MURTSIZ
- Pyörä:
- Derbi X-Treme 2004
- Liittynyt:
- 5.4.2014 17:09
Halvin taitaa olla joku step two joku 17e
Derbimies13
- Liittynyt:
- 16.4.2015 22:20
Mitäs teen kun oli tarkotus derbistä aukasta kytkinpuoli ja koitin pultteja irrottaa nii suurimmasta osasta oli kanta menny iha vituralleen. Mitä kannattas tehä
AtteKahkonen
- Pyörä:
- Suzuki RG125F -95
- Paikkakunta:
- Hausjärvi
- Liittynyt:
- 7.9.2014 13:27
Derbimies13 kirjoitti:Mitäs teen kun oli tarkotus derbistä aukasta kytkinpuoli ja koitin pultteja irrottaa nii suurimmasta osasta oli kanta menny iha vituralleen. Mitä kannattas tehä
Dremelillä viilto kantaan ja talttapäällä auki? Itellä onnistunu sillee iha hyvin
cako
- Liittynyt:
- 15.3.2015 14:00
Nyt olis Derbissä seuraavanlaista ongelmaa. Elikkä tulppa antaa hyvän kipinän ja kone pyörii. Tulpanreijän kautta laitettu bensaa mutta ei vaan käynnisty..
Derbiboy00
- Liittynyt:
- 3.7.2015 19:44
Mites tota kaasuvaijeria oikee säädetään kireemmälle, kumpaan suuntaan pyöritän sitä säätömutteria kaasarin puolella? Kun nyt ei ota kiinni vaikka kaasukahvaa vääntää eli siis se on liian löysällä vai?
420
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010 | -07 Ankka
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 9.5.2015 1:14
Moro, olis derbissä sellasta vikaa, kun antaa kaasua vaihde päällä niin meinaa sammua. Oon vaihtanu suuttimen 120:een(alkuperäinen 92) ja siirtänyt neulan sokkaa alimpaan loveen, mutta en ole huomannut mitään vaikutusta. Oon myös huomannut derbillä olevan taipumusta keittää, vaikka kannentiiviste ja vedet on vaihdettu. Vireinä on Enox, 70cc airsal, vahvempi alakerta, 21mm racing lortto, malossin hiilikuituläpät ja Ducatin rajoittamaton cdi boksi.
Gilera SMT[73cc Räkäsali leveemmällä pakoaukolla, Giannelli, 21mm PHBG Lortto, Malossi VL15 Läppärunko, Avarrettu imukaula, 13-52 Välit]
downshift
- Pyörä:
- Aprilia RS 125
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 30.9.2015 21:05
Itelläni oli täysin sama setti + vapari lisänä. Suutin 92 toimi parhaiten elikkäs nyt kaasarin säädöt takas alkuperäsiin!
420
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010 | -07 Ankka
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 9.5.2015 1:14
downshift kirjoitti:Itelläni oli täysin sama setti + vapari lisänä. Suutin 92 toimi parhaiten elikkäs nyt kaasarin säädöt takas alkuperäsiin!
Juu, pitää kokeilla ja unohtu mainita, että itselläkin vapari(Pipecross) kiinni. Vielä tuohon kuumenemiseen, että kaikki muu tuntuu lämpiävän (letkut,pytty,paisuntakammio) paitsi syyläri. Eli kannataisiko irroittaa syyläri ja kokeilla meneekö vesi läpi?
EDIT: Vaihdoin suuttimen takaisin 92:een ja puhdistelin syylärin, jossa olikin aika paljon roskaa ja mustaa "töhnää". Mopo ei tunnu enään haluavan keittää, eli lämmöt on OK? Silti mopo ei ota kunnolla kierroksia ja "rötää".
Gilera SMT[73cc Räkäsali leveemmällä pakoaukolla, Giannelli, 21mm PHBG Lortto, Malossi VL15 Läppärunko, Avarrettu imukaula, 13-52 Välit]
notreal911
- Liittynyt:
- 26.8.2014 21:29
Siirrä se neulan sokka takaisin aiemmin olleeseen loveen.
420
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010 | -07 Ankka
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 9.5.2015 1:14
notreal911 kirjoitti:Siirrä se neulan sokka takaisin aiemmin olleeseen loveen.
Juu, pitää laittaa samalla, kun vaihdan bensahanan ja onko kellään hyviä kokemuksia RMS:n manuaalisesta bensahanasta, kun tuli sellainen ostettua alipainenhanan tilalle?
Gilera SMT[73cc Räkäsali leveemmällä pakoaukolla, Giannelli, 21mm PHBG Lortto, Malossi VL15 Läppärunko, Avarrettu imukaula, 13-52 Välit]
MURTSIZ
- Pyörä:
- Derbi X-Treme 2004
- Liittynyt:
- 5.4.2014 17:09
Itella ainakin ihan hyvin pelas. Ei kannata kauhean kirelle vääntää kun sulkee sen.
420
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010 | -07 Ankka
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 9.5.2015 1:14
Pitää toivoo, että toimii paremmin kuin nuo alipainehanat(kaks hanaa meni hajalle alle puolen vuoden sisää).
Gilera SMT[73cc Räkäsali leveemmällä pakoaukolla, Giannelli, 21mm PHBG Lortto, Malossi VL15 Läppärunko, Avarrettu imukaula, 13-52 Välit]
Joozzii133
- Pyörä:
- Derbi mopo
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 31.10.2012 22:29
Pistin tän saman jo tuonne Virityssylinterit ketjuun mutta ois kiva saada vastauksia nopee että voi laittaa osat tilaukseen. Joten:
Eli olis tarkotus hankkia joku pyttysarja leiponeen airsal sportin tilalle.
Jossain saksassa näin kaksrenkaisia 50cc airsalleja myynnissä niin erooako se paljon tuosta yksrenkaisesta? Se on kait tietopankin mukaan racing pytty että pitääkö siinä vaihella mäntää sitte tiheämpään vai..? Hirveitä tehoja en oo oikeastaan hakemassa kun putkena on täysin tyhjä vakio ja 14mm kaasari löytyy.
https://www.scootfast.net/kit-cylindre- ... uro-2.html
https://www.scootfast.net/kit-cylindre- ... uro-2.html
Tuossa vielä ne 1- ja 2 männänrenkaiset jota tarkotin, voi toki ehottaa muitaki pyttysarjoja alle 200e. Ja onko mimmonen paikka tuo scootfast että paljonko tulee posteja ja kauanko menee tulla paketit?
Edittiä: Tilaankin luultavimmin gearparts24 nimiseltä sivulta, 153e siellä tuo 2-renkainen ja kuulemma vähän nopeampi toimitus.
Edittiä 2: Onkohan tuossa racingissä tehot korkeammalla kun tietopankissa sanotaan että kanavat eroaa tosta sportista jonki verran..? Jos kyllä niin ei taida kovin hyvin mennä tuon tyhjän vakioputken kanssa yhteen.
Vm rabasa siis kyseessä.
MURTSIZ
- Pyörä:
- Derbi X-Treme 2004
- Liittynyt:
- 5.4.2014 17:09
2 renkainen kai kestää pidempään ja nuo airsalin 50cc pytyt vastaavat suunnileen vakiopyttyä. Itse olen tilannut semmosesta paikasta kun Maxiscoot. Viikossa tulee paketti perille ja postikulut eivät ole kauhean suuret.
Derbiboy00
- Liittynyt:
- 3.7.2015 19:44
Mites noi jarrut saa toimimaan kun painan kahvaa/poljinta pohjaan nii lyö tavallaan tyhjää se kahva. nestettä on ja jarruja olen ilmaillu siten että avaan sen ilmausruuvin ja painan kahvaa/poljinta.
Ja sit viel miten toi kaasu kun väännän kaasukahvasta niin ei kaasuta yhtään ja tuntuu että takertuu johonkin kun jää jumiin vähän. mites sais korjattua
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista