Saari^
- Pyörä:
- Honda VFR '99
- Paikkakunta:
- Kallela [24/7]
- Liittynyt:
- 6.8.2007 21:26
Tuolla päin menee tehari derbitkin 120, joten shh.
Tolla 12mm kaasarilla on yksinkin tuskaa päästä 90kmh. Nimimerk. Kaks räksää SHA:lla..
Kyllähän kaikki alamäkeen kulkee.
Korone
- Liittynyt:
- 5.9.2009 19:58
Itsellä arrow tehari, racing mallin vakio 16mm kaasari 95suuttimella ja 13-53 väleillä ei jaksa tappiin mutta 93.2km/h päästy ja 11-51 väleillä joilla ajelen päästy 85.8km/h (GPS:sään)
Korone
- Liittynyt:
- 5.9.2009 19:58
Saari^ kirjoitti:Tuolla päin menee tehari derbitkin 120, joten shh.
Tolla 12mm kaasarilla on yksinkin tuskaa päästä 90kmh. Nimimerk. Kaks räksää SHA:lla..
Kyllähän kaikki alamäkeen kulkee.
Jotenkin kyllä kanssa ihmettelen mutta kyllä kaverin derbillä on päästy vakiopytyllä 102km/h ja nyt hän osti stage6 50cc ja pääsi helposti 107, olisi jaksanut derbi vetää raskaammatkin välit, hänellä taitaa olla turbokitin lacada putki mikäli oikein muistan mutta nyt hänen pyttynsä tosin leipoi :/
Nikos^
- Pyörä:
- Aprilia RX50 -01
- Paikkakunta:
- Ylivieska
- Liittynyt:
- 24.9.2010 23:03
Saari^ kirjoitti:Tuolla päin menee tehari derbitkin 120, joten shh.
Tolla 12mm kaasarilla on yksinkin tuskaa päästä 90kmh. Nimimerk. Kaks räksää SHA:lla..
Kyllähän kaikki alamäkeen kulkee.
Hahaha
Tuu testaa, mietitään itekki että mitäköhän vittua ku kiertää noinki hyvin pelkästään gianellilla
Nyt vapaavirtausputsari ja 80 suutin ja kiihtyy ja kulukee 2-päälläki iha perkeleen hyvin. 13-48 välit mutta kiertää samanverran ykspäälläki ku 2 päällä, tuu Saari oikeesti testaa jos et usko, Ylivieskaan päin!
Tuukki sitte!
RX ja siihen sopiva Giannelli myynnissä, pistä yv.
Saari^
- Pyörä:
- Honda VFR '99
- Paikkakunta:
- Kallela [24/7]
- Liittynyt:
- 6.8.2007 21:26
Turhaan sinne perseeseen lähe. Tai no miksen? Munki varre kulkee kolme päällä 300.
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Kiertäähän se ku käy varmaan laihalla ja kohta se varmaan leipookin?
DDD paljon kiertää vai onko mittaria?? Itellä gianellilla ja metrakitillä kiers 12000 heittämällä ja olis kiertäny enemmän mutta ku oli sisäänajossa
DDDD sitten se leipo ku irtos tuorevoiteluletku.
DDDDDDD ja meni ainaki 100
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
- Liittynyt:
- 21.6.2008 20:41
Kiersi ajossa 12000 vai paikallaan 12000?
kossusukka
Moderaattori
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.10.2007 23:34
Kato vapaalla vähän kierrätelty ja ajossa vain todettu että joo kyllä tää nyt vähintään sen 90 kulkee kun kiertää niin saatanasti, mittariakaan ei ole niin jotain pitää vakaalla kokemuksella arvioida. Tai sitten seuraavaksi tulee se legendaarinen "mitattiin auton mittariin".
Korone
- Liittynyt:
- 5.9.2009 19:58
Saako kytkimentapinstefaa vaihdettua mitenkään ilman lohkojen avaamista? nimittäin itsellä se vuotaa pahasti öljyä, on jo niin väljä ettei edes tiivistemömmöt auta kauaa. Ja olen tuuminut mitenkä sen vaihtaisi mutta kun ei näytä olevan muuta tapaa kuin koko koneen irroitus ja lohkojen avaaminen, vai saako kytkimen tapin muka jotenkin irti ja siten vaihdettua? Anteeksi kun laitoin uudelleen mutta kun ei ole tullut vastausta niin ajattelin ettei ketään ole nähnyt kysymystäni
kossusukka
Moderaattori
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.10.2007 23:34
Sen saa vaihdettua ilman koneen irroitustakin. Nykäise kytkimen käyttövipu ihan ronskisti irti siitä lohkoista, se irtoaa sieltä ihan vetämällä, usein se irtoaa sieltä myös silloin kun ei pitäisi irrota. Tämänjälkeen ruuvarilla vain kankeat sen stefat veks siitä ja uutta putkeen. Se tappi menee takaisin myöskin ihan vaan painamalla. Muista puhdistaa se stefan ja tapin alue kunnolla ennenkuin irroitat tapin, sinne ei saa päästä mitään hiekanjyviä sisään.
Nikos^
- Pyörä:
- Aprilia RX50 -01
- Paikkakunta:
- Ylivieska
- Liittynyt:
- 24.9.2010 23:03
Löytyy kiekkamittari, mukava kapistus muuten..
paikallaan kiersi yli sen 12 tonnia mutta vähä vaivalloisesti, arvaahan sen ku 12mm lortto.. Ajossa 11k yksin, 2 päällä 9k ja rapiat päälle. Gepsiin mitattiin 87 2-päällä, legendaarinen autonmittari: 100 vakiputkella 12-48 väleillä yksin
Kusi ainaki sen 20km/h vähintään.
Noilla 13-48 väleillä tosiaan ei jaksa kiertää loppuun asti mutta paljon mukavampi ajaa ku 12-48
vaikka kulkeeki enemmän 12 piikkisellä.
En rupee väittelee kenenkään kanssa enää, uskokoon ken haluaa. Testamaan saa tulla jos tosiaan on inspiraatiota tulla Ylivieskaan asti
RX ja siihen sopiva Giannelli myynnissä, pistä yv.
maironi
- Pyörä:
- Aprilia Rx 50, MBA KART temmin 125 koneella
- Liittynyt:
- 12.1.2011 2:01
mistä hitosta sais tohon -02 malliin kytkentäkaavion, että vois poistaa vähän piuhoja ja laittaa parempi maski. mikä putki olis sellanen että tuo vääntöä, ei kierroksia? ps. kannattaako tohon enduromalliin edes miettiä supermotovanteita, vai meneekö liian hankalaksi? ainii. onks kellään myynnissä 04 tai muita uudemman tyypin katteita. mistä sais ostettuu 112 tyypin 50cm3 pytyn, joka vastais uutta?
kiitos niille jotka viitsii vastata
Ei riemulla rajaa kun kotarilla ajaa!
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Joo, kiers kuule ihan 12000 ajossa(olis kiertäny enemmän), paikoillaan huudattamalla mittarin loppuun asti ja siitä yli. Kulki vakioputkella ja vakiopytyllä 80km/h. Saa tulla lainamaan 50 metrakitin ja gianellin ja sitten tulla itkemään korvausta vastaan
Nikos^
- Pyörä:
- Aprilia RX50 -01
- Paikkakunta:
- Ylivieska
- Liittynyt:
- 24.9.2010 23:03
240turbo kirjoitti:Joo, kiers kuule ihan 12000 ajossa(olis kiertäny enemmän), paikoillaan huudattamalla mittarin loppuun asti ja siitä yli. Kulki vakioputkella ja vakiopytyllä 80km/h. Saa tulla lainamaan 50 metrakitin ja gianellin ja sitten tulla itkemään korvausta vastaan
Gepsiin vakioputkella ja pytyllä 12-48 väleillä hirveen vingutuksen jälkeen 86km/h. Nyt menee gianellilla 87.. Tarkotettu ehkä pikkasen isommille pytyille tuo putki
RX ja siihen sopiva Giannelli myynnissä, pistä yv.
Korone
- Liittynyt:
- 5.9.2009 19:58
Käykös minarellin koneeseen derbin vaihdepoljin? Kun tarvisi saada vaihdepolkimen asento alemmaksi, koska vaihteenvaihto sujuu niin paljon paremmin, mutta aprilian vakio ja apriliaan tarkoitetut vaihdepolkimet ottavat runkoon kiinni säädettäessä asentoa hiemankin. Derbin vaihdepolkimissa taas tulee sellainen kiekura alussa että se ei osuisi runkoon.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista