Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Kaasalaisella ja scatterillakin on. Noi punaeloksoidut jostain syystä halvimpia, ellei osta tokimotolta. Alumiinin väriset rissat on sen lähemmäs 60€, mutta punaeloksoituna saa esim. scatterilta 30€/kpl, kokoja näihin punaeloksoituihin taitaa tosin olla vaan 50-53p tai 54p asti. Alumiinin värisiä sitten 50-58p.. tosin 58p ei saa vieläkään tokimotolta, loppu.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Beta Arzka
- Pyörä:
- Beta RR 50 Motard -12, Honda Cr 125 -98 & EX Suzuki Pv -92
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 8.6.2012 15:16
Ite kävin tänään ostaa 58 p derbi sendan takarattaan, siinä on keskiö 5 mm isompi ku betassa. Ostin suikaleen 2.5 mm peltiä, aattelin pistää sen rattaan ja takarenkaan keskiön väliin holkiksi. Huomenna rupean asentelemaan paikalleen, pitää porata ne pultin reiät pylväs koneella tutun tallissa. Minkä kokonen pelti kuri ois sopiva 10-58 väleille et menee vajaa 60 km/h?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Lähe nyt testaamaan siitä 25mm, 30mm voi mennä jo suureksi, nau'uttamalla toi kummiskin kulkee yllättävänkin kovaa.
BTW, -11 Trackiin kaipailin silloin noiden stefojen kokoa,
tässä oikeat. Öljyn määrän ilmoittelen kunhan jaksan mitata, tallessa on molempien pumppujen öljyt, erikseen.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
FallOutBoy
- Liittynyt:
- 21.5.2012 22:41
Mikähä betassa on kun vapaalla ollessa kierrättää konetta niin korkeilla kierroksilla kuulu helinää tai epämäärästä korkeaa ääntä... ajettu 6000km.. olisko lyhyillä väleillä ja korkeilla kierroksilla ajaminen liitoksissa tähä ongelmaan?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Koneen ja putken kiinnikkeet kannattaa käydä läpi. Voi myös olla resonointia..
Yamaha dt:n kytkinkahvan pitäs käydä (lähes?) suoraan.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
- Liittynyt:
- 25.8.2009 14:57
DT kytkinkahva käy suoraan mut ottaa kiinni siihen missä on vilkku jne. nappulat ainakin jos on semmonen missä on tappokatkaisin, ja ei oo kovin hyvä käyttää kun menee niin jyrkästi eteenpäin.
Gogge kirjoitti: Öljyn määrän ilmoittelen kunhan jaksan mitata, tallessa on molempien pumppujen öljyt, erikseen.
Ei oo tullu mieleen että ei taia ihan tarpeeks olla öljyjä jos stefat kerta olivat hajalla?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Ei oo tullu mieleen ettei välttämättä molemmat pumput vuoda?
Ja eikös sulla ollu derbin kahvat ne punaeloksoidut?
Tästä kun kattoo niin ihan saman muotonen toi vipu on tosta kiinnitys kohdasta, ehkä vähän jyrkemmin joo lähtee tosta ylöspäin.. Dominon kahvahan toi vakio on, tuote nro 4747.61, merkattu
dominon sivuilla käymään malaguti xsm/xtm, ts. myös yamaha dt. Vieläkun löytys suht sopiva etujarru kahva..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Pixs
- Liittynyt:
- 25.3.2011 23:33
DT:n kytkinkahva menee suoraan, mutta jarrukahvaa saa hieman modata, elikkäs reikää porata sivumalle että toimii
Henu97
- Liittynyt:
- 7.8.2012 13:37
Tietääkö kukaan miten saisi lisää virtaa laturista mopoon kun tyhjäkäynnillä akun kuva rupee palamaan ja ajovalot meinaa sammua. Ja kun vilkkua käyttää niin ajovalot välkkyy. ''Virtapalkki'' antaa maksimissaan 3 palkkia virtaa
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
- Liittynyt:
- 25.8.2009 14:57
Mitähän sä meinasit sillä laturilla tehä... Ei näissä oo ees akkua. Mullakin vilkku(siis valot himmeni vilkun tahtiin) vakiovilkuilla valot kun laitto vilkun päälle, ne tarvii niin paljon virtaa ettei virta riitä kaikille valoille samaan aikaan. Nyt kun on takana eri vilkut niin ei vilku enää.
Henu97
- Liittynyt:
- 7.8.2012 13:37
Mulla on jotku minivilkut (en tiedä merkkiä kun entinen omistaja on laittanut kiinni) Mutta siis kävin Molitorissa mikä on Betan jälleenmyyjä niin siellä sanottiin että jossain laturissa on joku vika varmaankin?
Beta Arzka
- Pyörä:
- Beta RR 50 Motard -12, Honda Cr 125 -98 & EX Suzuki Pv -92
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 8.6.2012 15:16
Ei pystyny modaa drbi sendan ratasta, siinä ei saa niitä pultin reikii tehtyy, on rauta kehä liian kaponen. Ratas oli forten tekemä. pitää muuta kokeilla
jonitzi
- Pyörä:
- Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
- Liittynyt:
- 28.3.2010 13:20
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
FrankeeD
- Pyörä:
- Ex Ktm exc 125, Ex Husqvarna Cr 125, Ex Beta Track 50, Mbk Booster, Tunturi sport
- Liittynyt:
- 17.1.2012 10:06
Kyllä sen derbin rattaan saa modattua kun ostaa semmosen, missä keskiön lähellä on "umpirautaa" tai miten tän nyt selittäis... Nimittäin ittellä on modattu
FrankeeD
- Pyörä:
- Ex Ktm exc 125, Ex Husqvarna Cr 125, Ex Beta Track 50, Mbk Booster, Tunturi sport
- Liittynyt:
- 17.1.2012 10:06
jonitzi kirjoitti:http://www.moto-hame.fi/index.php?main_page=product_info&products_id=340
Tuon rattaan onnistuu modaamaan.
No justiin tuollaasta tarkotin, kerkesit pistää viestin kun kirjottelin omaani...
Joo tosiaan tommosen saa modattuu ku poraa ne reiät, mutta ketjunohjurin joutuu ottamaan poies
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista