DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

Lpr
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2010
Paikkakunta:
Lpr
Liittynyt:
29.8.2011 9:05
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Lpr » 4.12.2012 18:46

ok jep pitää perjantaina kattoo ku kerkee 8) varmaa tiiviste huonosti ku muistelen et semmone siin on.
Saatetaan ostaa mikä tahansa tehari am6! mieluiten mk thrower vai vince;) tarjoilkaas
detsi0808
Liittynyt:
8.3.2012 22:39
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut detsi0808 » 4.12.2012 19:08

nonniin elikkäs lisää ongelmia mun yamah dt 08 kanssa :lol:
elikkäs detsi ei anna kipinää. Elikkä edellisenä iltana toimi hyvin mutta seuraavana amuna ei antanu kipinää :|

tulppa vaihettu, tulpanhattu vaihettu, tulpan johto vaihettu, magneetto avattu ja putsattu ja katotto et cdist puolaa menevä johto on kunnos.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 4.12.2012 21:46

Katoppa puolan maadotus. PS. 07->ei ole CDI:tä vaan Moric.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Lpr
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2010
Paikkakunta:
Lpr
Liittynyt:
29.8.2011 9:05
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Lpr » 5.12.2012 15:54

joo elikkäs alipainehana hajos ni nyt tulee kokoaja bensaa. pitääpi hakea uus :)
Saatetaan ostaa mikä tahansa tehari am6! mieluiten mk thrower vai vince;) tarjoilkaas
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 5.12.2012 17:41

elä laita alipainehanaa uutta. Joku manuaalinen, kaikki käy missä kiinnityskoha 14mm
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut RiZu » 5.12.2012 18:14

Mikähän vikana nyt? Sunnuntaina deetee toimi ihan okei hyvin vielä paitsi että välillä pätki ja sammu kun on liian pieni suutin vielä talveksi. Maanantaiaamuna yritin lähtee kouluun niin deetee ei lähe käyntiin. Maanantaina laitoin sen sitten huoneenlämpöön ja pari tuntia sitten otin sen takasi pihalle niin ei lähe käyntiin. Välillä lupaa ihan vähän mutta ei millään... Ryyppyssäkin jotain vikaa varmaan ku vääntää ryypyn päälle niin heti kun ottaa ryypyltä sormen pois niin vipu palautuu normaaliin asentoon. MIKÄ TOSSA ON? :D
GAS OR ASS, no free rides!
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 5.12.2012 18:15

Kyl itelläkin palautuu se ryyppyvipu.
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut RiZu » 5.12.2012 18:40

Ennen se pysy pohjassa ja palautu silleen hiljalleen ja nyt se ei pysy ollenkaaan.
GAS OR ASS, no free rides!
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 5.12.2012 18:56

no ei vittu tuo oo mikään vika! se on vaa löystyny nyt, tai oot rasvannu sen liia hyvi
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut RiZu » 5.12.2012 19:08

Voi helevetti. Jos yhtään on lukutaitoa nii osaa kyllä lukee tosta mun viestistä että ryyppyvipu ei oo mikään vika nyt vaan se että miks toi ei lähe käyntiin.
GAS OR ASS, no free rides!
Tepa_
Liittynyt:
31.5.2012 15:34
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Tepa_ » 5.12.2012 19:11

Oookko varma että ei oo tyyppy jääny mitenkään jumiin auki? Sit se rikkoo tulpankin sillee että saa varmaan viel kipinää sylkän ulkopuolella. Eli kato et se ei oo jumis ja vaiha tulppa.
TunturiDT
Liittynyt:
25.8.2012 10:14
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut TunturiDT » 6.12.2012 13:32

otin tossa tommosen projektin että laitan derbin valokatkasian että saan sekä pitkät että lyhyet käyttöön. eli siis tietääkö joku onko noissa samanlaiset liittimet vakiona ku muuten ainaki ulkosin puolin samat paitsi detsin vakiokatkasijassa ei valonvaihtajaa.
Yamaha DT 50R -07
maski: polisport lmx
polttimo: h4
Andis
Pyörä:
VW / EX Derbi Senda SM 125 4T -05 / Derbi DRD R/SM -03 / Solifer SM -85 / Rieju RR -01 / EX Yamaha DT50x -06
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
2.6.2011 21:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Andis » 8.12.2012 15:56

Helpoimmalla pääset, kun ostat 3-asentoisen kytkimen ja kytket johdot siihen.

http://www.motot.net/galleria/kuva156185/ Tossa näkyy just ja just miten ite laitoin sen kytkimen.
MYYDÄÄN DERBI SENDA 125 SM:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id36291/
hirvisorsa
Pyörä:
Yamaha DT 06' [EX]
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
20.6.2012 22:35
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut hirvisorsa » 8.12.2012 18:56

Itsekin olen ajatellut tuota derbin valokatkaisijaa laitoit vissiin väärän kuvan :lol:
Katso galleria ja kommentoi.
Ostetaan teharin änkkä. Tarjoa YV:llä!
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 9.12.2012 3:13

Ei oo samanlaista liitintä. Ite laitoin viimetalvena tuon derbin katkasijan kiinni ja halusin sen siististi ilman että alkuperäseen johtosarjaan tarvisi tehdä muutoksia. Niin otin vanhan virtalukon pohjan jossa oli samanlainen liitin kuin alkup. katkasijassa ja pistin siitä johdot toisesta päästä poikki. Tämän jälkeen otin derbin katkasijan johdot ja laitoin liittimen juuresta poikki. Sitte selvitin johtojen paikat alkuperäisestä ja derbin katkasijasta ja kolvasin ne virtalukon pohjan johdoista ja liittimestä tekemääni "adapteriin" vastaaville paikoille. Ja valokatkasijaan toin virrat alkuperäisistä valojen johdoista ja katkasijalta uudet piuhat suoraan polttimolle. Nyt näyttää ihan alkuperäisasennukselta ja pitkät toimivat katkasijasta kuten vilkutki. Tarvittaessa saa alkuperäisen vilkkukatkasijan vielä takas ilman muutoksia.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista