klaxxi
- Liittynyt:
- 6.12.2013 20:16
minkälaiset holkit tulee takavanteen ja haarukan väliin?voisko joku linkata kuvaa tai kauppaa mistä vois ostaa?
Derbiboy00
- Liittynyt:
- 3.7.2015 19:44
Mikäs on se johto mikä on käynnistyspolkimen takana joka menee akulle päin. Valkoinen pää ja musta johto. Miten lähtee irti, kummasta vedän valkoisesta vai mustasta?
MURTSIZ
- Pyörä:
- Derbi X-Treme 2004
- Liittynyt:
- 5.4.2014 17:09
Meinaatko sitä joka menee moottorin lohkoon? Se on moottorin huohotus letku
Derbiboy00
- Liittynyt:
- 3.7.2015 19:44
Varmaankin, se on käynnistyspolkimen takana ja oikeanpuoleisessa lohkossa kiinni eli sillä puolella missä on pumput ja käynnistyspoljin. Lähteekö irti hyvin ja helposti?
MURTSIZ
- Pyörä:
- Derbi X-Treme 2004
- Liittynyt:
- 5.4.2014 17:09
Aika helposti pitäs irrota. Heiluttele vähän joka suuntaan ja vedä samalla.
hiphei
- Pyörä:
- Derbi DRD Xtreme 2011
- Liittynyt:
- 8.9.2014 21:17
Morjens!
Milläs sais sen kytkimen keskellä olevan mutterin auki, pulttipyssyä kun ei ole käytettävissä? Kun kampuraa ja laakereita vaihdetaan niin onko vaihteisto kaikkineen hilppeineen pakko ottaa kokonaan irti vai voiko sen jättää toiseen lohkoon pystyyn? Vai tekeekö se hommasta liian vaikean/mahdottoman?
Viimeksi muokannut hiphei päivämäärä 2.1.2016 22:56, muokattu yhteensä 1 kerran
MURTSIZ
- Pyörä:
- Derbi X-Treme 2004
- Liittynyt:
- 5.4.2014 17:09
Aika hankala homma tulee olee jos ei vaihteistoo pura. En oo ees varma onnistuuko. Kokeile väsää vaikka jostain vanhasta välilevystö semmonen työkalu millä saat pidettyy sen paikallaan ja sit avaat.
hiphei
- Pyörä:
- Derbi DRD Xtreme 2011
- Liittynyt:
- 8.9.2014 21:17
Lähinnä vaan mietin jos laakeri jää kampuran irrotuksen aikana kampuraan kiinni siltä puolelta missä vaihteisto seisoo voisi olla mahdollista asentaa laakeri ja kampura ensin sille puolelle, jolloin ei välttämättä tarvitsisi ainakaan koko systeemiä purkaa. Tämähän on siis unelmatilanteessa jolloin homma kävisi helpommin ja väärin kasaamisen riski olisi ehkä hiukan pienempi.
döööbi07
- Liittynyt:
- 4.9.2014 13:37
Mikä voisi olla vikana kun polkee niin meinaa lähtee käyntiin mutta juuri "viime hetkellä" ei lähdekkään? Ja jos polkasee niin lujasti kun pystyy niin lähtee vaivolloisen kuuloisesti käyntiin ja toimii normaalisti? Kaasutin puhistettu, läpät katottu ja puhistettu, tarkistettu kunnolla ettei pitäsi olla imuvuotoa, tulppa vaihdettu ja liitännät tarkistettu.
ghaimouzz
- Liittynyt:
- 22.2.2015 12:09
mikähän mättää? remontin jälkeen vaihteet on pirun jäykät , saa runtoo oikeen voimalla että menee silmään. kaikki löytyy mutta ihan saatanan jäykät, ei pidä mitään erikoista ääntä
jollain kuvaa tai tietoa , minkälaiset ja miten paljon ''shimmaus'' prikkoja tulee vaihteiston päälimmäisten rattaitten ja lohkonväliin , kun unohtu kattoa purkaessa..
Derbiboy00
- Liittynyt:
- 3.7.2015 19:44
Mitäs vois tehdä, kun on tuo vasemmanpuoleisen moottorin ''pidikkeen'' pultti jumissa niin mitäs konsteja? onko siinä joku lukitusmekanismi, kun tuntuu olevan pirun tiukassa. toinen puoli lähti ihan
DSR06-.jpg
derbi-rabasa-1555493_b_5129d1c4a67d3fac.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
notreal911
- Liittynyt:
- 26.8.2014 21:29
Ei siinä mitään lukitusta ole. Pistä mutteri paikoilleen ja kierrä sisään mutterin matkalta muttei siis kiristetä ja nappaa vasaralla päälle, luulis irtoavan. Se päälle kierretty mutteri suojelee kierteitä vasaralta...
notreal911
- Liittynyt:
- 26.8.2014 21:29
ghaimouzz kirjoitti:mikähän mättää? remontin jälkeen vaihteet on pirun jäykät , saa runtoo oikeen voimalla että menee silmään. kaikki löytyy mutta ihan saatanan jäykät, ei pidä mitään erikoista ääntä
jollain kuvaa tai tietoa , minkälaiset ja miten paljon ''shimmaus'' prikkoja tulee vaihteiston päälimmäisten rattaitten ja lohkonväliin , kun unohtu kattoa purkaessa..
Onkos tämä propleema jo selvinnyt?
Anttijohan
- Liittynyt:
- 13.7.2015 23:10
Moro! Mikä vois olla vikana kun kierrokset nousee tappiin kun käynnistää? Koitettu eri kokoisilla suuttimilla ja neuloilla eikä auta yhtään. Imukaulankin olen uusinut ja imuvuotoa ei tunnu löytyvän mistään. Pysyy tyhjäkäynnillä ainoastaan kun kaasari säädetty järjettömän rikkaalle. Vika alko siis kun vaihdoin kampiakselin ja sylkkäsarjan
MURTSIZ
- Pyörä:
- Derbi X-Treme 2004
- Liittynyt:
- 5.4.2014 17:09
Hirttääkö kaasuvaijeri? Onko kampuran stefat kunnolla? Tyhjäkäyntisuutin puhdas? Toimiiko ryyppy päällä paremmin?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista