Rieju MRT

flimmeri
Pyörä:
Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
18.5.2012 22:22
Re: MRT

ViestiKirjoittanut flimmeri » 10.9.2012 14:58

larefa kirjoitti:Mitä porattu, kuriton rieju mrt kulkee vakio väleillä?

Oma riejuni kulkee noin 70, en voi varmaksi sanoa, koska mittari ei toimi, mutta kaveri ajoi 71 ja pääsin siitä suhteellisen helposti ohitse. : D
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
snaddu
Pyörä:
Rieju Mrt Power up -12
Liittynyt:
9.6.2012 15:59
Re: MRT

ViestiKirjoittanut snaddu » 10.9.2012 18:47

Terve, olen tässä miettinyt että eikös tuo cdi-boksin rajotin toimi sillä tavalla että siinä on kondensaattori jonka varaamiseen menee aina tietty määrä aikaa ja sitten kun kierrokset nousevat, kondensaattori ei kerkeä varautumaan joka iskulle ja sitten se rupeaa nakuttamaan. Toimiiko se sillä tavalla että mitä pienempi konkka, sitä kovemmin ottaa kierroksia vai toisinpäin? Onko kukaan vaihtanut sitä vai toimiiko tuo CDI-boksin rajotus edes tuolla tavalla ja kun boksi porataan niin mitä siinä oikeastaan porataankaan, komponentteja lähinnä tarkoitan?
Ai niin ja vielä että auttaako isomman imukaulan vaihto miten paljon, kokemuksia? Voinko muuten enää virittää enempää vaihtamatta boksia, putkea tai pyttyä, nyt on reikälevy pois ja suutin 105 kokoa ja putkesta paisarin kuri otettu pois.
J3Z
Pyörä:
Rieju MRT & Aprilia AF1
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2011 14:50
Re: MRT

ViestiKirjoittanut J3Z » 10.9.2012 20:09

Koitin katsoa mitä siellä on sisällä kun porasin, mut ei siellä oikeen ollut muutakun jotain valkosta töhnää. Tosta imukaulan vaihdosta, että itellä viilattuna nyt en hirveesti huomannut eroa että en tiedä että onko uuden imukaulan ostaminen sen arvoista, viilaamalla nyt saa ilmaiseksi niin sillon vielä mun mielestä vielä kannattaa.
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Onkimato » 10.9.2012 22:59

snaddu kirjoitti:Terve, olen tässä miettinyt että eikös tuo cdi-boksin rajotin toimi sillä tavalla että siinä on kondensaattori jonka varaamiseen menee aina tietty määrä aikaa ja sitten kun kierrokset nousevat, kondensaattori ei kerkeä varautumaan joka iskulle ja sitten se rupeaa nakuttamaan. Toimiiko se sillä tavalla että mitä pienempi konkka, sitä kovemmin ottaa kierroksia vai toisinpäin? Onko kukaan vaihtanut sitä vai toimiiko tuo CDI-boksin rajotus edes tuolla tavalla ja kun boksi porataan niin mitä siinä oikeastaan porataankaan, komponentteja lähinnä tarkoitan?
Ai niin ja vielä että auttaako isomman imukaulan vaihto miten paljon, kokemuksia? Voinko muuten enää virittää enempää vaihtamatta boksia, putkea tai pyttyä, nyt on reikälevy pois ja suutin 105 kokoa ja putkesta paisarin kuri otettu pois.

Konkalla se vissiin toimii juu.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Wabis
Liittynyt:
18.7.2012 17:43
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Wabis » 11.9.2012 21:44

Ideoita miten kulutuksen saisi mahd alas?
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: MRT

ViestiKirjoittanut eQ123 » 11.9.2012 21:49

Hiton pieni kuri + suutin pieneks ja kaasukahvaan kuri niin ei pitäs paljoa hörppiä. Eli suomeksi, tarkentaisitko vähän että mitä mopoosi on tehty.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Josbeeh
Liittynyt:
20.6.2011 0:26
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Josbeeh » 11.9.2012 22:09

Haluaisin nyt kysyä viellä vaikka tätä ollaan jankutettu jo jonkin verran, mutta onko niitä tarkkoja poraus ohjeita EFI boksiin? mopo siis Rieju Mrt powerupp vm.2011
J3Z
Pyörä:
Rieju MRT & Aprilia AF1
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2011 14:50
Re: MRT

ViestiKirjoittanut J3Z » 11.9.2012 22:49

Se on siis maailman helpoin porata. Et voi epäonnistua.

http://img834.imageshack.us/img834/3776 ... 202852.jpg

Tossa kuvassa oikeassa alereunassa näät tuon kolon. Siinä on syvennys, johon etit sopivankokosen poranterän, ite käytin 3,2mm, kun ei löytynyt 3mm joka on siis sopivin. Poraat siitä syvennyksestä mahdollisimman suoraan. Sitten pistät esim. sähköteippiä päälle ettei vettä pääse sisään. Nyt riejusi on rajoittamaton.

Tajuat sen porauskohdan varmasti, kunhan vaan irrotat cdi:n ja katsot tuon kohdan minkä näytin kuvassa.
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Onkimato » 11.9.2012 23:53

Ite laittaisin kyllä sikakitillä umpeen ja teippi päälle.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Jiksu
Pyörä:
Rieju MRT motard 2012
Liittynyt:
6.8.2012 21:23
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Jiksu » 14.9.2012 15:15

Joo miulla on tää Rieju mrt malli kun tässä on tää onglema ku se kulkee vaan 37 suoralla testasin vaihtaa suutinta isompaan koska luvin jostakin että se auttas mutta eipä auttanu
oisko kellään mitään neuvoa vai pitkääkö sitä ruveta virittää ?
Viimeksi muokannut Jiksu päivämäärä 14.9.2012 15:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Onkimato » 14.9.2012 15:50

Säädöt hukassa varmaan tai kuri putkessa.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Jiksu
Pyörä:
Rieju MRT motard 2012
Liittynyt:
6.8.2012 21:23
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Jiksu » 14.9.2012 15:54

Mopo on sitten täysin vakio ajettu vain 780km
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Onkimato » 14.9.2012 19:44

Jaajaa. No siitä kurista se johtuu. Putki tyhjäksi ja isompaa suutinta kehiin.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: MRT

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 15.9.2012 12:06

:D mikä polttimo on riejun valomaskis? Oon ostaas sinertävää polttimoo ni tarttis ne polttimon tiedot ku en oo himas riejun luon
J3Z
Pyörä:
Rieju MRT & Aprilia AF1
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2011 14:50
Re: MRT

ViestiKirjoittanut J3Z » 15.9.2012 12:07

Tein konkkarajottimen, eikä jostain syystä toimi, niin koitan tässä miettiä mistä johtuu. Eli onko power upissa cdi:stä tuleva puna-valkoinen johto oikea, johon rajotin kytketään? Maadoitus on hyvä, ei johdu siitä ja konkat ainakin toimii ja kolvattu hyvin. Testasin 1µf, 2,2µf ja 3µf niin ei kyllä niistäkään pitäis olla kiinni. Että onko se puna-valkoinen nyt oikea, muuten en tajua miksei voi toimia.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista