Suzuki PV huolto/tekniikka

joku_eetu
Liittynyt:
29.5.2016 22:39
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut joku_eetu » 13.11.2016 18:15

[quote="sitkuura"]Ei. Tai jos on niin sitä ei pysty sanomaan kun livenä näkemällä ja käsissään pyörittelemällä, silloinkin pitää tietää mistä ja mitä kattoo.

Mutta miks tuo 60cc? tuommosen 50cc-tarvikepytyn saa menemään +75km/h 12mm-vakiokaasarilla ja vakioputkella ihan pikku hiplailuilla. Eikä tarvia mitään älyttömän pitkiä välejäkään, jaksaa viiä tämmöstä +95kg ukkoa hienosti semmosta ~60 matkavauhtia ilman suurempia uupumisia isoonkaan ylämäkeen.

http://www.pv-foorumi.org/viewtopic.php ... 27#p500327

Se mitä nyt yritän sanoa on, että tuolla 60cc:llä menee tilavuus yli moporajojen -> ihan sama laittaa se 74cc. Ja jos mopo ei "sais" kulkee yli sen 65 joutuu välityksillä kuitenkin kikkailee-> taas ihan sama laittaa se 74cc. Ja jos taas koittaa mennä kulutus edellä ni sit se 50cc.[/quote

Kysyin vaa ihan tietämättömyyttäni ja jos kone pitää avata kunnolla jos oot kattonu ylempiä viestejäni ja oon suunnitellu että ostan 80cc malossin ;)
Joojep
Liittynyt:
4.4.2017 8:26
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Joojep » 12.4.2017 21:00

Noniin elikkäs ostin projekti pvn huvin vuoksi tossa vähä aika sitten, kyseinen mopo seissyt noin 20 vuotta, ja kun aloin vanhoja sähköpatentteja aukomaan 10 kilon sähköteipin sisältä, alkoi erilaiset johdot katkeilla. Eli jos jollain olisi kuvaa, miten sähköt kytketään, pääsisin projektissa eteenpäin. Kiitos jo etukäteen
Leka81
Liittynyt:
14.3.2017 0:11
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Leka81 » 12.4.2017 21:52

http://www.pv-foorumi.org/viewtopic.php?f=15&t=581
Joojep
Liittynyt:
4.4.2017 8:26
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Joojep » 21.4.2017 12:38

Moro, aattelin kiillottaa noi peeveen vannelautaset kromisiks, onko kellää kokokemusta, onko kannattavaa vai kannattaako maalata mielummi
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 21.4.2017 15:07

Melkoinen työ yrittää pitää teräksestä tehdyt ruostuvat lautaset kiiltävinä, eli ei kannata kiillottaa.
Pv9999
Liittynyt:
8.5.2017 15:10
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pv9999 » 8.5.2017 15:18

Nonii, mulla on sellain ongelma että pitäs ilmeisesti suutin vaihtaa pevetistä kun ei saa säätöihin millään. Tekniikka on käyttämätön 50cm läppäpytty, 14mm mikuni kaasari, vakio ilmanputsari. Siinä on nyt kiinni 70 suutin, ja sitä ei saa millään säätöihin. Mikähän suutin mahtais olla sopiva?
Joojep
Liittynyt:
4.4.2017 8:26
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Joojep » 9.5.2017 14:25

Meneekö pv epon mittari normi peeveesee
Joojep
Liittynyt:
4.4.2017 8:26
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Joojep » 17.5.2017 18:36

Miten kytkinkopasta saa kaikki maalit pois, ei pysty hioa niistä pienistä väleistä
Jaakkata
Liittynyt:
6.9.2012 17:21
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Jaakkata » 24.9.2018 12:11

Mistähän pitäisi lähteä ongelmaa ratkomaan? Eli ostin Pv:n ajokunnottomana ja nyt se on läpikäytynä. Ongelmana on se kun laittaa vaihteen päälle ja koittaa lähteä ajamaan niin mopo röpöttää alakierroksilla ja todennäköisesti sammuu. Jossain kohtaa pääsin liikkeelle ja isoille kierroksille ja silloin tuntui toimivan melko hyvin. Tyhjäkäyntiä olen saanut sen käymään ja silloin ei röpötä vaan kiertää normaalisti. Tekniikkana jokin 50cc läppäpytty, Mikunin 14mm kaasari, vakioputki ja -ilmanputsari. Kaikenlaista on jo kokeiltu, mutta en saa röpötystä loppumaan. :s
Pyha_jonne
Liittynyt:
10.11.2018 16:48
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pyha_jonne » 28.12.2018 21:03

Moro. Ollu tässä jo aika kauan ongelma pv:een kanssa. Eli pv Oli lähellä leikkaamista ja kiertokanki oli todella väljä joten koko koneremontti tuli tehtyy. Noh remontin jälkeen alko sisään ajo noh sitten sammu valot mutta toimi vielä toinen ongelma oli se että kun ajoi vähän korkeemmilla kierroksilla niin alko pätkimään ja poksumaan ja sammu sitten kun pysähty ni lähti käyntiin. Noh käytiin ekana sähköt läpi ei ollut mitään ongelmaa sitten katottiin sammutus nappi ei ollut siinäkään mitään sitten vaihdettiin valopuola niin sen jälkeen ei enään tullut kipinää, noh sitten meni moti niin pidin pienen tauon. nyt vaihdoin sytytyspuolan eikä vieläkään mitään kipinää. Missä mahtaa olla ongelma?
Kiitos.
ossi22
Liittynyt:
19.6.2019 0:03
Pvn sähköt

ViestiKirjoittanut ossi22 » 19.6.2019 0:07

Joo elikkäs nyt olis semmonen kysymys enemmän tietäville että saanko minä kytkettyä tuon uudenmallin johtosarjan pvn vanhanmallisiin sähköihin ja mitä tarvitsee modata?
Omasta jännitteensäätimestä lähtee vain yksi johto ja tuossa johtosarjassa on jännitteensäätimeen joku ihme palikka/sokeripala?
Lauttis
Liittynyt:
7.4.2020 20:37
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Lauttis » 7.4.2020 20:44

Pystyykö 80cc pv:llä ajamaan 14mm mikunin kaasarilla jos vaihtaa suuttimia.
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 7.4.2020 21:55

Kyllä.
Lauttis
Liittynyt:
7.4.2020 20:37
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Lauttis » 7.4.2020 23:13

Malagutisti kirjoitti:Kyllä.

Tarviiko jotain suuttimia vaihell ajos nii mikä ois hyvä?
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 8.4.2020 7:49

Tarvii varmasti säätää.
En tiedä, kokeile.

http://www.pv-foorumi.org/

Sieltä löytyy varmasti asiantuntevaa apua, ellei jopa valmiiksi vastaus kysymykseesi hakua käyttämällä.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista