DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

TunturiDT
Liittynyt:
25.8.2012 10:14
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut TunturiDT » 9.12.2012 12:48

siimo- kirjoitti:Ei oo samanlaista liitintä. Ite laitoin viimetalvena tuon derbin katkasijan kiinni ja halusin sen siististi ilman että alkuperäseen johtosarjaan tarvisi tehdä muutoksia. Niin otin vanhan virtalukon pohjan jossa oli samanlainen liitin kuin alkup. katkasijassa ja pistin siitä johdot toisesta päästä poikki. Tämän jälkeen otin derbin katkasijan johdot ja laitoin liittimen juuresta poikki. Sitte selvitin johtojen paikat alkuperäisestä ja derbin katkasijasta ja kolvasin ne virtalukon pohjan johdoista ja liittimestä tekemääni "adapteriin" vastaaville paikoille. Ja valokatkasijaan toin virrat alkuperäisistä valojen johdoista ja katkasijalta uudet piuhat suoraan polttimolle. Nyt näyttää ihan alkuperäisasennukselta ja pitkät toimivat katkasijasta kuten vilkutki. Tarvittaessa saa alkuperäisen vilkkukatkasijan vielä takas ilman muutoksia.

mutta mopon johdoissahan on 6 paikkanen liitin? vai jätitkö äänimerkin asentamatta?
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 9.12.2012 17:14

Johtosarjassa on kuuspaikkainen liitin jossa yksi paikka on tyhjä. Virtalukon pohjassa on kans kuuspaikkainen liitin, mutta joka kolo on täytetty joten sen yhden piuhan voi ottaa pois siitä. Ja katkasijalta tulee kaikki johdot samoille paikoille siihen virtalukon pohjan liittimeen mitä vakiokatkasijassakin sen liittimeen.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 9.12.2012 23:35

osaako joku muuten kertoa että mikä se nopeusmittarin takana oleva antenni on ????
tai ainakin siihen menee johto :roll:
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miiggael » 9.12.2012 23:56

Meinaat varmaan tööttiä, ite en ainakaa muista et siel mitää "antennii" ois.
Yamaha-poju
Pyörä:
Yamaha DT 50/70cc -10, Yamaha YZ 125 -05, Aprilia RX 80cc -03, Lynx Rave RC600sdi
Paikkakunta:
Mustasaari
Liittynyt:
3.9.2011 18:45
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Yamaha-poju » 10.12.2012 14:12

Elikkäs missäköhän voisi olla vika kun mopo ei käynnisty. Kipinää saa bensaa saa ilmaa saa. Potkii välillä aika kovaa takaisin kun yrittää polkea ja muutaman kerran putkessa paukahtanut oikeen kunnolla? :nolo:
YAMAHA EI PAMAHA! ;
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 10.12.2012 14:37

Ootko kokeillu toisella tulpalla?
Krizuh
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
18.10.2012 22:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Krizuh » 10.12.2012 15:21

Kellään tietoa miks mun Jammussa tuo ylikuumenemisvalo ja moottorinvika valo aina satunnaisesti alkaa välkkymään, ei siis kokoajan mutta joskus :/ ?
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut korker0 » 10.12.2012 18:51

Anturi mahdollisesti paskana ?
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 10.12.2012 22:16

no jos se kuumenee liikaa? :D jäähytysjärjestelmässä ilmaa tai neste vähissä
Krizuh
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
18.10.2012 22:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Krizuh » 10.12.2012 22:17

Vilkkuu esim kun tallista käännän virrat päälle :D
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 10.12.2012 22:19

Jostain vissii luin että jos vilkkuu tasaisesti niin anturi olis irti.
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut RiZu » 11.12.2012 0:00

Vikaa oon koittanu vähän selvitellä että miks ei dt halua lähtee käyntiin..
Eli satunnaisesti (päivän koskemattomana) lähtee pariks sekunniks käyntiin ja sammuu. Bensansaannissa vikaa? Tulppa tsekattu ja ottaa kipinää. Ilmanputsarinkin putsasin just äsken.. MIKÄ HELVETTI TOSSA ON? Menee järki pian :D
GAS OR ASS, no free rides!
hirvisorsa
Pyörä:
Yamaha DT 06' [EX]
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
20.6.2012 22:35
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut hirvisorsa » 11.12.2012 0:51

Liian pieni suutin näille ilmoille? :s
Katso galleria ja kommentoi.
Ostetaan teharin änkkä. Tarjoa YV:llä!
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 11.12.2012 0:54

Vika voi olla yksinkertaisesti moskainen kaasari. Eli auki ja putsaukseen, ei tuossa kohtaa kannata vielä hermoja menettää.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut RiZu » 11.12.2012 1:03

Pitää varmaan ottaa kaasari kyl pöydälle, satanen suutin ja pistää varmuuden vuoks vaikka yhtä lämpöarvoo lämpösempi tulppa..
GAS OR ASS, no free rides!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista