Rieju MRX / RRX / Spike

-Ak1-
Liittynyt:
8.11.2012 19:39
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut -Ak1- » 27.2.2013 20:14

Niin jos joku tietää että onko rieju spike power up 07 jotain tyyppivikoja jotka ilmenee vain sateella niin voi kertoa.
Zuppox
Pyörä:
Peugeot Jet Force 06. EX Rieju Spike 09, EX Rieju MRT 11
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
25.4.2012 19:21
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Zuppox » 27.2.2013 21:24

Rronii kirjoitti:onko satasen suutin riejun vakio ainakin kaverit niin väittävät

Ei ole! Vakiona pitäisi olla 88. Tosin itselläni oli myös 95 kun ostin omani 6700km ajettuna.
-Ak1- kirjoitti:Niin jos joku tietää että onko rieju spike power up 07 jotain tyyppivikoja jotka ilmenee vain sateella niin voi kertoa.

Miksi tollaista kysyt? :lol: Itselläni ei ole ollu ainakaan mitään ongelmaa 09 Spikessa.
Ainut sähköongelma mikä omassani on se että pitkien valo palaa koko ajan ja bensavalo ei toimi :D
Valtssuu
Pyörä:
Rieju MRX -08, Aprilia SX 125
Liittynyt:
13.12.2012 1:37
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Valtssuu » 27.2.2013 22:32

Mitä suutinta suosittelette näille vireille?
enoxi
Välit 11/70
Rajotin ohitettu
Tjormanainen
Liittynyt:
14.9.2012 17:00
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Tjormanainen » 27.2.2013 23:11

Itellä ainaki pelittää kyl hyvi turbokitillä 110 suuttimella, tosin ilmaruuvi kierretty miltei pohjaan. Mite muute kun mainitsit tossa et oot porannu sen cdi:n, nii onks toi YouTubessa oleva porausvideo ihan pätevä, eli kantsiiks sitä sit oikeesti ruveta porailemaan?
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Rajis- » 27.2.2013 23:31

100-110 väliltä löytynee sopiva suutin vakioputsarilla, siis kesäkeleille. Talvella tietysti jonkun verran isompi.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Juuuso22
Pyörä:
Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
22.4.2012 21:22
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Juuuso22 » 28.2.2013 2:16

Minun 07 spikessä sateella ilmenee sellanen vika et rupee pätkimään. Se johtuu siitä että ilmanputsarikoteloon menevä torvi on senverran kovettunut ettei enää pysy kunnolla siinä ilmanputsarikotelossa kiinni ja siitä menee vettä sisälle. Kannattaa pitää silmällä tuota kohtaa, ettei löydy kuravettä kaasarista ja kampikammiosta. Bensavalosta senverran, että itellä se palaa kokoajan. Eihän tossa tankissa edes ole mitään bensa-anturia??
Se piirtää kel on liituu!
http://www.youtube.com/user/juustomies16
Samzaa-
Pyörä:
Rieju rrx -09
Paikkakunta:
Ilomantsi
Liittynyt:
24.7.2012 22:41
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Samzaa- » 28.2.2013 8:05

Mulla sateella palaa vapaan merkkivalo :)
noshitman1
Pyörä:
Honda Monkey -94,Husqvarna SM -08, EX:Samurai 150cc, Rieju Spike X 50 -06
Paikkakunta:
savonlinna
Liittynyt:
31.5.2012 20:35
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut noshitman1 » 28.2.2013 11:32

-06 spike toimii normaalisti kelillä kuin kelillä :)
Ride to live, live to ride.
Juuuso22
Pyörä:
Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
22.4.2012 21:22
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Juuuso22 » 28.2.2013 12:13

Tuli tossa purettua rieju kokonaan ja kasattua. Ainut ongelma on nyt että voisko joku kertoo tarkalleen mitä kautta ryyppyvaijerin kuuluis mennä :)
Se piirtää kel on liituu!
http://www.youtube.com/user/juustomies16
aatuh97
Pyörä:
Rieju spike x 09
Liittynyt:
13.9.2012 22:51
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut aatuh97 » 28.2.2013 23:56

Juuuso22 kirjoitti:käykö muuten mrx powerupin cdi boksi -10 mrt hen?

ei käy muukuin tuo dellorto efi eli mrt vakio cdi koska tuo mrx ja nuissa muissa oleva on ihan erilainen. Ja tuohon kyseiseen efi cdi ei ole vielä yksityiskohtaisia ohitus ohjeita sim tuohon nprmi cdi on youtubessa hyvä video jonka mukaan itse porasin ja hyvin on toiminut.
aatuh97
Pyörä:
Rieju spike x 09
Liittynyt:
13.9.2012 22:51
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut aatuh97 » 1.3.2013 0:00

siis normi boksille on hyvät ohitusohjeet
Valtssuu
Pyörä:
Rieju MRX -08, Aprilia SX 125
Liittynyt:
13.12.2012 1:37
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Valtssuu » 3.3.2013 22:55

Niin onko kellään ehdotuksia miten sais kiihtymää kovempaa? :p
Mopo: rieju mrx -08
Virit:
Rajotin ohitettu
Enoxi
Suutin
11/70 välit
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut Rajis- » 3.3.2013 23:10

Pitemmät välit auttaa pikkasen kun noilla joutuu räpläämään vaihteita kokoajan. Mutta eipä noitten jälkeen hirveesti muuta vaihtoehtoo oo kun isompaa pyttyä kiinni.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
jawa123
Liittynyt:
25.4.2011 21:00
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut jawa123 » 5.3.2013 20:23

Rronii kirjoitti:onko satasen suutin riejun vakio ainakin kaverit niin väittävät

vakiosuutin 88
rassi123
Liittynyt:
17.7.2012 3:19
Re: MRX / RRX / Spike

ViestiKirjoittanut rassi123 » 6.3.2013 17:32

onko pakko poistaa tuorevoitelua jos heittää tankkii pikkase öljyä lisää?
virit ois: Turbokit, 13-62välit, rajottamaton cdi

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista