larefa
larefa kirjoitti:Kuinkas monella täällä on rajoittamaton boxi riejussa (EFI-merkkinen)? Aikeissa olen porata oman boxin, eli 3 millin poralla sen syvennyksen päässä olevasta kolosta?
Kysyn vielä.
OneNap
- Pyörä:
- Rieju MRT Power up 2012
8ade8 kirjoitti:http://www.janikaasalainen.fi/imukaula-racing-dellorto-17521-p-970.html
Tuollaisen löysin. Joutuukohan suutinta vaihtaa jos imukaulan vaihtaa ja reikälevyn pois, mutta kurillisena?
Paljonkos rieju kulkee kurittomana? Onko muuten riejun vakio välit huonot? Kannattasko vaihtaa?
Tuo ei varmaan haittaaa että on isommille kaasareille tarkotettu?
Jusuquu
- Pyörä:
- Husqvarna SM 125 -10
larefa kirjoitti:larefa kirjoitti:Kuinkas monella täällä on rajoittamaton boxi riejussa (EFI-merkkinen)? Aikeissa olen porata oman boxin, eli 3 millin poralla sen syvennyksen päässä olevasta kolosta?
Kysyn vielä.
Multa löytyy porattu EFI boksi ja juurikin noin, 3 millin terällä siitä kolosta läpi vaan.
OneNap
- Pyörä:
Tuota noin, itellä ainakin alkaa rajottaa tuossa 45 kohalla 6 vaihteella, ja sen jälkeen vaan pärisee. Jos poraan boksin nii onko vaan mukavempi ajaa kun ei hakkaa boksi vastaan vai nouseekohan huiput siitä 58-60 mittariin tasasella mihkään?
Edit:
VIlkuista! Jos ostan sirommat vilku tuohon mun riejuun niin minkälaisia merkintöjä mun pitäis katella? Mitäs vittua tuo meinaa jos on vaikka 12v ja 6w vilkut tai 12v ja 21w?
Tarviiko pakolla jotain releitä niille? vai rupeeko pelaan jos heittää alkuperäisillä liittimillä/abikoilla johdot kiinni?
mokkee_
- Pyörä:
- Rieju MRT -11, KTM EXC -10
Derbi1996 kirjoitti:Onkos kukaan tehnyt tähän nappirajoitinta? Ja jos on nii voisko kertoo et mite tähä semmone väsätää?
Kaveri on tehny ja toimii iha täydellisesti, ei pätki yhtään. Mulla on muuten valmis rajotin vaan konkka puuttuu enää :>
http://www.motot.net/wiki/Tiedosto:Konkkarajotin2.jpg tossa kaavio rajottimen tekoon!
Derbi1996
- Pyörä:
- Husqvarna SMR 125 -12 Ford Focus -06
Kiitti! Nyt vaa väsää sitä!
Ja voitko vähä selittää tota kuvaa?
Mut hei kaverin riejun CDI ei rajota tai rajotti sillo ku oli vakio mut ei rajottanu enää ku otettiin holkki pois... nii onks sil mitää merkitystä...?
riemuu||
- Pyörä:
- Suziki pv 80cc & Rieju mrt -10
mulla meni riejusta eilen jännitteensäädin ja kaikki valot pimeeksi, no tänää ostin uuen jännitteensäätimen ja uuet valot, takavalo toimii hyvin mutta polttaa samantien etuvalon, kokeiltu varmaa 7 eri valolla ja kaikki paloi
, takavalo silti toimii, että mikä voi olla vika ku silti polttaa ne etuvalot vaikka uus jännitteensäädin, toivottavasti saan mahdollisimman nopeesti vastauksen!
heka96
- Pyörä:
- Suzuki s1, rieju mrt, Tunturi pappa
mulla teki just toisinpäin
polttitakavalon polttimoa joten vaihoin ledillsieen
kato vaikka yleismittarilla että tuleeko liikaa virtaa sinne etuvalolle
jessezzz
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 Europa
Mulla palaa takavalot kokoajan pimeiks vaikka on ledilippa, en tajuu mikä siinä on
Tosin kilvenvalo toimii vielä..
riemuu||
- Pyörä:
- Suziki pv 80cc & Rieju mrt -10
katoin nii ku jännitteensäädin oli rikki nii puski jotai 19 v eli iha liikaa virtaa mutta nyt ku katoin nii tulee vaa jotai 3 v ja silti polttaa valot, en tajua että mikä voi olla vikana. kertokaa jotai mielipiteitä että mitä vosi tehä!
larefa
Ihankun toi efi cdi olis tehty ohitettavaks tai jotain, ei tarvitse mittailla mitään porauskohtaa.. Minkähän takia mrt tietopankissa ei ole tuon cdin porausohjeita?
Jiksu
- Pyörä:
- Rieju MRT motard 2012
Hei mistäköhä johtuu kun ajaa vähän kovempaa niin rupee kulumaan sellaista ihme rolinaa jostakin
heka96
- Pyörä:
- Suzuki s1, rieju mrt, Tunturi pappa
nyt iski itelle muistikatkos
onko se etuakselin "pusla" jarrulevyn puolella vai sen mittarin anturin puolella akselia
siis kumpi puoli teillä on "paksumpi" eturenkaan akselissa sivuilta katsottuna
mokkee_
- Pyörä:
- Rieju MRT -11, KTM EXC -10
Derbi1996 kirjoitti:Kiitti! Nyt vaa väsää sitä!
Ja voitko vähä selittää tota kuvaa?
Mut hei kaverin riejun CDI ei rajota tai rajotti sillo ku oli vakio mut ei rajottanu enää ku otettiin holkki pois... nii onks sil mitää merkitystä...?
No tota siis hommaat vaan johtoa johon liität: on/off katkaisijan ja n. 2uF polyesterikondensaattorin. jos vaikka joku sun kaveri on ylä-asteella nii voisit sanoo sille että hommaa sulle sieltä teknisenluokasta sen konkan nii ei tartte ostaa
DD
Johtojen liitäntä menee siis silleen että toinen pää menee CDI:n punaiseen johtoon rosvoliittimellä ja toinen pää esimerkiksi eturattaan yläpuolella olevaan ruuviin (oon koennu sen erittäin hyväksi maadotuspaikaksi!)
OneNap
- Pyörä:
Sopiiko dellorto cdi boxi(
http://purkuosat.net/images/MRT5010/DSCN1241.JPG) tollaseen poweruppiin jossa vakiona EFI?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista