DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 11.12.2012 1:11

Voihan sitä kaikenlaista koittaa, mutta tulpan lämpöarvolla ei pitäisi olla mitään tekemistä käyntiinlähdön kanssa. Jos et tiedä että lämpöarvo on pielessä, älä muuta sitä.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
dezkimies
Liittynyt:
11.12.2012 1:58
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut dezkimies » 11.12.2012 2:13

Elikkäs mikä voisi olla detsissä vikana kun etuvalo palaa todella himmeästi? pienillä kierroksilla palaa todella himmeästi ja kun kierroksia nostaa niin kirkastuu vain hieman. Takavalo palaa aivan normaalisti. kesken ajon "himmeni" tuo valo. Voiko kenties olla staattorissa vikaa? Kaikki liittimet sekä polttimo on kunnossa ja mopon muut sähköt toimii täydellisesti.. :eek: mutta jos koko staattori olisi ihan nuuskana niin eihän kipinääkään tulisi? :D
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut VictorH » 11.12.2012 9:24

Mitä lämpimämpi tulppa sitä huonommin lähtee käyntiin, mutta niin pieni ero jos vaihtaa 8-10 nii ei pakosti huomaa mitään ku laittaa käyntiin. Huono tulppa vaikuttaa enemän.


Toi valosta homma kato että liittimet valoon sa kunnolla pintaa ja että maadoittaa kunnolla.
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 11.12.2012 18:56

jännitteen säädin paskana todenäköisesti
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut VictorH » 11.12.2012 21:25

johku johtu vaa huonossa kunnossa... Akku olis aika nopeesti tyhjä jos ei toimi
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Juunish » 12.12.2012 19:16

Minkäs kokosia suuttimia jengillä on kurittomissa detseissään kiinni? Pitäisi tietää joku suuntaa-antava edes, kun ei toi laite suostu toimimaan. Itse koittanut nyt vapariputsarin kanssa 105-115, mutta käynnistyy n. sekunniksi ja hyytyy sitten... Ja vakioputsaria ei enää ole.
Midrace Aerox projekti
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 12.12.2012 19:48

98 kesällä ja 102 talvella. Ja vakioputsari.
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Juunish » 12.12.2012 20:20

Siis mikähän vittu tossa mun detsissä sitten on.... :paha:

Nyt 115 suutin, käy sekunnin ja hyytyy heti. Vituttaa kun ei pääse ajamaan ja joutuu ulkona tekemään :( Epätoivo alkaa iskeä. Tää ei varmaan selviä ikinä tuntuu jo siltä. Kaikkea yritetty, millään ei toimi.

Mistä johtuu, että mopo käynnistyy ja sammuu heti ??

edit. 05 dt kyseessä, missä sijaitsee bensansuodatin ?
Midrace Aerox projekti
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miiggael » 12.12.2012 20:44

Ootko kokeillu laittaa tyhjäkäyntii vaikka täysille? Ja käynnistät ryppy päällä niin ettet anna kaasuu. Tai kokeile laittaa tulpanreiästä bensaa. Itel oli 115 kurittomana (vakioputsaril).
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Juunish » 12.12.2012 20:48

Joo koitin laittaa tyhjäkäynnin ihan täysille ja startata. Kävi hieman pidempään 2-3sek... :lol: Ja sitten sammui.

Mulla oli aiemmin Leovincen teharin kanssa ja vakioputsarilla 110 suutin ja toimi loistavasti. Sitten laitoin tyhjän putken ja kävi rikkaalla. Pitäiskö kokeilla vielä 120 suuttimella miten käy, kun on kuitenkin toi vapariputsari?
Midrace Aerox projekti
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut VictorH » 12.12.2012 22:20

Kato että putsari ei oo jäätyny ä. Jos ryypyllä ei lähe käyntiin nii pienempää suutina ja kato tulpan kunto!
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
kukkaruukku
Pyörä:
Yamaha DT 50
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.11.2011 21:54
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut kukkaruukku » 13.12.2012 18:22

Kertokaapa mikä DT:ssä vikana kun lähtee kyllä joka polkasulla käyntiin mutta pysyy vaan pari sekunttia käynnissä ja sitten sammuu?
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 13.12.2012 19:45

Jos kertoisit ekana kokoonpanosi niin olisi helpompi neuvoa, mutta todennäköisesti tarvitsee isomman suuttimen.
kukkaruukku
Pyörä:
Yamaha DT 50
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.11.2011 21:54
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut kukkaruukku » 13.12.2012 20:48

Ihan vakio on
Wildzuria
Pyörä:
Kinroad windbell (stance), EX Ktm EXC 125, EX Yamaha WR 125X, EX Jincheng monkey, EX Yamaha DT 50X, EX Skyteam monkey
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
16.2.2012 19:00
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Wildzuria » 13.12.2012 21:27

Mikäs vois olla kytkimes vikana kun ei irrota tarpeeksi silloin kun vaieri on oikein säädettynä, no kokeilin kiristää vaieria niin että siinä ei ole ollenkaan välystä kytkintä painaessa jotta kytkinkahva painuisi syvemmälle silloin kykin ei ottanut ollenkaan muutakuin vasta ihan lopussa ja mopo sammui lumella eli kytkintä ei pystynyt luistattamaan yhtään, kytkintappi ei nouse koska siihen olen tehnyt patentin eli olisko nyt sitten kytkinlevyt päässy kulahtamaan?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista