Beta RR 50

Immonenz
Liittynyt:
30.6.2013 3:23
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Immonenz » 31.8.2014 23:04

Hei auttakaas avutonta! ku ois betan sähköt tos nii mikää etuvalon johto ei yhisty missää vaiheessa cdi:hin. Eli mistä valot saahat virtaa?:D
zalttuli
Liittynyt:
4.7.2014 0:12
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut zalttuli » 1.9.2014 17:00

Moikka! tosiaan betassa on nyt jokin vialla eikä käynnisty, ja epäilen että kaasarissa vika mutta entiedä missä/mikä vikana kaasarissa. Miten alan nyt purkamaan tota kaasariam ja kattoon mikä saattais olla pielessä?
betasane69
Pyörä:
beta rr 50
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
25.9.2013 17:19
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut betasane69 » 1.9.2014 20:41

Immonenz kirjoitti:Hei auttakaas avutonta! ku ois betan sähköt tos nii mikää etuvalon johto ei yhisty missää vaiheessa cdi:hin. Eli mistä valot saahat virtaa?:D


Joo eli betoissa ei ole akkua joten virta tulee pelkästään staattorilta. Saattavat cdi:n jälkeen kiertää jännitteensäätimelle ja siitä valoille.

Ja ja sinä joka etsaa peliäs käyntiin niin kokeile tuleeko tulppaan kipinä ja saako bensaa!
sprödölis
Pyörä:
70cc Aerox
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
22.9.2013 11:42
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut sprödölis » 1.9.2014 21:19

Moro! Oon katellu tässä näitä vanhempia betoja, ja nyt löytyi yks suht edullinen -06 vuosimallia. Meneeköhän noi uudemman betan katteet(10-11) suoraan kiinnikkeisiin? Ja mitenköhän noissa on tehoa kuristamattomana? Yks kaveri väitti et meni kurittomal putkel ja 90 suuttimella noin 90 gepsiin 10-59 väleillä mut en sit tiiä miten totta toi on :D
betasane69
Pyörä:
beta rr 50
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
25.9.2013 17:19
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut betasane69 » 1.9.2014 22:44

Minun mielestä 06-11 on samat katteet yms korjatkaa jos olen väärässä! Ja nuista huipuista 1. 90 suutin raakasti liika pieni 2.10-59 väleillä ei millään putkella mene 90km\h hirveet raiskaus välit. 3. 59 takaratas on kaverisi tai sinun uni ei semmotta oo olemassakkaan:)
Immonenz
Liittynyt:
30.6.2013 3:23
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Immonenz » 2.9.2014 17:10

Vielä lisäystä eli ku oon karsinu sähköi sillee et on vaa eessä pitkät käytössä eli etuvaloon yhistyy sinine johto ja ruskee eli maa ja ruskee jännitteen säätimee nii mihi se sinine pitäs mennä? Meneekö siis se suoraa staattorii vai seki jänniteen säätimeen?
pevetzuikeli
Pyörä:
Pevetzuikkeliii
Liittynyt:
14.8.2013 18:58
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut pevetzuikeli » 3.9.2014 20:13

Mikähän tossa mun -08 betassa mahtaa olla vikana, kun 1,2 ja vapaalla vaihteella kiertää normaalisti, mutta 3,4 vaihteella pätkii koko ajan eikä kierrä ja 5,6 vaihteel ei kierrä myöskää?
Tires are evil, they must be burned!
betasane69
Pyörä:
beta rr 50
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
25.9.2013 17:19
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut betasane69 » 4.9.2014 23:32

Pevetsuikkeli ootko säpätöny kaasaria taitaa olla liian pieni suutin
jopi13
Pyörä:
Beta rr 50 track 2011
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
10.9.2013 8:38
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut jopi13 » 6.9.2014 23:28

Onko porukka vaihtanu malossin läppäventtiiliä mopoonsa? Pelkkien läppien vaihto hiilikuitusiin ei vissiin "auta" mitään?
Jos vaihan ton malossin läppäventtiilin, niin täytyykö laittaa isompaa suutinta? Tällä hetkellä 116 suutin ja kuriton.
Ja sopiiko toi kaasalaisen myymä stage 6 double layer small ilmanputsari suoraan betaan?
zalttuli
Liittynyt:
4.7.2014 0:12
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut zalttuli » 7.9.2014 17:05

Tosiaan nyt ois kytkin levyjen vaihto tiedossa eikä hönkäsen pöläystä miten homma hoidetaan. voiko joku kertoa vaihe vaiheelta miten vaihtaa kytkinlevyt ?
Bruh
Pyörä:
Ktm exc 125 '15, Qingqi zoner
Liittynyt:
8.9.2014 15:31
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Bruh » 8.9.2014 15:45

Jos googlen viitsisi avata niin löytyisi aika nopeasti ohjeet kytkinlevyjen vaihtoon..
http://users.kymp.net/p409187a/kytkinlevy.html

Mitä oon nyt lukenu äijien betoista, niin näyttäs aika hyvää vauhtia painelevan. Itellä 2014 beta ja menee vakioväleillä 11/50 ja ilman kuristinta(joka on alkukäyrän ja paisarin välisessä liitoksessa)sen 64kmh gepsiin. Kuitenkin oon saanu ymmärtää, että uudenmallin putkella ilman kureja on menty lyhyemmillä väleillä +70? Eli jos tuikkaan tulille 110 suuttimen(vai olisiko joku muu koko parempi?), niin omanikin pitäisi kulkea yli 70 vai olenko jättänyt kenties sisäistämättä jotain olennaista?

EDIT: Ryyppy päällähän tuo tohotti gepsiin 79, eli mikähän mahtaisi olla oikea suutinkoko?
betasane69
Pyörä:
beta rr 50
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
25.9.2013 17:19
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut betasane69 » 9.9.2014 14:10

Iyellä ollu tuo 110 suutin ja toimii hyvin. 13-56 väleillä 75+
Piritoimii
Pyörä:
Olispa
Liittynyt:
28.10.2013 17:06
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Piritoimii » 9.9.2014 17:27

Bruh, oot siis pistelly menemään n. 40 kokoo liian pienellä suuttimella, olettaen että sulla on vieläkin vakiosuutin sielä. :roll: Ihme että on edes toiminut. Tosiaan sopiva itellä ainakin on 115 paikkeilla. Mut joo itellä meni beta vakioväleillä kurittomana n. 68 gepsiin, laitoin piikkiä pienemmän eturattaan niin nyt kiitää 67 gepsiin. :lol: Eipä paljoa vaikuttanut.
BetaMies321
Liittynyt:
12.9.2014 10:27
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut BetaMies321 » 12.9.2014 10:35

Moikka!
Itellä ois tollane beta rr 50 track motard.
Päätankkiin tuntuu menevän todella vähän. Vai jotai 3.5l mistäköhän tämä johtuu? Onko varatankki tosi iso vai eikö vain ime jostain syystä. Mikä tämä syy voisi olla ja miten sen voisi korjata.
asdmr10
Liittynyt:
12.9.2014 18:34
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut asdmr10 » 12.9.2014 18:36

Miten oot nuo takakatteet leikannu?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista