Suzuki ts (tessu)

hopperfani
Liittynyt:
1.5.2010 11:28

ViestiKirjoittanut hopperfani » 27.2.2011 2:18

kalis kirjoitti:pv:n pytyt.
Onko kukaan teistä kokeillut muokkaa pv:n pyttyä tessuun?
esim. tässä kuvassa http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /14617joku oli muokannut ts:ssän airsalin S1:seen sopivaksi


Mulla on tessussa autisan sylinteri, lohkoja ja sylinteriä modaamalla onnistuu! http://www.motot.net/galleria/kuvat/5/43558_medium.jpg
kalis
Pyörä:
Suzuki ts vm.2000 ja suzuki s1 vm.94
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.7.2009 19:46

ViestiKirjoittanut kalis » 27.2.2011 12:36

Nonnii nyt on paikattu tankista reikä ja tessu on ajokunnossa.Tulossa vielä uudet renkaat,koropalat,haitarikumit ja etulokari,sitten laitan kuvaa.
tessu 2
Pyörä:
suzuki ts
Liittynyt:
23.4.2009 15:33

ViestiKirjoittanut tessu 2 » 27.2.2011 21:41

Tuli nyt sitte irotettua mosa ja avattua se. Mäntä ja sylinteri oli kunnossa mut kampikammiossa oli bensaa. Mistähän mahtaa johtua? :s
[peltsi
Pyörä:
Ex. Suzuki TS 50 XK nyk. Suzuki PV-97 ja Suzuki PV-92
Paikkakunta:
KMaa
Liittynyt:
4.10.2009 2:52

ViestiKirjoittanut [peltsi » 28.2.2011 7:17

Paljonkohan mahtais hörppiä bensaa tuo jos laittaa 20mm mikuni kopion ja teharin 70cc:n kans? Nyt kuriton putki, 70cc airsal ja vakio 15mm Mikuni 88 suuttimella menee semmonen 4,7-5,1L/100km, jos laskuni ovat oikeassa :lol:
Edit: Jaksaakohan mihinkään 15-46 tai 15-49 väleillä, nyt 15-54. Oisko myytäbänä mitään TS:n osia, ois joillekkin tarvetta. :s
Japanilainen se olla pitää. PV-Foorumi
jonipoika^^
Pyörä:
suzuki ts -00
Paikkakunta:
ylihärmä
Liittynyt:
10.10.2007 15:47

ViestiKirjoittanut jonipoika^^ » 1.3.2011 12:32

[peltsi kirjoitti:Paljonkohan mahtais hörppiä bensaa tuo jos laittaa 20mm mikuni kopion ja teharin 70cc:n kans? Nyt kuriton putki, 70cc airsal ja vakio 15mm Mikuni 88 suuttimella menee semmonen 4,7-5,1L/100km, jos laskuni ovat oikeassa :lol:
Edit: Jaksaakohan mihinkään 15-46 tai 15-49 väleillä, nyt 15-54. Oisko myytäbänä mitään TS:n osia, ois joillekkin tarvetta. :s

mulla olis 70cc airsal ja siihe 1000km ajettu mäntä
jonipoika^^
Pyörä:
suzuki ts -00
Paikkakunta:
ylihärmä
Liittynyt:
10.10.2007 15:47

ViestiKirjoittanut jonipoika^^ » 1.3.2011 12:33

tessu 2 kirjoitti:Tuli nyt sitte irotettua mosa ja avattua se. Mäntä ja sylinteri oli kunnossa mut kampikammiossa oli bensaa. Mistähän mahtaa johtua? :s

kaasaris jotaki moskaa ja päästää läpi kampikammioon , mullaki oli kerra täynnä bensaa mut tyhjäsin sen ja putsasin kaasarin nii ny toimii taas..
[peltsi
Pyörä:
Ex. Suzuki TS 50 XK nyk. Suzuki PV-97 ja Suzuki PV-92
Paikkakunta:
KMaa
Liittynyt:
4.10.2009 2:52

ViestiKirjoittanut [peltsi » 2.3.2011 20:23

Kevään edetessä himo laittaan Tessua kasvaa :) Sopisko tuohon semmonen KTM nuomerokilpi ja lisävalo systeemi? Lisäks vaihetaan änkkä varmaankin Mk:n vanhanmalliseen tai TK:n änkkään. Takalipan muokkailua ja uus led takavalo. Osaisko kukaan vastata tuohon ylempään viestiini...
Japanilainen se olla pitää. PV-Foorumi
spicedcrap
Pyörä:
suzuki ts50xk -99
Liittynyt:
15.7.2009 19:27

ViestiKirjoittanut spicedcrap » 5.3.2011 16:35

itellä ei rajotin toiminu kun ostin valmiin paketin ja kytkennät oli varmasti oikein. olen muutenkin kuullu et tessussa ei nuo rajottimet toimis.. en sitten tiiä. kerro jos saat toimimaan.

joo pitkään ollu itellä ongelmana tuo ettei akku lataudu. tasasäätimessä luultavasti vikaa nimittäin kun akun lataa niin kestää valojen kanssa n. 20 min ja sitten pimenee ja kun mittaa niin akusta on virta pois. ihmettelen sitä että kun magneetosta lähtee kaksi keltaista johtoa tasasäätimeen. olevinaan ei näytä mittari mitään mitattaessa. (sähköalaa opiskelen ekaa vuotta että tiiän kuinka sitä käytetään) siihen säätimeen tulee siis kaksi keltaista johtoa ja lähtee punainen. (maadutus on tietysti siinä kans) onko niitten keltaisten johtojen paikoilla mitään seksuaalista merkitystä vai hajooko jotain jos niitä menee sorkkimaan väärin.

