Leevibb
- Pyörä:
- Pappa Tunturi, Supersport, Honda monkey <3
Niin että kävis sillai et kiinnikkeet ois kohallaan
leXXo
- Pyörä:
- Projekti -07 Xtreme
Joku täällä foorumilla joskus omisti Orionin missä oli Fuden 150cc pystypyttyinen mylly. Oli vaatinut ihan huollellista modaamista, jo siinäkin että kone on sen verran korkeampi että se otti tankkiin kiinni. Vähän utopistiselta kuulostaa että eri kone toisesta pyörästä menisi suoraan tämän kiinnikkeisiin. Voithan mennä itse mittaamaan kiinnikkeiden välit, ja sitten kysellä vaikka Fuden topicista sen pyörän mittoja?
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 13.11.2011 19:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä ei tarvitse lainata.
http://www.motot.net/talli/kayttaja/90170Viripalikkaa Terpiin!
Ostetaan ajokuntoinen mopo kuin mopo 150e!
Leevibb
- Pyörä:
Onkos sitten skyteamin myllyt samoja kun orskun? kun oon lukenu jostai että kävis suoraan ainaki kiinnikkeiden puolesta
ProRaCc70
- Pyörä:
- orion rx70, Nykynen Derbi Extreme -10
Kuule sanon sulle, et kannattaa samatie mennä orionmotorssin nettisivuille ja tilata sieltä hollannista orionin 125cc tai 250cc mylly jos kerta isompaa haluut. 125cc oli 379€? jos en iha vääri muista
Leevibb
- Pyörä:
Niin kai se on tehtävä... ku tutulla ois vaa ollu tommone loncin kone nii oisin melkee ilmatteeks saanu sen siltä
Masssim0
No jos kerran lähes ilmatteeks saat niin tottakai ottaisin ja yrittäisin sovitella, mutta muistaakseni SkyTeamin koneet taisivat istua suht nätisti tähän, jotain tuollaista oli tietopankissa...
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
Oletan tietysti että pystysylinterinen? Saahan ne kiinnikkeet ite väsättyä jos on tarpeen, tässä on koko talvi aikaa sitä konetta istutella kiinni runkoon...
Clutch
Taisin nähdä Ihansaman tuossa eilen ( maanantaina ) ravattulan citymarketi läheisyydes ku istuskelin autosa. Ekaks ajattelin äänestä jostai kaukaa et voiks olla orsku ku vähä samaa pörinää mut si aattelin et ny sielt tulee viri baotian
mut eiii orskuha se oli valkoinen sellainen mikä nosti aika helpon näkösesti noka puole metri korkeutee ku käänty ylikulku sillal
waltter_94
joo eli ainaki 125cc fuden kone meni kiinni heittämällä... yhtään osaa ei tarvinnu modata mutta alhaalla olevan kiinnikkeen piti ottaa pois nii sopi sitte.. runkohan on tehty isommalle ja modattu 50cc:lle... itellä iliman änkkää nyt tuo viri 125cc ja naapurit tykkää
ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
Clutch kirjoitti:Taisin nähdä Ihansaman tuossa eilen ( maanantaina ) ravattulan citymarketi läheisyydes ku istuskelin autosa. Ekaks ajattelin äänestä jostai kaukaa et voiks olla orsku ku vähä samaa pörinää mut si aattelin et ny sielt tulee viri baotian
mut eiii orskuha se oli valkoinen sellainen mikä nosti aika helpon näkösesti noka puole metri korkeutee ku käänty ylikulku sillal
een kyllä tunnista itseäni tosta
, en oo siellä päin liikuskellu lähiaikoina... joku toinen orionbambr
Clutch
Aijaah mut kyllä se orioni oli
Ekaks aattelin et ois valkone yammu wr ollu mut oli nii luumu ja tuli pari moppoo peräsä ja siniset mittarivalot loisti ni kylsen orioni oli pakko ol
Masssim0
waltter_94 kirjoitti:itellä iliman änkkää nyt tuo viri 125cc ja naapurit tykkää
Ainoastaan itse mopopojan mielestä on hienoa kun moposta lähtee helvetillinen meteli eikä mihinkään kule...
Itse tykkään enemmän siitä kun on vaimennin josta lähtee silti sopivan kova meteli...
Ei mulla muuta, jatkakaa.
ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
toi on kyl totta... itteä kieltämättä joskus vituttaa kun kaasupohjassa 60 ja ihan sairas meteli tolla e-noxilla, pienemmillä kierroksilla tosi komeet äänet mut vois olla vähän hiljasemmat
mut ei oikeen innosta maksaa 70e vakioänkästä...mut nyt meen laittaa orionin talliin, jos sais korjattuu nopeesti niin pääsis ehkä kouluunkin talvella, slikseillä perä edellä mut mitä sitten
ProRaCc70
- Pyörä:
- orion rx70, Nykynen Derbi Extreme -10
Hihhih, ihasama22 toistoa mut mul menee 50cc orion 60gps ja kaveri ajo vierel mittari näytti sillä 60 vituttaako
itse asias, ei varmaa
ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
Huomaa et saat mielihyvää et sun orion menee 2km/h kovempaa kun muiden, ja mua kinosti ihan vitusti jotkut mopot... ja ei mua vituta, keulin sun ohi kumminkin... mun mummon rollaattorilla
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista