Saari^
- Pyörä:
- Honda VFR '99
Onks nää niit kuuluisia patentteja? Saanen ihmetellä et miks vitussa sä oot sen tolleen laittanu?
YV:tä jos joku ois tarpeeks kiimane myydäkseen mulle edullisen Aaaaprillian.
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
Kaveri osti tollase helvetin hyväkuntose räxä reisinkin, hitto et on tyyli vehe. Mutta joku idiootti oli tunkenu sinne powerfilsun, ni tarttis ostaa vakio ilmanputsarille sen kumin. Jos myynnis ni yv.
Minkäkokone suutin pitäs olla kurittomana ja vaparilla? Ku xps:s joku 115 ois varmaa ollu ok ja tosha on sama tekniikka.
Mittaristo on kuulemma tyyppivika, ku tos ei toimi mikää paitsi vapaan merkkivalo välil
numberone
- Pyörä:
- Derbi ja Räxä
Saari^ kirjoitti:Onks nää niit kuuluisia patentteja? Saanen ihmetellä et miks vitussa sä oot sen tolleen laittanu?
YV:tä jos joku ois tarpeeks kiimane myydäkseen mulle edullisen Aaaaprillian.
mitenni patentti? ei se olis mahtunu muualle ilman etteikö olis ottanu jouseen tai kytkinvaijeriin kii. ja hyvin se toimii tollaiki
Aprilia Rx 70cc
Saari^
- Pyörä:
- Honda VFR '99
Kyl mulla vaan sopi ihan hyvin ilman räpeltämistä ton imukaulan kans..
numberone
- Pyörä:
- Derbi ja Räxä
Saari^ kirjoitti:Kyl mulla vaan sopi ihan hyvin ilman räpeltämistä ton imukaulan kans..
pistäs kuvaa/selitä si miten laitoit 17,5mm lorton sinne?
ja voiko olla totta et räxäs on 8hv kurittomana? vaik papereis lukee kyl vaa 1,5kw(kuristettuna luultavasti)
derbi sit taas on papereiden mukaa 2,6kw eli paljokoos se sit on kurittomana
?
Aprilia Rx 70cc
Korone
Osaako kukaan sanoa miksi mun rx (-05 racing malli), heittää aina koneenylivuotoletkusta öljyjä pois? Välillä enemmän välillä vähemmän, ei riipu oikeastaan koneenlämmöstä.
numberone
- Pyörä:
- Derbi ja Räxä
Korone kirjoitti:Osaako kukaan sanoa miksi mun rx (-05 racing malli), heittää aina koneenylivuotoletkusta öljyjä pois? Välillä enemmän välillä vähemmän, ei riipu oikeastaan koneenlämmöstä.
onko oikee määrä öljyä konees? ja eiks se toimi sillai et se heittää ylimääräset pois?
Aprilia Rx 70cc
kossusukka
Moderaattori
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
Numberone sanoi oleellisen, onhan lootassa oikea määrä öljyä. Jos sitä on liikaa, ne tursuaa ylivuotoletkusta pihalle. Jos sitä öljyä ei ole liikaa tai ongelma alkoi yhtäkkiä, sieltä saattaa olla kytkimenpuoleinen kampuran stefa paskana ja se puskee sieltä painetta vaihteistoon. Avaa vaikka öljyntäyttökorkki, polkaise mopo käyntiin ja katso puskeeko se sitä öljyä siitä pihalle, jos se räkii siitä öljyä niin kytkimenpuoleinen kampuran stefa varmasti sökö.
Ja näin ohimennen, nämä räxät ovat ihme laitoksia. Omankin räxän kone suht pommissa kunnossa (vielä), vaihteistossa välivapaita suunnilleen kaikkialla, ajettu ties miten paljon eikä konetta ole mitenkään remppailtu, pitää ties mitä ihme ääniä ja vaikka mitä eksoottista vikaa, mutta silti se toimii ja kulkee. Ei noita paskaksi saa, vaikka edellinen omistaja käyttänyt pyörää ties miten härskisti.
Laatupeli, kestää melkein ikuisesti.
Korone
Öljyä laitoin sen oikean määrän mutta jos ei jossain vaiheessa lopeta öljyn heittämistä, taidan tarkistaa sen kytkimenpuolen kampuran stefan kun kytkinlevytkin alkavat olla vaihto kunnossa
Saari^
- Pyörä:
- Honda VFR '99
numberone kirjoitti:Saari^ kirjoitti:Kyl mulla vaan sopi ihan hyvin ilman räpeltämistä ton imukaulan kans..
ja voiko olla totta et räxäs on 8hv kurittomana? vaik papereis lukee kyl vaa 1,5kw(kuristettuna luultavasti)
?
Se oli 18mm, ja selitä miten pistin?! BOLT-ON, eli ruuvasin kiinni ja vola.
Luultavasti päästöjen yms. EU paskan vuoksi..? Ainakin mun mielest minarellit menee aina paremmin kunhan säädöissään, siis vakioputkella.
Ja kossu ei niistä örinöistä ja kilinöistä tarvii välittää mitä sieltä koneesta tulee, lisää hanaa vaan
Neulalaakeri on mulla ainaki ollu herkkää kamaa et kannattaa laittaa vahvistettu.
numberone
- Pyörä:
- Derbi ja Räxä
Saari^ kirjoitti:numberone kirjoitti:Saari^ kirjoitti:Kyl mulla vaan sopi ihan hyvin ilman räpeltämistä ton imukaulan kans..
?
Se oli 18mm, ja selitä miten pistin?! BOLT-ON, eli ruuvasin kiinni ja vola.
Luultavasti päästöjen yms. EU paskan vuoksi..? Ainakin mun mielest minarellit menee aina paremmin kunhan säädöissään, siis vakioputkella.
Ja kossu ei niistä örinöistä ja kilinöistä tarvii välittää mitä sieltä koneesta tulee, lisää hanaa vaan
Neulalaakeri on mulla ainaki ollu herkkää kamaa et kannattaa laittaa vahvistettu.
mut millä vitul sais sen mahtuu ku mul ottais ainaki jousee kii jos sen laittas sillai
ja myös kytkinvaijerii. mis asennos se sun imukaula si on?
Aprilia Rx 70cc
Nikos^
- Pyörä:
- Aprilia RX50 -01
Jos räxään laittaa isompaa kaasaria niin kurkun pitää olla semmonen vasemmalle (oikealle?) taipuva, että ei ota kiinni siihe jouseen. Itellä löytyy 20mm kurkku, tarpeeton koska ei oikein pelittäny..
Tehari räxään hakusessa, pistä yv
RX ja siihen sopiva Giannelli myynnissä, pistä yv.
numberone
- Pyörä:
- Derbi ja Räxä
Nikos^ kirjoitti:Jos räxään laittaa isompaa kaasaria niin kurkun pitää olla semmonen vasemmalle (oikealle?) taipuva, että ei ota kiinni siihe jouseen. Itellä löytyy 20mm kurkku, tarpeeton koska ei oikein pelittäny..
Tehari räxään hakusessa, pistä yv
mut mul otti ainaki viel vähän ryyppyvipu kii jousee ku oli vasemmal kääntyny ja kytkinvaijeri on kans sillai et ottaa siihe, ei muuten mut saattaa hinkata sitä vähä
Aprilia Rx 70cc
Nikos^
- Pyörä:
- Aprilia RX50 -01
numberone kirjoitti:mut mul otti ainaki viel vähän ryyppyvipu kii jousee ku oli vasemmal kääntyny ja kytkinvaijeri on kans sillai et ottaa siihe, ei muuten mut saattaa hinkata sitä vähä
pistäs kuvaa
RX ja siihen sopiva Giannelli myynnissä, pistä yv.
RRial
- Pyörä:
- Aprilia RX -03
kossusukka kirjoitti:Ja näin ohimennen, nämä räxät ovat ihme laitoksia. Omankin räxän kone suht pommissa kunnossa (vielä), vaihteistossa välivapaita suunnilleen kaikkialla, ajettu ties miten paljon eikä konetta ole mitenkään remppailtu, pitää ties mitä ihme ääniä ja vaikka mitä eksoottista vikaa, mutta silti se toimii ja kulkee. Ei noita paskaksi saa, vaikka edellinen omistaja käyttänyt pyörää ties miten härskisti.
Laatupeli, kestää melkein ikuisesti.
Niin totta
välivapaa löytyy jokaisen vaihteen välistä ja sinne tippuu myös tasasin väliajoin kesken ajon, katteet ei hajoa vaikka minne ja miten kaatuisi, kolinaa rapinaa ininää ties mitä ääniä kuuluu mutta vielä toimii ja varsin hyvinkin
kerran on mut tienposkeen jättänyt mutta sillonkin vikaa oli vaan takapyörän laakerissa ei koneessa. Ja se on kyllä ihme että ei oo mun käytössä hajonnut sen verran on kuitenkin osumaa ottanu ja mopoa raiskattu ties millä tavoin. Silti vaan toimii lähes moitteetta
<3
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista