni kesti tommone halpis mäntä alle 10000km ja oli iha lopussa, kun alkuperänen mäntä 15000km jälkeen täysin kunnossajokuz50j kirjoitti:moro. voiko aidon mankin alkuperäistä sylinteriä porauttaa?
ja jos voi, niin mistä saa ylikoon mäntiä?
Oon jostain kuullu että sylinteri ois kovakromia jota ei voi porauttaa.
juvee_ kirjoitti:Totta kai voi porauttaa, mäntiä löytää monesta kaupasta, esim moposportilta mutta kannattaa ostaa joku kunnon laatumäntä eikä sitä 14€ romua, se ei kestä pitkään. ylikoon mäntiä löytyy 39.25,50,75... itelläni kesti tommone halpis mäntä alle 10000km ja oli iha lopussa, kun alkuperänen mäntä 15000km jälkeen täysin kunnossajokuz50j kirjoitti:moro. voiko aidon mankin alkuperäistä sylinteriä porauttaa?
ja jos voi, niin mistä saa ylikoon mäntiä?
Oon jostain kuullu että sylinteri ois kovakromia jota ei voi porauttaa.