toisin kuin sinä niin ite en kovin hyvä elektroniikassa oo :D
jonipoika^^
Pyörä:
suzuki ts -00
Paikkakunta:
ylihärmä
Liittynyt:
10.10.2007 15:47

ViestiKirjoittanut jonipoika^^ » 11.3.2011 15:04

spicedcrap kirjoitti:itellä ei rajotin toiminu kun ostin valmiin paketin ja kytkennät oli varmasti oikein. olen muutenkin kuullu et tessussa ei nuo rajottimet toimis.. en sitten tiiä. kerro jos saat toimimaan.

joo pitkään ollu itellä ongelmana tuo ettei akku lataudu. tasasäätimessä luultavasti vikaa nimittäin kun akun lataa niin kestää valojen kanssa n. 20 min ja sitten pimenee ja kun mittaa niin akusta on virta pois. ihmettelen sitä että kun magneetosta lähtee kaksi keltaista johtoa tasasäätimeen. olevinaan ei näytä mittari mitään mitattaessa. (sähköalaa opiskelen ekaa vuotta että tiiän kuinka sitä käytetään) siihen säätimeen tulee siis kaksi keltaista johtoa ja lähtee punainen. (maadutus on tietysti siinä kans) onko niitten keltaisten johtojen paikoilla mitään seksuaalista merkitystä vai hajooko jotain jos niitä menee sorkkimaan väärin.

toisin kuin sinä niin ite en kovin hyvä elektroniikassa oo :D

tessuihin ei käy ne rajottimet mitä myydään , pitäs olla cdi sytytys...
kalis
Pyörä:
Suzuki ts vm.2000 ja suzuki s1 vm.94
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.7.2009 19:46

ViestiKirjoittanut kalis » 11.3.2011 17:24

jonipoika^^ kirjoitti:
spicedcrap kirjoitti:itellä ei rajotin toiminu kun ostin valmiin paketin ja kytkennät oli varmasti oikein. olen muutenkin kuullu et tessussa ei nuo rajottimet toimis.. en sitten tiiä. kerro jos saat toimimaan.

joo pitkään ollu itellä ongelmana tuo ettei akku lataudu. tasasäätimessä luultavasti vikaa nimittäin kun akun lataa niin kestää valojen kanssa n. 20 min ja sitten pimenee ja kun mittaa niin akusta on virta pois. ihmettelen sitä että kun magneetosta lähtee kaksi keltaista johtoa tasasäätimeen. olevinaan ei näytä mittari mitään mitattaessa. (sähköalaa opiskelen ekaa vuotta että tiiän kuinka sitä käytetään) siihen säätimeen tulee siis kaksi keltaista johtoa ja lähtee punainen. (maadutus on tietysti siinä kans) onko niitten keltaisten johtojen paikoilla mitään seksuaalista merkitystä vai hajooko jotain jos niitä menee sorkkimaan väärin.

toisin kuin sinä niin ite en kovin hyvä elektroniikassa oo :D

tessuihin ei käy ne rajottimet mitä myydään , pitäs olla cdi sytytys...


mutta itse tehty rajoitin toimii
ArZa
Pyörä:
suzuki ts 50 xk -00
Paikkakunta:
Kemijärvi
Liittynyt:
29.8.2009 12:29

ViestiKirjoittanut ArZa » 18.3.2011 19:27

Moi. Kyselisin taas purkutessuja, tarvisin käyttökuntoisen kokonaisen takavanteen. :)
[peltsi
Pyörä:
Ex. Suzuki TS 50 XK nyk. Suzuki PV-97 ja Suzuki PV-92
Paikkakunta:
KMaa
Liittynyt:
4.10.2009 2:52

ViestiKirjoittanut [peltsi » 19.3.2011 11:17

Itse tehty rajoitin toimii, mutta itse en saanut toimimään säätöä siinä eli vaikka väänteli potikkaa ja kytkennät oli oiken. Eli toimi tavallaan on/off. Jos tässä riittäis innostus alkaa näpräämään uutta rajoitinta. Onko kukaan muu tehnyt rajoitinta tähän?
Japanilainen se olla pitää. PV-Foorumi
kalis
Pyörä:
Suzuki ts vm.2000 ja suzuki s1 vm.94
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.7.2009 19:46

ViestiKirjoittanut kalis » 20.3.2011 15:31

Älä tee säädettävää rajoitinta ,niin pääsee helpommalla.Itse tekisin vaan on/off,kunhan se mopo menee alle sen 65km/H niin se on ihan hyvä.
Ja sit vielä tessuun taitaa käydä kinroadin takavanne tai ainakin veikkaisin niin.
Vellu^
Pyörä:
Nyk. Yamaha DT 50R -09 | EX. Rieju MRX -07 Suzuki TS 50 XK -99
Paikkakunta:
Iitti
Liittynyt:
16.9.2008 16:10

ViestiKirjoittanut Vellu^ » 20.3.2011 20:27

mikä on tessun vakiokaasarin imuaukon halkaisija ?
ArZa
Pyörä:
suzuki ts 50 xk -00
Paikkakunta:
Kemijärvi
Liittynyt:
29.8.2009 12:29

ViestiKirjoittanut ArZa » 21.3.2011 20:12

kalis kirjoitti:Älä tee säädettävää rajoitinta ,niin pääsee helpommalla.Itse tekisin vaan on/off,kunhan se mopo menee alle sen 65km/H niin se on ihan hyvä.
Ja sit vielä tessuun taitaa käydä kinroadin takavanne tai ainakin veikkaisin niin.


Nii veikkaat kalis, että kaikki nää takajarruhilppeet olis samanlaisia että kävis?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista