helkama ässä 86
- Pyörä:
- suzuki pv 2x, aprilia rx 50 99 ja xingyue
Reetuhai2 kirjoitti:Miks laittaa pienet suuttimet? Ja kyl toi 24mm kaasari on turhan iso. Voithan sä sen laittaa, mut ei siin järkee oo.
OK ajattelin vain kun ei ole pienempääkään kaasaria
mwteew
Juu. ei se toimi ihan tuollain. Mä voisin vaihtaa 18mm dellortoon ja multa väliä jos kiinnostaa?
helkama ässä 86
- Pyörä:
- suzuki pv 2x, aprilia rx 50 99 ja xingyue
ajattelin vain et miks ei vois toimii ku ohan Rm 80cc:ssäki 28 kaasari ja ei enää koneilla paljon eroo oo
mwteew
Meinasin tuota sun logiikkaa että iso kaasari niin pienet suuttimet
tukzkalakati
- Pyörä:
- Cagiva mito '07 & Yamaha YZ125 '97
helkama ässä 86 kirjoitti:ajattelin vain et miks ei vois toimii ku ohan Rm 80cc:ssäki 28 kaasari ja ei enää koneilla paljon eroo oo
On niissä. RM pytty on tehty paljon korkeammille kierrosalueille kun malossi. Pienemmässä kaasarissa on nopeampi virtausnopeus ja seoksesta tulee tasajakoisempi ja se palaa tehokkaammin. Mutta sitten korkeilla käyntinopeuksilla pieni kaasari alkaa rajottamaan ilman virtausta koneeseen. Eli isompi kaasari toimii paremmin yläkierroksilla ja pienempi taas alakierroksilla. Jos ajat paljon kaasu pohjassa ja haluat hyvän huipputehon niin laita se 24mm, jos taas ajelet pienemmällä kaasulla ja haluat että kone toimii hyvin pienemmilläkin kierroksilla niin laita pienempi. Kuitenkin kaasarin aukon tulee olla saman kokoinen kuin pytyn imuaukon. Eli viila kauniiseen käteen ja viilaamaan.
_otou_
- Pyörä:
- Roxi, Detsi ja Tiikeri ;P
Mihin johtoihin laitan virtalukon? Siis mulla joku mankin virtalukko josta lähtee neljä johtoa:musta, punainen,vihreä,musta-valkoinen(enemmän mustaa). Siis toi:
http://www.uimonen.fi/product_info.php?cPath=293_391&products_id=7358, jos vaikka joku kaavio tai jotai...
[peltsi
- Pyörä:
- Ex. Suzuki TS 50 XK nyk. Suzuki PV-97 ja Suzuki PV-92
Katkase se johto mikä tulee sytkälle. Siihen välin musta ja punanen johto siitä lukosta.
Japanilainen se olla pitää.
PV-Foorumi
_otou_
- Pyörä:
- Roxi, Detsi ja Tiikeri ;P
Okei tämä selvä
tukzkalakati
- Pyörä:
- Cagiva mito '07 & Yamaha YZ125 '97
[peltsi kirjoitti:Katkase se johto mikä tulee sytkälle. Siihen välin musta ja punanen johto siitä lukosta.
Haittaako se jos sen johdon vetää vaan poikki ja lukko siihen vai pitäisikö se tehdä niin että sytkälle menevästä johdosta johto lukolle ja lukolta maihin?
jake---
- Pyörä:
- TE450 ja 2xPV
Mulla on ollu vuoden ainakin jo siinä sytkään menevän johdon välissä virtalukko ja aivan on normaalisti pelannut.
jre''
- Pyörä:
- suzuki s1-91, honda monkey -89
Mistä saa tnt 21mm kaasariin ilmaruuvin? 16mm phbg:n ilmaruuvi ei käyny muute varmaa ois ollu sopiva mutta kierre osa liian iso.
tomppatikku
- Pyörä:
- Yamaha DT -07,CH Racing -06, Polaris Sportsman 500 -13
Mikä vois olla vikana kun saan magneetosta virtaa johdoille jotka tulevat magneetosta, mutta kun yhdistän johdon joka menee runkoon ja sytytyspuolalle niin sinne ei tule sähköä, ku oon ostanu just uudet sähkötki eikä vieläkään toimi,
tarvis pikasesti apua
kortti ~ off [x] on []
kilvet ~ off [x] on []
siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Siis kun laitat magneetolta tulevan mustavalkosen runkoon niin sytkäpuolalle tulevaan johtoon ei enään tule virtaa vai siitä eteenpäin ei tule? Sytkäpuola ekaks vaihtoon ja jos se ei auta niin ensiöpuola. Itellä tuli virtakynään kyllä jännitettä sytkäpuolalle asti, mutta ei siitä eteenpäin vaikka oli sytkäpuolakin vaihdettu, no korjaantui sitten ensiöpuolan vaihdolla.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
tomppatikku
- Pyörä:
- Yamaha DT -07,CH Racing -06, Polaris Sportsman 500 -13
Elikkä oon vaihtanu ensiöpuolan, mutta sitte vaihoin ne sähköt magneettoon, etä sekin voisi olla rikki
mulla on semmonen 110cc mönkijän puola mutta käykö pvseen
kortti ~ off [x] on []
kilvet ~ off [x] on []
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
tomppatikku kirjoitti:mulla on semmonen 110cc mönkijän puola mutta käykö pvseen
No mietis nyt. Kukaan ei voi tietää millanen se puola edes on, kun sanot vaan että se on 110cc mönkijästä. Jollakin vois olla edes hajua, jos sanoisi myös mallin&merkin. Ja voisin kuvitella ettei joku 110cc mönkijän puola mee heittämällä PV:seen. Voithan tietty kokeilla. (Pointti tässä nyt oli se, että oman järjen käyttö sallittu näissä kysymyksissä.)
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista