GasGas EC50 Rookie

Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Topsa- » 24.8.2011 22:38

Ei mene.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Lepuska94
Liittynyt:
24.9.2010 22:44
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Lepuska94 » 27.8.2011 1:07

Justiisajuu, Mulla onki 75 suutin.. Eikä 70 niinkuin piti :nolo:

Pitäiskö ostaa 70 suutin ja kokeilla jos ne vedot paranisivat.. Tai sitten jättää näin talven alla kokeilematta, kyllä ne kylmät ilmat tulevat ja pitäisi sitä isompaa suutinta vaihdella :D

Topsa- :han oli kokeillut vaihtaa 70 suutinta isompaan ja vedot huononivat :s
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Topsa- » 27.8.2011 11:27

Joo toissakesänä tuolla samalla menopelillä ei tahtonut mennä kutosvaihteella millään kun huonot kelit ilmesty. Vaihtelin isompaa suutinta ja tuntu ettei päässy senkään vertaa, vaihoin taas pienempään niin tuntu että paremmin menee.
Voi olla että tuo SHA ei ole "vääntökaasari" eli mopon pitää tavallaan käydä aika kierroksilla noilla että kulkee.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Lepuska94
Liittynyt:
24.9.2010 22:44
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Lepuska94 » 28.8.2011 11:39

Näin yöllä unta, että olisin pistänyt Mopo gassuun piikin pakoputken :lol:

Siitä tuli mieleen, olisiko se mahdollista?

Joku oli pistäny Ch racingiin hussen putken, ja alaalla ei kuulemma ollut vääntöjä mutta keskikierroksista eteenpäin oli! Oli itsekkin yllättynyt :D

Ois vaan ihan käheä, kun pistäis sen 75cc kiinni ja piikin pakoputken, kun piikin katesarjakin jo on :D Hätäinen luulisi varmasti piikiksi.

Mutta se, onko se mahdollista ilman suurempia putken modauksia, koska runkoon ei kosketa. Ja pääasiassa enoni/ukkini sen muokkaisi kylläkin.. :D
Zippe-
Pyörä:
Beta RR Supermoto -09
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
12.9.2010 18:04
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Zippe- » 28.8.2011 11:41

eipä taida saada tarpeeksi "paineita" 75ccllä
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Topsa- » 28.8.2011 12:58

Kuinka niin.
Puristuksia ittellä oli ainenkin se yli 11 kiloa, kun mittasin omasta 75cc:stä.
Ja vakiopytyllä näyttää 9 kiloa, eli oikeastaan se toimii, mutta sitä ei tiedetä mitenkä.
Kaveri joskus tarjoili hussen vakioputkea joka tyhjennetty, muttakun ei ollut tarvetta niin en sitten ostanut.
Ehkä jos sitä putkea jotenkin lyhentäisi niin voisi olla varmasti käyttökelpoinen.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Lepuska94
Liittynyt:
24.9.2010 22:44
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Lepuska94 » 28.8.2011 19:37

Voishan jonkun piikin putken ostaa ja pistää kiinni, ihan vaan ulkonäön takia. Ei niinkään tehojen toivossa :lol: Ja sitten kun käy kyrsimään, niin tuikkaa tuon pro reissin kiinni.

Btw, miten ootte avannu tuon vauhtipyörän mutterin, sen joka on siinä keskellä ja kokoa 17.

Kokeilin pistää ruuvimeisselin vauhtipyörän "hampaiden" väliin ja se esti vauhtipyörän pyörimisen, mutta en sitä vääntämällä auki saanut..

Haluaisin tuon vauhtipyörän irti ja katsoa onko sieltä sitten mitään rikki. Ja aukeaahan se ihan normaalilla tavalla, ettei tartte myötäpäivään avat sitä? Koska jos myötäpäivään se pitäis avata niin tuli kyllä vaan tiukattua sitä.. :lol:

Paineilmaa ei ole saatavilla. Onko mahdollista avata ilman paineilmaa?

On se kumma kun Gas Gas syö sitä rahaa niin perkeleesti, jos taas on jotain rikki.. :paha:
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut TooByAas » 28.8.2011 20:10

Joo aukeaa normaalisti. Pulttipyssyllä se olis kaikista kätevin. Mulla ei ollu öljypumppua gassus, niin oli kätevä laittaa ruuvimeisseli tavallaan lohkoa pitkin vauhtipyörän hampaiden väliin niin sitten sai väännettyä auki. Kai tiedät että siihen tarvii ulosvetäjän että saa sen vauhtipyörän irti?

Joo kyllä mullakin gassuun aika reippaasti paloi rahaa...
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Lepuska94
Liittynyt:
24.9.2010 22:44
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Lepuska94 » 28.8.2011 20:27

TooByAas kirjoitti:Joo aukeaa normaalisti. Pulttipyssyllä se olis kaikista kätevin. Mulla ei ollu öljypumppua gassus, niin oli kätevä laittaa ruuvimeisseli tavallaan lohkoa pitkin vauhtipyörän hampaiden väliin niin sitten sai väännettyä auki. Kai tiedät että siihen tarvii ulosvetäjän että saa sen vauhtipyörän irti?

Joo kyllä mullakin gassuun aika reippaasti paloi rahaa...


Ainiin se ulosvetäjäki pitäis hommata..

Pitää vissiin alkaa tutkimaan tuota tulpanhattua, tulpanjohtoo, cdi yms. ja toivoo et vika ois siel :itku:
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Topsa- » 28.8.2011 20:42

Ikuna en oo käyttäny ulosvetäjää omissa vauhtiksen irrotteluissa :D
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
kas1
Pyörä:
Gas Gas ec 50 Rookie -06
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
1.7.2006 21:00
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut kas1 » 28.8.2011 21:23

Topsa- kirjoitti:Ikuna en oo käyttäny ulosvetäjää omissa vauhtiksen irrotteluissa :D

Sama, muutaman kerran kumivasaralla napauttaa niin johan irtoaa =)

Tuli muuten ostettua am6 alakauttanen turbokit gassuun. Saas nähä jos sais vähän paremmin liikkumaan ton 75cc kanssa kuin kurittomalla vakioputkella ;)

Ja eikös se niin ollut, että sopii ihan suoraan tuo am6 putki? Ja pakoaukkoonkin käy suoraan tuon "70cc" holkin kanssa?
http://www.motot.net/galleria/kayttaja43343
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Topsa- » 28.8.2011 21:45

Pitää olla vanhemman malliseen minarelliin että menee suoraan, tai siihen tehokkaampaan minarellin sylinteriin.
Jos muutamalla kumivasaran lyönnillä irtoaa niin sehän on sen merkki että on liian löysästi ollut kiinni vauhtis. Mulla pitää olla kaks ruuvaria vänkäämässä ja kunnollisella vasaralla napauttaa kampuraan niin irtoaa.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
kas1
Pyörä:
Gas Gas ec 50 Rookie -06
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
1.7.2006 21:00
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut kas1 » 28.8.2011 21:57

Topsa- kirjoitti:Pitää olla vanhemman malliseen minarelliin että menee suoraan, tai siihen tehokkaampaan minarellin sylinteriin.
Jos muutamalla kumivasaran lyönnillä irtoaa niin sehän on sen merkki että on liian löysästi ollut kiinni vauhtis. Mulla pitää olla kaks ruuvaria vänkäämässä ja kunnollisella vasaralla napauttaa kampuraan niin irtoaa.

No sopiikos tämä sitten?
http://www.motot.net/talli/osat/id26113/

No jaa vehje ku vehje, aina saanut sillä kumivasaralla irti vauhtikseen. Oikeeseen kohtaan oikeella voimalla, aevan varmasti irtoaa ;)
http://www.motot.net/galleria/kayttaja43343
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Topsa- » 28.8.2011 22:12

Mene ja tedä sopiiko tuo. Sopiihan minullakin LeoVince V6 kun pistin sen sopimaan.
Sikälimikäli jos on kiila timmissä kunnossa ja kiilaura myös, niin vauhtiksen ei kuulu lähteä tyyliin pierasemalla irti.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut TooByAas » 28.8.2011 22:34

Kaikki nuo teharit sopii. Niissä on paikka holkille mihin saa joko 25mm tai 28mm holkin. Eipä taida yhtäkään teharia olla tehty pelkästään 25mm pakoaukkoiselle pytylle.
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista