JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
Elikkäs vielä aattelin kysellä tuosta kierrosten leijumisesta.
Nytte vaihoin uuven imukaulan, neula on toiseks alimmassa lovessa ja suutin 92, eli ei pitäs käyvä laihalla eikä olla imuvuotoja. Vapaalla kierrätellessä on tosi hyvä, mut sitte ku lähtee ajamaan kovempaa ja painaa kytkimen pohjaan nii jää huutamaan ihan älyttömästi. En löyvä syytä tähän millään. Nyt apuja!
juhiss20
- Pyörä:
- Peugeot XPS 07
http://www.katafori.fi/sylinteri_valura ... _senda_06- onko tuommoinen sarja mistään kotoisin eli kestääkö tommone hyvinki ?
RapeJesse
- Pyörä:
- Derbi DRD Racing
Siellä pitäs olla jossain päin vastakappale tuolle liittimelle. Siellä jossain bensatankin alla sen toisen pään pitäs löytyä. Noitahan lämpötila antureita on kahdenlaisia ja tuo kyseinen ei löydy monestakaan paikasta.
RapeJesse
- Pyörä:
- Derbi DRD Racing
Joo eli jos ostan tommose fatbar ohjaustangon niin sopiiko kaikki jarrukahvat ja kaasukahvanrunko yms. siihen suoraan?
_terpi07_
- Pyörä:
- Derbi Senda Xtreme Sm 2007
varpaat_suussa
JiiiKoo kirjoitti:Elikkäs vielä aattelin kysellä tuosta kierrosten leijumisesta.
Säädä seosruuvia, itelläkin leiju kierrokset eikä syytä tuntunu löytyvän mutta sitte tajusin säätää sitä seosruuvia.
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
No sitä kyllä tulee ruuvattuu joka päivä muutenki, ei vaikuta. Muita ideoista?
_terpi07_
- Pyörä:
- Derbi Senda Xtreme Sm 2007
Katso ettei ole imuvuotoa missään
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
Etitty jo ei löyvy missäs muuvalla niitä vois olla ku imukaulassa. Tai en oo muuvalta löytäny ja imukaulan vaihoin just.
mertzii97
Itellä oli kas imuvuotoo. Korjaantu sillä että otti imukaulan ja läppäventtiilin irti ja teki molempiin uudet tiivisteet. Imukaulan kumirengas oli painunu kasaan eikä tiivistänyt enään.
MopS
Mitä pidätte derbeistä? Oon itse hankkimassa varmaan xtremen ja haluaisin kommentteja. Onko niissä paljon vikoja? Pystynkö ajamaan jos pituutta vajaat 170cm? Ja omia kokemuksianne:) vastatkaa pliis !
ProRaCc70
- Pyörä:
- orion rx70, Nykynen Derbi Extreme -10
No pituutta vähintään se 210cm ni jalat yltää.. No juu, Derbi extremet ja varsinkin vm.2010 parhaita, tietty ku itellä on ni näin se menee.. No mutta ei ole ton 7tkm aikana ollu muita kun itse aiheutettuja ongelmia muutama, eli kelpo mopohan tuo
MopS
ProRaCc70 kirjoitti:No pituutta vähintään se 210cm ni jalat yltää.. No juu, Derbi extremet ja varsinkin vm.2010 parhaita, tietty ku itellä on ni näin se menee.. No mutta ei ole ton 7tkm aikana ollu muita kun itse aiheutettuja ongelmia muutama, eli kelpo mopohan tuo
okei, itte kattelin tommosta -06 xtremee, ajettu noin 7tkm. Ei pitäis olla vikoja, mitä oot mieltä?
mertzii97
Kylä derbit hyviä mopoja on
Eipä noissa mitään vikoja juurikaan ole muutakuin itse aiheutettuja
Ja viatki suht helppo korjata. Itte olin 160 ku ajoin 14-vuotiaana ekalla derbillä
av88
- Pyörä:
- Derbi X-Race 2007
MopS kirjoitti:Mitä pidätte derbeistä? Oon itse hankkimassa varmaan xtremen ja haluaisin kommentteja. Onko niissä paljon vikoja? Pystynkö ajamaan jos pituutta vajaat 170cm? Ja omia kokemuksianne:) vastatkaa pliis !
Omassa derbissä ei ole ollut oikeastaan mitään vikaa (ainakaan mitään isompaa). Ostin käytettynä, silloin oli mittarissa vähän yli 13tkm. Sähkövikoja ei ole omassa derbissä ollut, muutenkin suurin osa niistä johtuu kun jotkut ei osaa käyttää kolvia liitoksissa, vaan johdot kääritään sähköteippiin
Joten kannattaa ehdottomasti ostaa jos on hyväkuntoinen, 7tkm ei ole edes paljon ajettu. Jos nätisti ajelet niin mäntä saattaa kestää hyvin sinne 15tkm asti
.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista